Re: co robicie w dumu jak nie macie zajecia?

From: Cezare Vanini <p...@h...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: co robicie w dumu jak nie macie zajecia?
Date: Sat, 13 Jan 2007 21:05:30 +0100

Dnia Sat, 13 Jan 2007 20:59:48 +0100, Bluzgacz napisał(a):

> Bedziesz nastepne.

Eee... no nie bądź taki...

> Za ten smietnik, ktory tu urzadzasz swoimi pseudo-madrymi postami i za te
> skurwiale sygnatury na pol kurwa ekranu.

Boli Cię to ? A Twoje posty są po chuju mądre ?
Zawsze, co, brat ?
Dobra, kurwa, troche skrócę te jebaną sygnature :o(
I co, nie masz nic do powiedzenia na temat Cezare
i jego psyche ? No i jak mu te psyche zgwałcono
w majestacie prawa Bożego ?

Dziwne, ze Cie to nie rusza, skoro tak lubisz
gwqałcić słowem :o)

> Poza tym nie przeganiam tych cip tylko je ponizam, bo sa popierdolone i tepe
> w chuj a glupich pizd nie znosze.
> Zauwaz, ze niektorych dziewczat w ogole nie ruszam - o czyms to kurwa
> swiadczy.

Zapewne o tym, że je lubisz z jakiś powodów, tak ?

> No dobra, teraz wypierdalaj, bo dzisiaj nie mam ochoty tobie dopierdalac -
> jeszcze przyjdzie na ciebie czas.

Brat, a czy Ty w ogóle nie boisz sie Boga, co ? :o)

CV
--
" Świat jest taki jakim go Bóg zamierzył,
jeśliby chciał aby był lepszy, byłby lepszy..."

Myśl tę włoski filozof Cezare Vanini przyplacił śmiercią
na stosie w 1619r. /przedtem wyrwano mu język i uduszono/.