co to bylo?

1. Data: 2000-08-07 21:50:52

Temat: co to bylo?
Od: Kasia Laganowska <k...@t...torun.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!

Jakis czas temu, kiedy bylam za granica, jadlam takie fajne ciastko(?) ,
ktore sie piecze na patyku nad ogniskiem. Bylo chyba slodkawe i bardzo
dobre. Czy ktos wie, jak zrobic to ciastko, albo jak to sie nazywa?

Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2000-08-08 06:49:24

Temat: Odp: co to bylo?
Od: "Panna Magda" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kasia Laganowska <k...@t...torun.pdi.net> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:3...@t...torun.pdi.net...

jadlam takie fajne ciastko(?) ,
ktore sie piecze na patyku nad ogniskiem.

intuicja mi podpowiada ze mowisz o SEKACZU :) ale glowy nie dalabym sobie za
to uciac :)
Pozdrowienia
Panna Magda

1. Data: 2000-08-08 08:14:10

Temat: Re: co to bylo?
Od: "Marta" <m...@...kuku.com> szukaj wiadomości tego autora

Kasia Laganowska <k...@t...torun.pdi.net> wrote in message
> [...]
> ktore sie piecze na patyku nad ogniskiem. Bylo chyba slodkawe i bardzo
> dobre. Czy ktos wie, jak zrobic to ciastko, albo jak to sie nazywa?

Przydaloby sie wiecej szczegolow :-)

Ja mysle, ze to mogly byc 'marshmallows' - takie pianki, zwykle w kolorze
bialym lub rozowym, ktore mozna zjesc tak, jak sa lub podgrzac nad
ogniskiem. Robia sie wtedy miekkie i ciagnace. Bardzo to popularne w
Ameryce. Raczej jednak nazwalabym to cukierkiem niz ciastkiem.
Nie sadze, aby dawalo to sie zrobic domowym sposobem, ale gdzies kiedys to
widzialam i w Polsce.

Marta

1. Data: 2000-08-08 21:14:22

Od: Slavek <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Przepis na marshmallows znajdziesz tutaj:

http://www.globalgourmet.com/food/ilc/2000/0400/mars
hmallows.html

pozdrawiam,

Slav

1. Data: 2000-08-10 14:17:56

Od: Kasia Laganowska <k...@t...torun.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje wszystkim za odpowiedzi :)))))))

Pozdrawiam
Kasia

Zaproszenie na kurs Feng Shui
Wino z jablek - przepis