co sie dzieje ?

1. Data: 2000-02-23 19:53:02

Temat: co sie dzieje ?
Od: "tea" <b...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo przepraszam, ze moje posty pokazuja sie po trzy razy, ale cos u mnie
jest nie tak z tepsa chyba. Wyslam posta, dostaje komunikat, ze niestety
serwer nie odpowiedzial i nie mozna bylo wyslac posta. Probuje drugi i
trzeci raz bezskutecznie. W Outboxie mam ciagle nie wyslane posty, zagladam
na grupe a tu moje posty grzeczniutko 3 razy - wszytskie z ta sama godzina
wyslania. Co jest ????
Herbatka

1. Data: 2000-02-23 22:13:00

Temat: Re: co sie dzieje ?
Od: "Marcin M" <h...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dokladnie to samo z emna - vide mfw - ceny. tp.net sypie sie w drubizgy, ja
juz przelazlem na news.pol.pl

MM

Użytkownik tea <b...@d...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:yUWs4.31493$G...@n...tpnet.pl...

1. Data: 2000-02-24 08:58:04

Od: Ewa Pawelec <e...@g...uci.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

tea <b...@d...com.pl> wrote:
> [...]
> na grupe a tu moje posty grzeczniutko 3 razy - wszytskie z ta sama godzina
Wszystkie darmowe konta nagle fioła dostały. Niektórzy bardziej uparci
powysyłali swoje po kilkanaście razy (na innej grupie).

EwaP
--
Ewa Pawelec, Zakład Fizyki Plazmy UO
Power corrupts, but we all need electricity

1. Data: 2000-02-24 09:24:59

Od: Antoni Goldstein <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Pawelec <e...@g...uci.agh.edu.pl> wstukal(a) pracowicie:
> Wszystkie darmowe konta nagle fioła dostały. Niektórzy bardziej uparci
> powysyłali swoje po kilkanaście razy (na innej grupie).

To nie darmowe konta, tylko serwer news TP SA. Radzę dać sobie spokój z tym
g. i przerzucić się np. na news.icm.edu.pl. ;-))

Antek Goldstein
--
___/___ : I* Błogosławiony ten, co nie mając nic *I
< 102 >======= I* do powiedzenia, *I

du
wmf-ceny ...
wmf-ceny ...