co robicie w dumu jak nie macie zajecia?

51. Data: 2007-01-14 14:16:29

Temat: Odp: Odp: Odp: bawmy się ;)
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomasz Starodawny <n...@C...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9...@t...starodawny...

> Nie, nawet dokladnie niedoczytalem o co w tym chodzi. Uwierz mi czesto
> gadam z madroscia na swoj, pojebany sposob.

To po copytasz innych jak i tak masz swój rozumek? ;)

52. Data: 2007-01-14 20:10:47

Temat: Re: co robicie w dumu jak nie macie zajecia?
Od: "Krynix ." <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz wrote:
> "India" <d...@...oko.spamerzy.gmail.com> wrote in message

> W innych okolicznosciach moze dalbym Ci nawet dupy, ale musialabys
> jednak mocno sie postarac i o mnie zabiegac - mimo to mialabys
> latwiej niz inne......

kohasz jom?
zjedcie razem rytualnie kópe

53. Data: 2007-01-14 20:53:38

Od: d...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

54. Data: 2007-01-14 20:54:19

Od: d...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

55. Data: 2007-01-14 23:22:48

Od: "Bluzgacz" <t...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krynix ." <a...@t...pl> wrote in message

Spierdalaj jebana podkurewska dziwko bez szkoly.
--

Bluzgacz
GG:5015

56. Data: 2007-01-15 01:24:05

Od: "puciek2" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz <t...@u...pl> napisał(a):

[...]

>... napierdalam w strategie, ...

A w PG albo Heroes-ów też ?

puciek.

57. Data: 2007-01-15 06:09:36

Od: "Krynix ." <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz wrote:
> "Krynix ." <a...@t...pl> wrote in message
>
> Spierdalaj jebana podkurewska dziwko bez szkoly.
tylko nie bij dzieciaku ;)

58. Data: 2007-01-16 02:37:04

Od: "Bluzgacz" <b...@f...de> szukaj wiadomości tego autora

"Cezare Vanini" <p...@h...pl> wrote in message

> Zapewne o tym, że je lubisz z jakiś powodów, tak ?

Oczywiscie. Ponadto gdyby mnie poprosily, to nawet bym je przelecial.

> Brat, a czy Ty w ogóle nie boisz sie Boga, co ? :o)

Ktorego?

59. Data: 2007-01-16 02:39:48

Od: "Bluzgacz" <b...@f...de> szukaj wiadomości tego autora

"Pawel" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> Zapraszam jedna z kolezanek, rozwalam sie na fotelu, popijam Lecha,
> zaleznie od
> nastroju ogladam pornosa albo gram x-boxa a ona kleczy obok i zajmuje sie
> najwazniejsza czescia mojej osoby,

Szacunek. To tego wlasnie sluza kobiety.
Jak mi ktoras nie obciagala z jakiegokolwiek powodu, to wypierdalalem z domu
i konczylem znajomosc

kiedys jeszcze palilem ale to szkodzi wiec
> ostatnio jestem niepalacy.

Witam w klubie

A tak
> wogole sie zgadzam, masz racje zycie to nuda.

A tu kurwa brak szacunku

60. Data: 2007-01-16 02:43:08

Od: "Bluzgacz" <b...@f...de> szukaj wiadomości tego autora

"puciek2" <p...@N...gazeta.pl> wrote in message

> A w PG albo Heroes-ów też ?

Civ4, AoE III, SC 4, C&C Generals i pare innych.
Heroesow nie znosze bo to jebane gowno z elementami fantasy, jakies kurwa
latajace bydlo i inne dziwactwa.
Ja gram tylko w strategie albo handlowki, gdzie sam moge kreowac
rzeczywistosc, w jakims tam stopniu podobna do prawdziwej, nie wirtualnej.
A PG to co to takiego?
--

Bluzgacz
GG:5015
alt.pl.zbluzgaj - kultura alternatywna

Rozmowa z Mądrością (zabawa psychologiczna)
Pokazywali Życińskiego.
Dla mnie Ciekawe
Takich kobiet jak ja boja sie mezczyzni
Odp: Oj ciekawe, ciekawe: !?