Re: co to jest ???

1. Data: 2002-12-18 19:02:09

Temat: Re: co to jest ???
Od: clodine <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik izusek napisał:
> Witam,
>
>No jestem raczej szczupla,
> ale na zgieciach kolan i na udach mam takie czerwone kreski, ktore nie
> znikaja. To wyglada jak jakies "podskorne zadrapania"

hmm.. a moze to sa rozstepy, tlyko jeszce "swieze"? moze masz delikatna
skore i Ci sie niestety zrobily.

pozdrawiam clodine

1. Data: 2002-12-18 20:22:53

Od: "Koala" <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mi też wydaje się, że to niestety mogą być rozstępy.
Wbrew pozorom nie dotykają one jedynie ludzi otyłych...
Mój Chłopak bardzo szybko rósł w dzieciństwie i ma na plecach takie właśnie
rozstępy (mi też na początku wyglądały na zadrapania ;-).

Koala

1. Data: 2002-12-18 21:57:17

Od: "Asia" <r...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "clodine" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik izusek napisał:
> hmm.. a moze to sa rozstepy, tlyko jeszce "swieze"? moze masz delikatna
> skore i Ci sie niestety zrobily.
>
> pozdrawiam clodine

Mam takie może głupiutkie pytanie:
jak dokładnie wyglądają rozstępy a jak celulitis?
Ja tam coś na udach i pośladkach mam ale w zasadzie nie wiem co to jest :)
Wszędzie mówią że celulitis wygląda jak skórka pomarańczowa, ale nigdzie
tego nie pokazują.
no i ja po prostu nie wiem co mi sę tam porobiło. Wygląda to jak takie
paseczki czy coś takiego, skóra ma tam
jakby lekkie fałdki. ciężko to opisać :)

Pozdrawiam Asia

1. Data: 2002-12-18 22:11:57

Od: "A-T" <a...@p...fm.BEZSPAMU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia" napisał w wiadomości

> [...]
> paseczki czy coś takiego, skóra ma tam
> jakby lekkie fałdki. ciężko to opisać :)

Hmmm....te paseczki to mi na rozstepy wygladaja..jezeli toto ma kolor
jasnorozowy, albo bialawy to na 100% to sa rozstepy.
Cellulitis, z kolei rzeczywiscie jest podobny do skorki pomaranczowej, tzn.
po scisnieciu palcami faldu np. uda, wyglada to tak, jak gdyby pod skora
byly malutkie "guzełki" (bardziej obrazowo chyba nie potrafie :)
Z dwojga zlego, lepiej miec te guzelki; rozstepy bardzo trudno zlikwidowac o
ile to w ogole jest mozliwe...

pozdr

aurel nie zyczaca nikomu ani paseczkow ani guzelkow :)

1. Data: 2002-12-18 22:15:32

Od: "Asia" <r...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "A-T" <a...@p...fm.BEZSPAMU> napisał w wiadomości

> [...]
> ile to w ogole jest mozliwe...
>
> pozdr
>
> aurel nie zyczaca nikomu ani paseczkow ani guzelkow :)

Zdecydowanie rozstępy :((
To jak to w takim razie można by to to zlikwidować , i skąd się takie coś
bierze?
Bo rozstępy to mi się jakoś tak z ciążą kojarzą, albo z drastyczną zmianą
wagi, a mnie ani jedno ani drugie nie dotyczy.

Pozdrawiam Asia

1. Data: 2002-12-18 22:37:02

Od: "A-T" <a...@p...fm.BEZSPAMU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia" napisal

> Zdecydowanie rozstępy :((
> To jak to w takim razie można by to to zlikwidować

AFAIK zlikwidowac calkowicie sie nie da, mozna jedynie sprawic by staly sie
mniej widoczne. Istnieja specjalne kremy i zele przeciwko rozstepom,
niestety - ponoc tylko te z gornej polki cenowej sa jako tako skuteczne
Pomocny tez jest masaz, ale on odgrywa zdecydowanie wieksze znaczenie w
walce z cellulitem.

> i skąd się takie coś
> bierze?
> Bo rozstępy to mi się jakoś tak z ciążą kojarzą, albo z drastyczną zmianą
> wagi, a mnie ani jedno ani drugie nie dotyczy.

Faktycznie , najczesciej pojawiaja sie wlasnie u osob otylych, lub w czasie
ciazy. Ale bywa tez, ze wystepuje u osob szczuplych (ja jestem chudzina, a
mam pare tych znienawidzonych kresek na tylku) i przyczyna jest tutaj zbyt
malo elastyczna skora (za malo kolagenu). A to jest zdaje sie uwarunkowane
genetycznie :(. Osobiscie walcze z nimi za pomoca balsamu Dax Cosmetics
antycellulitis Alga i chociaz rozstepy nie zniknely , skora jest jakby ciut
jedrniejsza. Ale to moze tez dlatego, ze stosuje dopiero od jakichs 2 tyg.

pozdrawiam

aurel

1. Data: 2002-12-19 07:22:27

Od: "Vaire" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| po scisnieciu palcami faldu np. uda, wyglada to tak, jak gdyby pod skora
| byly malutkie "guzełki" (bardziej obrazowo chyba nie potrafie :)

Mogę wtrącić? :) Bardziej obrazowo to będzie IMO jak powierzchnia kalafiora
:)
Kaśka

:: v...@g...pl ::
:: GG 479334 ::

1. Data: 2002-12-19 14:21:29

Od: "Asia" <r...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ciut
> jedrniejsza. Ale to moze tez dlatego, ze stosuje dopiero od jakichs 2 tyg.

Dziękuje za odpowiedź, i już wiem jaki będzie mój następny kosmetyk :)
Stosuje też masaż taką gąbką jakby z wodorostów. Mam nadzieje że to wszystko
razem coś da.
A jak nie to mój TZ i tak mnie kocha i wogóle tego nie zauważa :)

Pozdrawiam Asia

Re: co to jest ???
Pilniczek szklany
Jaki tusz?