co to jest?

1. Data: 2003-05-17 23:52:47

Temat: co to jest?
Od: "Nikodem Dyzma" <n...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ello
pierwszy raz na grupie wiec dzien dobry-wieczor i tego tamtego
mam taki problem..przypadlosc lub bog wiec co..
otoz jak to sie objawia
zaczyna sie od tzn motyli w brzuchu..potem nadchodzi ni to nostalgia ni to
tesknota za czyms nieokreslonym..
potem zal bog wie czego..polaczone z tesknota...potem chcialoby sie cos ale
nie wiadomo co..takie pragnienie
mowie potem...ale to wystepuje w zasadzie wszystko naraz..ndamienie ze to
nie jest przyjemne uczucie
przychodzi w polaczeniu ze smutkiem
co to jest?
nik

1. Data: 2003-05-18 00:50:40

Temat: Re: co to jest?
Od: "tomik" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nikodem Dyzma" <n...@s...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nie wiadomo co..takie pragnienie
> mowie potem...ale to wystepuje w zasadzie wszystko naraz..ndamienie ze to

najebales sie jutro ci przejdzie albo idz pusc pawia

wujek chujowa rada /psychologiczna ma sie rozumiec/

1. Data: 2003-05-18 08:28:53

Od: "gregory" <I...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nikodem Dyzma" <n...@s...onet.pl> wydumał następującą
wiadomość news:ba6i4l$et4$1@nemesis.news.tpi.pl...
[cut]

HEj!
Typowy przykład melancholii: melanos=czarny, chole= żółć...juz starożytni
wierzyli, że takia 'ociążałość duchowa' jest skutkiem
złego działania ulubionego narządu ludzi lubiących 'grube szkło'-więc może
tomik miał racje: NIE PIJ WIECEJ!!!;-)

--
Pozdrawiam, ::::gregory::::

1. Data: 2003-05-18 20:49:51

Od: "Nikodem Dyzma" <n...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wierzyli, że takia 'ociążałość duchowa' jest skutkiem
> złego działania ulubionego narządu ludzi lubiących 'grube szkło'-więc może
ja malo pije..i bynajmniej te objawy nie wystepuja kiedy jestem pod wplywem
alkoholu
nik

Psycholingwistyka - zastosowania w zyciu codziennym
Jedno wino albo dwa ?
Samookaleczanie...
lęk i obsesyjne myśli (kiedy to minie ;-( ) (błagam)
Filozofia, religia, psychologia, nauki przyrodnicze