Re: co polecacie

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: co polecacie
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Date: Thu, 8 Oct 2015 16:14:21 +0200

Dnia Thu, 8 Oct 2015 13:09:24 +0200, tomekp napisał(a):

> W wyniku burzliwej dyskusji na grupie postanowilem posadzic kartofle

Chyba słusznie. Ja mam same wysokie albowiem, więc nie poradzę, a w guglu
tak samo oboje potrafimy się poruszać chyba? Mam też parę cisów. Raczej nie
dożyjesz tego, iżby np cisy przerosły Twe oczekiwania, bo cisy rozmnażane
są wegetatywnie i dlatego zawsze będą krzaczaste. Nawet gdybyś miał
rozmnożone z nasion (generatywnie), to zanim urosnąąąąąą.... 3-)