co to moze być ?

11. Data: 2004-11-15 08:50:27

Temat: Re: co to moze być ?
Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
news:cn80de$rl7$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Co to może być za roślina w oknach? Bardzo mi się podobała i
chciałabym
> sobie ją kupić, ma dosyć jasny i chłodny kolor zieleni, liście gładkie nie
> mechate.
>
> http://fotogalerie.pl/fotka/2439891100446664575
>
> Serdecznie Miłka

Jest to Helichrysum Silver .

Pozdrawiam TeresaR

12. Data: 2004-11-15 17:14:13

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Toż to kocimiętka.
>
> Pozdrawia kocio boletus

Kocimiętka na pewno nie, choć moja bratowa jest zielona w materii
ogrodowej to jednak wie jak wygląda i czuć kocimiętkę. Ja bym obstawała za
kocanką, tyle że zmyliło mnie jej stanowcze upieranie się przy braku meszku
na liściach. Ale przecież kocanek jest wiele odmian ... prawda ???

Serdecznie Miłka

13. Data: 2004-11-15 17:16:09

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest to Helichrysum Silver .
>
> Pozdrawiam TeresaR

Znaczy się kocanka srebrna ???

Serdecznie Miłka

14. Data: 2004-11-15 18:20:32

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znaczy się kocanka srebrna ???
>
> Serdecznie Miłka

Szukaj pod tymi nazwami ,zależy od szkółki ,jak ją opisze. Kwitnie
podobnie do kocanki na żółto , ma mniejsze kwiaty,bardziej ozdobna jest ze
srebrnych.liści.
Mam ją pare lat i przetrzymuję w piwnicy jak pelargonie , co roku odnawiam
przez nowe sadzonki,

Pozdrawiam TeresaR

15. Data: 2004-11-19 07:02:19

Od: TooOld w Milanówku <tooold@nie_chce_spamu_superhost.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj młoda, polska, piękna inteligencjo - Internauta Miłka napisał(a), a
oto oficjalna odpowiedź naszego wysłannika na rubieży polskiego internetu:

> Dyspojnuję tylko tym zdjęciem przysłanym mi przez bratową.
> A jakie to ma znaczenie ???

no jak to! - TAdeusz w ramach odreagowania feministycznych wątków szuka
pocieszenia

--
pozdrawiam, kochany rekinek kolcobrzuchaty = J.K. Chiliński
"TooOld"=Transforming Organism Optimized for Observation and Logical Destruction

16. Data: 2004-11-19 07:03:19

Od: TooOld w Milanówku <tooold@nie_chce_spamu_superhost.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> sobie ją kupić, ma dosyć jasny i chłodny kolor zieleni, liście gładkie nie

a nie miało to może trochę bieli na lisciach ?

17. Data: 2004-11-19 18:36:42

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a nie miało to może trochę bieli na lisciach ?

Już powiedziałam bratowej że to kocanki i już nie będę mącić jej w
głowie ;-)

Serdecznie Miłka

Odkrywamy nasz ogród
Ogrodowe ozdoby