co posiac?

1. Data: 2007-09-11 19:10:58

Temat: co posiac?
Od: tomek <a...@m...kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam taki oto problem. W przyszlym roku bede musial opuscic IV RP na rok,
od wczesnej wiosny do wczesnej wiosny. Niestety nie bedzie kto mial
zajac sie moja dzialka. Nie chce zeby zrobil sie paskudny ugor podczas
mojej nieobecnosci. Potrzebuje cos posiac, cos co bedzie hamowac rozwoj
chwastow przez caly sezon a i samo nie bedzie bardzo przypominac
chwastu. Dobrze by bylo gdyby to jeszcze wzbogacilo mi ziemie w
skaldniki organiczne po przekopaniu. Pewnie cos takiego nie istnieje,
ale moze ktos mi cos doradzi. Na chwile obecna planuje obsiac dzialke
gorczyca - nic lepszego nie wymyslilem.
Pozdrawiam
Tomek

2. Data: 2007-09-11 20:38:50

Temat: Re: co posiac?
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tomek" <a...@m...kota.pl> wrote in message
> [...]
> skaldniki organiczne po przekopaniu. Pewnie cos takiego nie istnieje,
> ale moze ktos mi cos doradzi. Na chwile obecna planuje obsiac dzialke

Może być jeszcze facelia, łubin.

3. Data: 2007-09-11 20:46:31

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:fc6pb3$77g$1@news.lublin.pl tomek <a...@m...kota.pl>
napisał(a):

> [...]
> istnieje, ale moze ktos mi cos doradzi. Na chwile obecna planuje
> obsiac dzialke gorczyca - nic lepszego nie wymyslilem.

Hejka. Ze względu na długi okres przebywania na polu (prawie 5 miesięcy)
proponuję zasiać mieszankę łubinu żółtego z seradelą. (2kg+0,5kg/ar) albo
sam łubin żółty.
Pozdrawiam wegetacyjnie Ja...cki

4. Data: 2007-09-12 03:46:02

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomek" <a...@m...kota.pl> napisał w wiadomości

> [...] Potrzebuje cos posiac [...]

Facelie; kwitnie do przymrozkow praktycznie i stanowi dobry pozytek dla
pszczol, dodatkowo nie jest brzydka.

Pozdrawiam,
Bpjea

5. Data: 2007-09-12 04:06:58

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> "tomek" <a...@m...kota.pl> wrote in message
>
> Może być jeszcze facelia, łubin.

Dodam jeszcze, że warto kogoś nająć, aby przyorał jesienią to, co wyrosło
póki zielone. Wzbogaci glebę, zwłaszcza jeżeli to będa rośliny motylkowe.
Przez zime chwasty nie wyrosną, a na wiosnę będziesz mógł robić co będziesz
chciał.

6. Data: 2007-09-12 06:55:58

Od: tomek <a...@m...kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki wszystkim za porady

7. Data: 2007-09-12 20:12:41

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bpjea napisał:

> Facelie; kwitnie do przymrozkow praktycznie i stanowi dobry pozytek dla
> pszczol, dodatkowo nie jest brzydka.

I daje samosiew więc prawdopodobnie będzie rosła " na okrągło"

Pozdrawiam, Barbara

Czy gdzieś już kwitnie?
wysiew nasion tamaryndowca???
AERATOR - MALY I TANI