co to za cudak?

1. Data: 2004-04-04 07:11:28

Temat: co to za cudak?
Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam problem jak nie wiem co. Od lat w pewne miejsce wyrzucałem wszelkie
śmieci. W końcu przyszedł czas porządków i w zeszłym roku przygotowałem
piękną rabatkę. Dziś idę z motyką a tam taki cudak rośnie! Co to jest? Czy
mam to wyrwać?
http://ogrody.agrosan.pl/cudak.jpg

Nie będzie mnie do wtorku. Szkoda, bo nie mogę się doczekać Waszej diagnozy.

--
Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

2. Data: 2004-04-04 10:06:54

Temat: Re: co to za cudak?
Od: "ania " <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> piękną rabatkę. Dziś idę z motyką a tam taki cudak rośnie! Co to jest? Czy

Witam. Jestem tu po raz pierwszy. Nazywam się Anna Downarowicz, mieszkam w
Konstancinie i kocham rośliny ozdobne. Ten cudak to Adonis amurensis czyli
miłek amurski - dość jeszcze rzadka i poszukiwana roślina wczesnej wiosny. W
żadnym razie nie można jej wyrzucać. Pozdrawiam. Ania

3. Data: 2004-04-04 16:04:37

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ania " <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> miłek amurski - dość jeszcze rzadka i poszukiwana roślina wczesnej wiosny.
> żadnym razie nie można jej wyrzucać. Pozdrawiam. Ania

Ciiii, Aniu :)
To jest pospolicie rosnący w PKWŁ chwast, wyrzuć go jak najszybciej.

Pozdrawiam
Kaśka

PS.
Ja jeszcze poprosiłabym o datę i dokładne miejsce, gdzie to zielsko bedzie
wyrzucone :)

4. Data: 2004-04-05 00:40:22

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> wrote in message

> [...]
> piękną rabatkę. Dziś idę z motyką a tam taki cudak rośnie! Co to jest? Czy

Ladny cudak. Niezaleznie od nazwy, nie wyrzucaj.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

5. Data: 2004-04-05 18:58:39

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Katarzyna Tkaczyk

> [...]
>
> PS.
> Ja jeszcze poprosiłabym o datę i dokładne miejsce, gdzie to zielsko bedzie

I tutaj sie mylisz, zdjęcie nie jest z mojego ogrodu.. serio..
A ten chwast dla sprostowania, to Adonis amurensis 'Plena'
Mój dopiero w fazie wzrostu..
:-) Bogusław

6. Data: 2004-04-05 19:10:44

Od: "Miłka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale to bardzo ładny cudaczek, taki wiosenny, żółciutki :) Ja bym go nie
wyrzucała tylko kochała jak inne !!!

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@o...pl>
napisał w wiadomości
-botaniczny.pl...

7. Data: 2004-04-05 19:19:34

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości
-botaniczny.pl...

> I tutaj sie mylisz, zdjęcie nie jest z mojego ogrodu.. serio..

Wierzę... serio.. :)

> A ten chwast dla sprostowania, to Adonis amurensis 'Plena'
> Mój dopiero w fazie wzrostu..

teraz to juz na pewno nie wyrzuci ... :((((

Pozdrawiam
Kaśka

8. Data: 2004-04-05 19:35:41

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Katarzyna Tkaczyk

> Wierzę... serio.. :)

> teraz to juz na pewno nie wyrzuci ... :((((
>
> Pozdrawiam
> Kaśka

Sadzisz że to u Rafała w ogrodzie, samo w sobie tak wyrosło...
:-) Bogusław

9. Data: 2004-04-05 20:13:16

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@o...pl>
napisał w wiadomości
-botaniczny.pl...

> Sadzisz że to u Rafała w ogrodzie, samo w sobie tak wyrosło...
> :-) Bogusław

Nie... ja sądzę, ze na dowcipy mu się zebrało jak rzadko kiedy :))) Ale
chciałam żeby miał satysfakcję, iż kogoś udało mu się nabrać :) W sumie
ciekawa jestem gdzie go pstryknął...kupił sobie? :))

Pozdrawiam
Kaśka

10. Data: 2004-04-05 20:24:22

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Katarzyna Tkaczyk
(...)
> [...]
> chciałam żeby miał satysfakcję, iż kogoś udało mu się nabrać :) W sumie
> ciekawa jestem gdzie go pstryknął...kupił sobie? :))

O ile jestem zorientowany, to w zanadrzu ma sporo takich królików...
:-) Boguslaw

Jak podłączyć pompę wodną głebinową?
proszę o ocenę mojego serwisu www
Re: świecznica
Kupno i przesadzenie dużego drzewa iglastego
obornik i nawóz zielony? Czy nie?