co to może być???

11. Data: 2005-02-01 16:29:17

Temat: Re: co to może być???
Od: ">>Darko<<" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie mam instalacji gazowej
a czy to mozę mieć związek z ciśnieniem?
lub gruczolakiem przysadki?
moja przysadka produkuje bardzo dużo prolaktyny, obecnie czekam na badanie
pola widzenia.

12. Data: 2005-02-01 21:17:31

Od: "sq1euo" <s...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sq4ty" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "sq1euo" <s...@p...interia.pl> napisał w wiadomości
EKG,..wtedy

> Na szczęście nie zdarza mi się to często, ostatnio już daaawno temu.

> Jasne! My jesteśmy wszędzie! :) Tak myślałam, że się kiedyś co do tego
> zgadamy.
>
> 73 i 88
>
> Maja- SQ4TY

:))))))) Jak milo,...a moze gdzies na pasmach sie spotkamy?? Jestem aktywny
od 3,5 do 145 MHz na wszystkich pasmach i wszystkimi emisjami, moze byc i
telegrafia :)))

Czekam na odzew

88' Jarek (SQ1EUO)
s...@s...pam.szczecin.pl
s...@w...pl
GG: 1277234

13. Data: 2005-02-01 23:44:30

Od: "Livia" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ">>Darko<<" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

> a czy to mozę mieć związek z ciśnieniem?

Nie jestem fachowcem, ale podobne objawy do Twoich miałam właśnie przy
bardzo niskim ciśnieniu. Ogólnie jestem niskociśnieniowcem, ale czasem
właśnie rano, po wstaniu robiło mi się słabo, niedobrze, gorąco i zimno na
przemian... Kiedyś moja Mama zmierzyła mi wtedy ciśnienie i okazało się, że
jest bardzo niskie, nawet jak na mnie. Pomagało właśnie świeże (miejskie:))
powietrze i leżenie w pozycji "larwalnej" :)
Mam nadzieję, że u Ciebie to "tylko" to.

Pozdrawiam serdecznie,

Livia

[poszukuję] stomatolog protetyk
Łojotokowe zapalenie skóry
Vitreolent
odszkodowanie z tytulu wstrzasu mozgu
Szczepienia alergnami - zagrozenie wstrzasem anafilaktycznym