co po diecie cambrige

11. Data: 2003-05-23 12:39:41

Temat: Re: co po diecie cambrige
Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek R" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
news:bakhhd$oft$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Każdy człowiek inyligentny albo z
> instynktem samozachowawczym odróżni postępowanie naturalne od dziwactwa.
> Przecież nikt nikogo nie musi przekonywać, że człowiek i trawa to nie ich
> środowiska. Popatrz tylko na swój własny układ trawienny. Czy on jest
> podobny do tego u krowy. Nie mam nic przeciwko nikomu, niech każdy robi co
> chce, niech je nawet siano.

(...)

> Dziś jestem Optymalnym i mogę naprawdę szczerze powiedzieć
> JAKI JA BYŁEM GŁUPI .

Jesli uwazasz, ze:
- wegetarianie zywia sie trawa czy sianem,
- przezuwacze i wszystkozercy to jedno i to samo,
- dieta opierajaca sie na tluszczach i jednoczesnie ograniczajaca
drastycznie ilosc zjadanego bialka jest dieta naturalna,
to zmartwie Cie: nie ma u Ciebie poprawy, wciaz nie grzeszysz madroscia.

12. Data: 2003-05-23 13:19:33

Od: "slawek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "brow(J)arek" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

. Do tego
> doszło tylko strzelanie w stawach, wysuszona skóra, ucisk serca,
> "mroczki" przed oczami, utrata zdolności koncentracji i parę innych
> równie miłych objawów.

No wiem że się strasznie powtarzam i zaraz Marcin na mnie wsiądzie , ale
jadłeś za dużo białka ;))))
Slawek

13. Data: 2003-05-23 13:25:58

Od: m...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> >
> . Do tego
>
> No wiem że się strasznie powtarzam i zaraz Marcin na mnie wsiądzie , ale

A można jeśc za duzo białka? W ksiażce MM pisze, ze można zwiekszac ilość
białka i że to może miec nawet pozytywny wpływ na utrate wagi pod warunkiem, że
pije sie odpowiednio duzo i w ten sposób wypłukuje produkty przeminy...

???
Mysia

14. Data: 2003-05-23 14:27:21

Od: "slawek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
warunkiem, że
> pije sie odpowiednio duzo i w ten sposób wypłukuje produkty przeminy...

MM polega w "uproszczeniu " na ograniczeniu IG zjadanych węglowodanów które
stanowią źródło energii . Na DO role tą mają tłuszcze , białko ma
zaspokajać potrzeby regeneracyjne naszych zużywających się komórek , oraz
służy do produkcji niezbędnych nam enzymów , każdy nadmiar białka na DO w
zasadzie nie może być spalony w celu pozyskania energii , gdyż jest go zbyt
mało aby wytworzyć potrzebne ciągi enzymatyczne służące do przerabiania tego
białka na substancje możliwe do wykorzystania przez nasze komórki, dlatego
organizm musi je wydalić , ażeby to zrobić przyłącza do tych białek wodór
(który mogłby być u nas źródłem energii) i wydala w postaci amoniaku ,
dlatego zjadanie toche więcej białka na DO paradoksalnie powoduje że
jestesmy głodni , zaczynaja się różne dziwne sytuacje np. te o których pisze
w poscie Jarek .
Slawek

15. Data: 2003-05-23 15:42:48

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> . Do tego
>
> No wiem że się strasznie powtarzam i zaraz Marcin na mnie wsiądzie , ale
> jadłeś za dużo białka ;))))

Tak. Jadl o 3 gramy bialka za duzo. Powszechnie wiadomo, ze odzywiany
optymalnie, a wiec niskokalorycznie, niskobialkowo i niskomikroelementowo
organizm nie ma sily na pozbycie sie tak duzych nadmiarow bialka i stad
wszelkie problemy.

16. Data: 2003-05-23 16:55:54

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:balfjn$eeg$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> optymalnie, a wiec niskokalorycznie, niskobialkowo i niskomikroelementowo
> organizm nie ma sily na pozbycie sie tak duzych nadmiarow bialka i stad

Za to jak na złość - ma siłę na pozbycie się wielu bardzo poważnych schorzeń
http://katowice.naszemiasto.pl/archiwum/931114.html

--
Krystyna*Opty* K...@p...onet.pl

By rozum był przy młodości... Homer

17. Data: 2003-05-23 16:56:41

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:baljr0$56j$1@news.onet.pl...

> [...]
niskomikroelementowo

> Za to jak na złość - ma siłę na pozbycie się wielu bardzo poważnych

Chyba tylko optymalnych tam wpuszczaja ;P

18. Data: 2003-05-23 18:06:20

Od: "slawek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:balju8> > Za to jak na złość - ma siłę na pozbycie się wielu
bardzo poważnych
> schorzeń
>
> Chyba tylko optymalnych tam wpuszczaja ;P

Mnie nie wpuścili :(( pewnie musiałbym założyć u nich konto i się zalogować
;)))
Slawek

19. Data: 2003-05-23 18:08:51

Od: "slawek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> optymalnie, a wiec niskokalorycznie, niskobialkowo i niskomikroelementowo
> organizm nie ma sily na pozbycie sie tak duzych nadmiarow bialka i stad

Nie Marcin z własnego doświadczenia wiem że jadł tego białka 30g za dużo
;)))
Slawek

20. Data: 2003-05-23 18:23:07

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:balju8$npr$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:baljr0$56j$1@news.onet.pl...

> Chyba tylko optymalnych tam wpuszczaja ;P

Ouu... ;(
Tekst jest też tutaj http://www.dieta-optymalna.info/ na podstronie:
grupy dyskusyjne / dieta.optymalna.ogloszenia / wątek: "A II"

MM - pieczywo
Siemie lnu
MM
Dziennik Dietetyka v1.2 - promocja!!!