co pod dębem?

11. Data: 2008-04-09 12:56:38

Temat: Re: co pod dÄ?bem?
Od: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" wrote ...

> Prawidłowe kodowanie na polskich grupach dyskusyjnych to ISO-8859-2.

Zgoda, ale UTF-8 został już dopuszczony jak odrugi i DOCELOWY
charset - o sensowności tego kroku nawet trudno dyskutować, po prostu
i tak wszystko i wszędzie powinno być docelowo w UTF, dyskusja jest
jeszcze czy ma to być UTF-8 czy UTF-16 :)

Pozdrowienia,
A.

P.S. ISO-8859-2 to kulawy i tymczasowy standard, właśnie następuje
jego powolny zmierzch :)

12. Data: 2008-04-09 16:58:45

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz pisze:

> Prawidłowe kodowanie na polskich grupach dyskusyjnych to ISO-8859-2.

Masz rację Michale, i takie zazwyczaj stosuję, ale zdarza się mi czasami
cytować i skoro UTF-8 cytowanie przyjmuje to nie konwertowałem.
--
pozdr. Jerzy

13. Data: 2008-04-09 18:50:27

Temat: Re: co pod dębem?
Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sure" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
(...)
> Masz na myśli takie coś: http://atlas-roslin.pl/gatunki/Ajuga_reptans.htm
> lub:
> http://atlas-roslin.pl/gatunki/Ajuga_chia.htm ?
> Bukszpan na razie wykluczyłam (nie wiem, czy ma taki naturalny zapach, czy
> po
> prostu koty go tak lubią). Myślałam o czymś niskopiennym, może płożącym,
> najchetniej z ozdobnymi listkami bardziej, niż kwitnącym. A pod skarpą
> trawka.
> Na razie tylko paprotki tam rosną, trawy nawet nie widać...

Może funkie, są kolorowe z liści.
http://www.muratordom.pl/ogrod-i-otoczenie/byliny_-p
nacza/funkia,6471_2755.htm

Pozdrawiam Krycha.

14. Data: 2008-04-09 19:11:47

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:47fcb8bc$0$30688$4c368faf@roadrunner.com...

> Prawdopodobnie chodziło o to pierwsze.

Tak, chodzilo o A. reptans.

A z plozacych moze byc jeszcze tojesc rozeslana, tojesc gajowa, bluszcz jak
najbardziej (sa odmiany o lisciach innych niz zielone), hortensja pnaca
posadzona bez podpory bedzie sie plozyc.

Pozdrawiam,
Bpjea

15. Data: 2008-04-10 07:01:10

Od: "sure" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "sure" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

O, to też ładne. Czyli wybór jest. Btw, nie wiem, o co chodzi z tym, że nie
każda roślina chce rosnąć w otoczeniu dębów? Czy to jakiś odczyn gleby, cień,
czy tylko mit?

s.

ratunku......
Truskawki pnące