co sadzicie o legendarnej szynce z puszki...

1. Data: 2002-01-22 21:25:27

Temat: co sadzicie o legendarnej szynce z puszki...
Od: <n...@m...ch> szukaj wiadomości tego autora

...bo mi ja mama przyslala w paczce. I sie zastanawiam jaki ona ma smak? Tak
dawno tego nie jadlam...

Kalina

1. Data: 2002-01-23 08:58:04

Temat: Re: co sadzicie o legendarnej szynce z puszki...
Od: "evelyna" <e...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@m...ch> napisał w wiadomości
> ...bo mi ja mama przyslala w paczce. I sie zastanawiam jaki ona ma smak?
Tak
> dawno tego nie jadlam...
>
> Kalina

:-))
mnie nie smakuje (niestety) tak jak dawniej, ale to pewnie tylko dlatego, ze
kiedys szynka byla jadana od swieta, teraz wybor dóbr miesnych roznego
rodzaju jest tak duzy, ze kto by tam jadl z puchy.

pozdrawiam
ewelina

1. Data: 2002-01-23 10:44:19

Od: "FROST" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@m...ch> napisał w wiadomości
> ...bo mi ja mama przyslala w paczce. I sie zastanawiam jaki ona ma smak?
Tak
> dawno tego nie jadlam...

Dla mnie to jest bomba, pychotki. Tylko kup Krakusa bo podróbki nie sa takie
smaczne, odstrasza cena.
Ale mnie tam się łezka w oku kreci jak wspomnę czasy kiedy to się w Pewexie
takie coś kupowało albo ciotka z USA słała do Polski polską szynkę.

Smacznego życzę

ADAM

1. Data: 2002-01-23 11:32:43

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...bo mi ja mama przyslala w paczce. I sie zastanawiam jaki ona ma smak? Tak
> dawno tego nie jadlam...
>
> Kalina

Świetna na wyjazdm, w zeszłym roku spożywaliśmy ją z dużym apetytem we
Włoszech, ta galareteczka ... mniam. Polecam - oczywiście - oryginalnego
KRAKUSA. Podróby są chemiczne.
Agnieszka z Łodzi

1. Data: 2002-01-23 13:36:58

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

FROST napisal:

> (...)
> Ale mnie tam się łezka w oku kreci jak wspomnę czasy kiedy to się w Pewexie
> takie coś kupowało albo ciotka z USA słała do Polski polską szynkę.

No właśnie, przychodziło z "zagraniców". Dla mnie za słone,
więc używałam do pizzy. Przy pomidorach i groszku bez soli
przechodziło :-)

Krycha

1. Data: 2002-01-23 15:33:09

Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mzoe nie na temat (przepraszam z gory), ale pamietacie mortadele? Moja
mama robila ja w ciescie! A dzis, gdy w sklepach tysiace szynek, z parmenska
wlacznie, ja niekiedy wybieram....pospolita mielonke:-)

1. Data: 2002-01-24 11:21:52

Temat: Re: co sadzicie o legendarnej szynce z puszki...Ot:mortadela
Od: "Luiza Groeneveld" <l...@n...nl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> schreef in bericht
> [...]
> wlacznie, ja niekiedy wybieram....pospolita mielonke:-)
>
> My ja nie tylko pamietamy,ale i jemy przy okazji wizyt w Polsce.
Co prawda moi rodzice sie zalamuja,bo chca dzieciom i wnukom
szynke ,poledwice itp.wedliny kupowac,a my ich prosimy o morta-
dele i parowki!!!A w Lodzi jest pyszna mortadela.Az mi slina leci,
ale jeszcze tylko 6 miesiecy...
Pozdrawiam-Luiza.
NL

1. Data: 2002-01-24 14:12:23

Od: <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Tak

Mam takie male przemyslonka co do wedlin wogole wiec sie troche poużalam....
Moze te szynki kiedys inaczej smakowaly bo nie bylo w nich dodatkow-chociaz
sama nie wiem-w czasach kartek bylam dzieckiem i skladu konserwy nie sprawdzalam
ale teraz sprawdzam i co....w kazdej konserwce oprocz mieska to skrobia
ziemniaczana, bialko sojowe modyfikowane, wzmacniacze smaku i zapachu....a
fuj...
moze kiedys miesna konserwa skladala sie tylko z miesa-Ktos pamieta? moze
sprawdzal skład ...
A poza tym wiekszosc tych szynek w sklepach nie rozni sie w smaku i wszystki
takie oślizłe eeehhhhh.... :-(
Jak raz juz z 10 lat temu tata łopatke, zamarynowal i dal do wedzenia to byl
smak.....
Nina

moje gnocchi (chyba OT)
Masa kajmakowa
Historia budyniu pilnie poszukiwana !
czym zaskoczyc tesciow - czyli skromne menu na niedziele
Pesto z pietruszka i z susz. pomidorow do makaronu (P)