co to za choroba / gdzie leczyc 2

1. Data: 2006-11-23 18:40:51

Temat: co to za choroba / gdzie leczyc 2
Od: Tomek <t...@t...tomek> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

prosilem niedawno o pomoc w sprawie polecenia dobrego lekarza ew.
jakiejs proby diagnozy:

Przepraszam za drugi watek w tej samej sprawie, ale moze teraz trafi sie
ktos, kto bedze mogl pomoc:

Moja babcia od paru miesiecy cierpi na nastepujace dolegliwosci:

Lekki ból w tyle glowy, glowa ciezka, w glowie slychac pulsowanie.
Wzrok: zle widzenie, ale dobre przy zmruzeniu oczu, lub patrzeniu na jedno
oko.

Byla u neurologa, mila tomografie, byla u okulisty.
Ani tomografia ani okulista niczego zlego nie wykazaly.

Lekarze nie potrafia okreslic przyczyn tego stanu, a leki (ktore sa ciagle
zmieniane) nie pomagaja.

Bede wdzieczny za jakas sugestie, moze nie tyle diagnozy, co wskazania
kompetentnej osoby lub naprawde sprawdzonej placowki (najlepiej na terenie
Polski srodkowej/poludniowej) ktora
bedzie w stanie pomoc.

Link do poprzedniego watku: http://tiny.pl/r6xx

Pozdrawiam, Tomek

2. Data: 2006-11-23 20:56:38

Temat: Re: co to za choroba / gdzie leczyc 2
Od: Josef <j...@x...org> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 23 Nov 2006 18:40:51 +0000, Tomek wrote:

> [...]
>

> Bede wdzieczny za jakas sugestie, moze nie tyle diagnozy, co wskazania
> kompetentnej osoby lub naprawde sprawdzonej placowki (najlepiej na terenie

Czolem!

A moze by tak babci cisnienie tetnicze krwi zmierzyc (nadcisnienie?)

Pozdrawiam!

Waldek

3. Data: 2006-11-23 21:37:52

Od: "Tomek" <t...@t...tomek> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Josef" napisał

> A moze by tak babci cisnienie tetnicze krwi zmierzyc (nadcisnienie?)

Podobno wykluczone... NIektorzy lekarze podejrzewaja sie parkinsona a inni
zdecydowanie wykluczja :/

pzdr, Tomasz

4. Data: 2006-11-23 22:23:03

Od: "Maja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek napisał(a):
> Użytkownik "Josef" napisał

> Podobno wykluczone... NIektorzy lekarze podejrzewaja sie parkinsona a inni
> zdecydowanie wykluczja :/
>

> pzdr, Tomasz

Jeżeli chodzi o dobrego neurologa (szczególnie jeśli chodzi o
Parkinsona), to owszem, znam (Warszawa). Oprócz prowadzenia prywatnej
praktyki, pracuje również w szpitalu, więc gdyby była potrzeba
hospitalizacji, myślę, że nie byłoby z tym problemu.
To samo w kwestii internisty, kardiologa i okulisty. Naprawdę
renomowani, bardzo dobrzy specjaliści (wszyscy w Warszawie). Wszyscy
przyjmują prywatnie, jednocześnie pracują w szpitalu, więc gdyby
coś, mogą położyć (tylko internista nie pracuje obecnie w
szpitalu).Jeżeli jesteś zainteresowany, mogę podać namiary, ale
niestety jutro. Zostawiłam notes w pracy.

Pozdrawiam,
Maja

5. Data: 2006-11-23 22:59:22

Od: "Tomek" <t...@t...tomek> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maja" napisał

> [...]
> szpitalu).Jeżeli jesteś zainteresowany, mogę podać namiary, ale
> niestety jutro. Zostawiłam notes w pracy.

Pewnie ze jestem zainteresowany, email: lo0kash malpa op kropka pl

Pozdrawiam!

Tomasz

6. Data: 2006-11-24 09:53:44

Od: "regen" <r...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <t...@t...tomek> napisał w wiadomości
> [...]
> oko.
>
> Byla u neurologa, mila tomografie, byla u okulisty.
> Ani tomografia ani okulista niczego zlego nie wykazaly.

A od kiedy są te dolegliwości ? czy wystąpiły nagle? , jaki jest wynik TK ?
( to niczego złego nie wykazały to pojęcie ogólne) ,w jakim wieku jest chora
i jaki ma poziom cholesterolu we krwi ? Jakie bierze i ostatnio brała leki
?
Czy szkła korekcyjne poprawiają ostrość widzenia ?
Pozdrawiam
regen

7. Data: 2006-11-24 12:46:45

Od: Tomek <t...@t...tomek> szukaj wiadomości tego autora

regen wrote:

> [...]
> ostatnio brała leki ?
> Czy szkła korekcyjne poprawiają ostrość widzenia ?

generelnie wystapily nagle, tzn bolala ja troche glowa podobo, tego
samego dnia pozniej swedzialy ja oczy i chyba rano wlasnie zaczela
widziec podwojnie

co do TK to nie znam szczegolow, dopytam i podam pozniej, ale w szpitalu
robili jeszcze przeswietlenie odcinka szyjnego i sa zmiany w kregoslupie
szyjnym, szczegolow nie znam

wiek 78 lat bole glowy od kilku miesiecy, podwojne widzenie od konca
wrzesnia chyba

cholesterol nie wiem, dopytam.

lekow brala duzo roznych, co lekarz to zapisywal inne leki, a kolejni
kazali je odstawic i zapisywali swoje

przez okulary tez podwojnie widzi, nic lepiej

dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam,

Tomasz

8. Data: 2006-11-24 17:45:27

Od: Tomek <t...@t...tomek> szukaj wiadomości tego autora

Tomek wrote:

> [...]
> kazali je odstawic i zapisywali swoje
>
> przez okulary tez podwojnie widzi, nic lepiej

Troche wiecej informacji:

Babcia wczesniej brala propranolol, Thioridazin, Mizodin
Teraz lekarz kazal to wszystko odstawic, jesli nie skutkuje i brac nowe:
Nootropil, Flunarizinum, Vinpocetine.Powiedzial ,ze powinno powoli
ustepowac, oczy to od zmian neurologicznych. Gdyby od cukru, to lekarz
okulista wykrylby. Dwa z tych leków sa na oczy i glowe a jeden na
drzenie. (drzenie rak, nie napisalem wczesniej o tym)
powiedzial tez, ze niskie cisnienie moglo byc spowodowane tymi lekami.
ma 110 na ok 60 to jest za niskie.
A jej lekarka nie brala tego bardzo pod uwage
lekarz wykluczyl tez Parkinsona, bo miesnie ma miekkie a nie sztywne

Przepraszam jesli troche powyzsze jest chaotyczne, kopiowane z gg.

Pozdrawiam,

Tomasz

9. Data: 2006-11-24 19:24:01

Od: "Maja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek napisał(a):
> Użytkownik "Maja" napisał

> Pewnie ze jestem zainteresowany, email: lo0kash malpa op kropka pl
>
> Pozdrawiam!
>
> Tomasz

Zgodnie z umową przesłałam informacje na w/w adres, ale miałam
jakieś kłopoty z serwerem. Czy to doszło? Będę wdzięczna za
odpowiedź.

Pozdrawiam:)
Maja

10. Data: 2006-11-25 11:30:14

Od: "Tomek" <t...@t...tomek> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maja" napisał
Tomek napisał(a):
> [...]

Zgodnie z umową przesłałam informacje na w/w adres, ale miałam
jakieś kłopoty z serwerem. Czy to doszło? Będę wdzięczna za

doszlo, dziekuje.

luszczyca
Wdychanie n2o
przepuklina przelyku-czy to na pewno wlasciwa diagnoza?
domowy filtr do wody eSpring!
bolące wzgrubienie przy nosie