co to jest MM

1. Data: 2003-01-21 14:53:05

Temat: co to jest MM
Od: "Beatka B" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzien dobry. jestem zupelnie nowa.zarowno w tym temacie jak i w ogole w
internecie.prosze o wyjasnienie co to jest MM. jakie sa glowne zasady
odzywiania sie ta metoda. gdzie mozna je znalezc?

2. Data: 2003-01-21 14:54:15

Temat: Re: co to jest MM
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beatka B" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

co to jest MM. jakie sa glowne zasady
> odzywiania sie ta metoda. gdzie mozna je znalezc?

Zobacz tutaj http://republika.pl/misiczka/kuchnia/monti.htm
W dziale "linki" masz odnośniki do innych stron.

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Łatwiej utrzymać na języku rozżarzony węgiel
niż słowo sekretne (Sokrates)

3. Data: 2003-01-21 18:14:45

Od: "GOGO" <g...@i...nano.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dzien dobry. jestem zupelnie nowa.zarowno w tym temacie jak i w ogole w
> internecie.prosze o wyjasnienie co to jest MM. jakie sa glowne zasady
> odzywiania sie ta metoda. gdzie mozna je znalezc?

MM jest to świetna metoda odchudzająca-jesz i chudniesz .
Bez głodówki, liczenia kalorii. Dobrze jesz i chudniesz.

GOGO

http://www.montignac.prv.pl/

4. Data: 2003-01-22 09:39:01

Od: "Beatka B" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ciesze sie ze cos takiego istnieje bo stracilam juz nadzieje.dzis ide do
EMPIKU kupic ksiazke poczytam i sprobuje.....mam nadzieje ze zawsze znajde u
Was odpowiedz na pytania ktore bede stawiac jako poczatkujaca.trzymajcie
kciuki.

5. Data: 2003-01-22 09:41:41

Od: "Beatka B" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje za odpowiedz.
> dzien dobry. jestem zupelnie nowa.zarowno w tym temacie jak i w ogole w
> internecie.prosze o wyjasnienie co to jest MM. jakie sa glowne zasady
> odzywiania sie ta metoda. gdzie mozna je znalezc?

MM figi, daktyle
(MM) Ravioli z miesem
Cukier - gdzie i jak
adres strony