co robicie aby sie od stresować ?

1. Data: 2003-01-19 22:05:11

Temat: co robicie aby sie od stresować ?
Od: "<<---Ptaq--->>" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jedni zapalają papierosa inni idą na siłownie, a reszta topi smutki i stres
w kuflu piwa. Kto ma jakieś ciekawe propozycje może basen, sauna ,czy też
bezcelowa jazda samochodem po mieście !

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Pozdrawiam Ptaq !!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2003-01-19 22:09:28

Temat: Re: co robicie aby sie od stresować ?
Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "<<---Ptaq--->>" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

Trzeba sie oddzielic od stresu, wyskoczyc z tej wirowki :-),
pojechac do dzikiego lasu na rowerze na pare godzin i np. tam znalesc
"alternatywny swiat"
Duch

1. Data: 2003-01-19 22:18:18

Od: "jerry" <5...@i...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja chodzę 3x w tygodniu pobiegac po lesie - sport to
najlepsza odskocznia od rzeczywistości.

1. Data: 2003-01-19 23:35:38

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"<<---Ptaq--->>" w news:b0f7e7$o6h$1@news.onet.pl napisał(a):

> Jedni zapalają papierosa inni idą na siłownie, a reszta
> topi smutki i stres w kuflu piwa.

A ja sobie slucham muzyczki :-) Przerozniastej - ckliwej, z jajem, takiej,
ktora bawi... :)

Greg
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl
Z psychologia jedyne co mam wspolnego to to, ze jestem czlowiekiem.

1. Data: 2003-01-20 00:05:41

Od: "pzet" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "<<---Ptaq--->>" napisal:
> Jedni zapalają papierosa inni
[ciach]
czy też
> bezcelowa jazda samochodem po mieście !

Wlasnie sobie zdalem ze nie wnosze nic nowego ... nie jestem ani oryginalny
ani nie jestem sportowcem.Wsiadam do samochodu wlaczam spokojna muzyke i do
tego papieros, najlepiej mi pomaga :)
Czasami wyjscie na piwo, samemu do lokalu gdzie widze cala panorame miasta
pzet

1. Data: 2003-01-20 03:46:46

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
stres
| w kuflu piwa. Kto ma jakieś ciekawe propozycje może basen, sauna ,czy też

Cholera, nie mam stresów.
To źle?
:-))

ett
Pewnie źle, bo mógłbym się odstresowywać.
A czy stres jest niezbędny mi do życia?

Chyba tak.
Miałbym wtedy odstresowujące zajęcia zapominające.

A czy adrenalina potrzebna jest do wegetacji?
Chyba tak. Bo gdyby nie chybała,
to by nie mieli co robić lekarzątka.

Nie możnaby zbaczać,
nie możnaby być chorym,
pacjentem,
klientem,
etc.
etceterowcem?

ett

1. Data: 2003-01-20 06:25:44

Od: "Ogryzek" <V...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
stres
> w kuflu piwa. Kto ma jakieś ciekawe propozycje może basen, sauna ,czy też
Taniec, taniec, taniec.

--
Serdeczne pozdrowienia,
Ogryzek

(Jeśli chcesz do mnie napisać, usuń z adresu "VeryBig")

1. Data: 2003-01-20 09:48:53

Od: "Jan" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tego papieros, najlepiej mi pomaga :)
> Czasami wyjscie na piwo, samemu do lokalu gdzie widze cala panorame miasta

Gdzie jest taki lokal z ktorego widac cala panorame miasta ( Warszawy) albo
chociaz
wieksz jej czesc?

Pozdrawiam

Wieslaw

1. Data: 2003-01-20 10:07:14

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

A co to jest stres?

A co to znaczy 'odstresować'?

Ja jak mam *problem*:
- rozwiązywalny - to go rozwiązuję
- nierozwiązywalny - to go nie ruszam

Jak mi *smutno* to idę do lustra i uśmiecham sie do tego smutnego
durnia z lustra

Jak jestem *zmęczony psychicznie* - to siadam w cichym i spokojnym
miejscu i po rozlużnieniu wszystkich mięśni poddaję sie relaksacji.

Jak nic nie pomaga to zjadam kolacyjkę (przygotowaną 'pracochłonnie')
biorę gorącą kąpiel i idę spać.

Qwax

1. Data: 2003-01-20 10:18:38

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qwax <...@...Q>

[ciach]
> [...]
> miejscu i po rozlużnieniu wszystkich mięśni poddaję sie relaksacji.
>
> Jak nic nie pomaga to zjadam kolacyjkę (przygotowaną 'pracochłonnie')

Jesteś człowiekiem, czy androidem?

P.

Zakochanie a Kochanie
artykulik: "Czy mężczyzna potrzebuje małżeństwa"
Re: Witam serdecznie
Re: Witam serdecznie
Re: Witam serdecznie