co to jest: Metoda dekantacji, metoda flotacji, metoda rozmazu Kato-Miura.

1. Data: 2006-01-10 21:38:06

Temat: co to jest: Metoda dekantacji, metoda flotacji, metoda rozmazu Kato-Miura.
Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak w tytule.

2. Data: 2006-01-10 21:58:13

Od: Harry Haller <b...@h...com.wytnij> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Jan 2006 22:38:06 +0100, "stokrotka" <o...@a...pl>
wrote:

>jak w tytule.

co to jest google ???
--
Leszek Słodkowski aka Harry Haller
gg 1398692 harry[at]harryhaller.com
Paderborn , Niemcy

3. Data: 2006-01-10 22:00:08

Temat: Google wyłączyli?
Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

stokrotka pisze 10-01-2006 22:38:
> jak w tytule.

Jak w temacie ;-p

A zresztą, nie mów, żem zły:
http://www.google.pl/search?q=metoda+rozmazu+Kato-Mi
ura.&start=0&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-a&rls=
org.mozilla:pl-PL:official

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

4. Data: 2006-01-10 22:06:17

Temat: Re: Google wyłączyli?
Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://www.google.pl/search?q=metoda+rozmazu+Kato-Mi
ura.&start=0&ie=utf-
8&oe=utf-8&client=firefox-a&rls=org.mozilla:pl-PL:of

Tam jest tylko zastosowanie tych metod, a nie ma opisu żadnej z nich.
Nie interesuje mnie narazie szczegółowa wiedza na ten temat, chcę po prostu
wiedzieć wogóle co to jest (jakieś badanie krwi? jakaś metoda wizualizacji?
rodaj testu genetycznego ?)

5. Data: 2006-01-10 23:33:33

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

stokrotka pisze 10-01-2006 23:06:

> [...]
> wiedzieć wogóle co to jest (jakieś badanie krwi? jakaś metoda wizualizacji?

Dwie pierwsze metody masz (aczkolwiek dość skrótowo) opisane w
Wikipedii. Co do trzeciej, opis masz tu:
http://www.bioltrop.org/12-techparasito/concentratio
n-kato-miura.htm
Niestety, po francusku (którego nie znam, ale może Ty lub ktoś z Twoich
znajomych).

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

6. Data: 2006-01-11 20:43:51

Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dwie pierwsze metody masz (aczkolwiek dość skrótowo) opisane w
> Wikipedii.
Tylko co to jest dekantacja i floatacja.
Są to metody ogólne (oni zaliczyli do działu inżynieria procesowa),
nie wiadomoczego dotyczą w medycynie.
Krwi? Moczu?

Dekantacja - zlewanie klarownej cieczy znad osadu.

Flotacja - metoda rozdziału rozdrobnionych substancji stałych, w której
kryterium rozdziału jest różnica w zwilżalności ciała stałego przez ciecz.

7. Data: 2006-01-11 21:48:51

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

stokrotka pisze 11-01-2006 21:43:

> [...]
> kryterium rozdziału jest różnica w zwilżalności ciała stałego przez ciecz.

Stokrotko droga, a przejdź się do jakiejś biblioteki i wypożycz
podręcznik parazytologii (albo diagnostyki).

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

8. Data: 2006-01-12 09:35:28

Od: wirgo <k...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

co to za metody to masz juz nizej
a ogolne zastosowanie w diagnostyce laboratoryjnej - do badania m.in. kalu
:) w roznym kierunku :)

Pozdrawaim

--
Wirgo
(Mam gugla i nie zawaham się go użyć.)

9. Data: 2006-01-12 09:56:21

Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Stokrotko droga, a przejdź się do jakiejś biblioteki i wypożycz
> podręcznik parazytologii (albo diagnostyki).

To nie na temat.

10. Data: 2006-01-12 09:57:47

Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> co to za metody to masz juz nizej
> a ogolne zastosowanie w diagnostyce laboratoryjnej - do badania m.in. kalu
> :) w roznym kierunku :)

A gdzie można o tym poczytać w internecie ?

Zajady
A u mnie odwrotnie
stłuczenie kości?
Tabletki Zoloft 50 mg