co to za roślinka :)

1. Data: 2004-10-08 06:31:58

Temat: co to za roślinka :)
Od: bella <belunia@[usun_to_xxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Zachęcona wasza pomocą przy pielęgnacji fikusa, odwaze se zapytac ..

Moje dzieci lubia wkladac pestki jedzonych owocow do doniczek z kwiatami.
Czasem jak cos niewyraznego wyrosnie wyrywam jak chwast a jak rosne cos
ciekawego to przesadzam do innych doniczek :)

Zazwyczaj potrafilam rozpoznac roslinki, z ta jednak mam problem.
Bardzo prosze moze ktos ma taka i powie mi co to jest?
http://kasia.rsk.rz.pl/f/PA070004.JPG

Niestety ma bardzo cienka i długą łodyżkę i liście pochylają sie w
jedną strone do słońca.
Stoi na wschodnim oknie.
Z góry dziękuję za pomoc.
Aha te kwiatuszka na dole w doniczce to tylko dla ozdoby :)

--
pozdrawiam serdecznie b.
przy odpowiedzi usuń [usun_to_xxx] z mojego adresu.

2. Data: 2004-10-08 07:16:54

Temat: Re: co to za roślinka :)
Od: "Agnieszka" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bella" <belunia@[usun_to_xxx]autograf.pl> napisał w wiadomości
> Zazwyczaj potrafilam rozpoznac roslinki, z ta jednak mam problem.
> Bardzo prosze moze ktos ma taka i powie mi co to jest?
> http://kasia.rsk.rz.pl/f/PA070004.JPG

moim zdaniem to jest avocado

pozdrawiam Agnieszka Tokarczyk

3. Data: 2004-10-08 08:55:39

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "bella" <belunia@[usun_to_xxx]autograf.pl> napisał w wiadomości
>
> moim zdaniem to jest avocado

Może być, że jest :)
Dla porównania:
http://www.dipbot.unict.it/orto/0254-1.html

Pozdrawiam, Agata

4. Data: 2004-10-08 10:58:31

Od: bella <belunia@[usun_to_xxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gusiek napisał:

> Może być, że jest :)
> Dla porównania:
> http://www.dipbot.unict.it/orto/0254-1.html

Sluchajcie przegladalam różne strony i przyszło mi do głowy, że może to
jest mango?

http://www.ncl.ac.uk/airweb/fluoride/images/SA/mango
.jpg

5. Data: 2004-10-08 13:06:47

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"bella" <belunia@[usun_to_xxx]autograf.pl> wrote in message

> Sluchajcie przegladalam różne strony i przyszło mi do głowy, że może to
> jest mango?

To jest awokado (Persea americana) i koniec :)

Pozdrawiam,
Bpjea

6. Data: 2004-10-08 15:19:47

Od: Freesia <F...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08.10.2004, o godzinie 08.31.58, na pl.rec.ogrody, bella napisał(a):

Ja mam pestkę mango. Zasadzę i jak wyrośnie u mnie roślinka, to będzie
wiadomo, co to u Ciebie jest. :)
Jak długo mam czekać na tę roślinkę tzn. kiedy dzieci zasadziły Twoją
pestkę i po jakim czasie to wzeszło.

*Freesia*
/Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi/
- Winston Churchil

7. Data: 2004-10-08 18:09:56

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> moim zdaniem to jest avocado
>
> pozdrawiam Agnieszka Tokarczyk

To jest avocado, mam tą roślinę i rośnie jak na drożdżach.
Potrzebuje wysokiej doniczki, bo ma długi korzeń.
Posadzona wiosną w nową donicę, teraz już wymagała przesadzenia.

Pozdrawiam TeresaR

8. Data: 2004-10-11 08:31:27

Od: bella <belunia@[usun_to_xxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Freesia napisał:

> [...]
> wiadomo, co to u Ciebie jest. :)
> Jak długo mam czekać na tę roślinkę tzn. kiedy dzieci zasadziły Twoją

WITAM!

Oj niestety nie wiem kiedy one to wsadzily :(
Jak probuje sobie przypomniec kiedy mogło to być, to stwierdzam, że
nigdy nie kupowalam avocado, bo nikt tego u mnie w domu nie lubi.
Wiec tymbardziej nie mam pojęcia kiedy to mogło być i skąd miały pestkę:)

I jeszcze pytanie do Teresy.
Czy twoja roślinka tez ma taką cieniutką łodyżkę?
Bo obawiam się, że gdyby nie szyba o którą roślina się opiera, to już
dawno by się załamała.
Dziekuję za informację o wysokiej doniczce, spróbuję ją przesadzic .
I jeszcze jedno.. jak duża ona rośnie?

9. Data: 2004-10-11 13:29:08

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dawno by się załamała.
> Dziekuję za informację o wysokiej doniczce, spróbuję ją przesadzic .

Mam ją pierwszy rok , dostałam ją na wiosnę z wymiany., Ma cienką łodygę
,ale nie przewraca się, jest dość sztywna w tej chwili ma przeszło metr.Dla
mnie dekoracyjna jest z liści, które otulają łodygę.

Pozdrawiam TeresaR

10. Data: 2004-10-11 20:07:24

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"bella" <belunia@[usun_to_xxx]autograf.pl> wrote in message

> I jeszcze jedno.. jak duża ona rośnie?

To zalezy jak wysoko masz sufit ;)
W razie czego mozesz ja przyciac. Jesli bedzie silna i zdrowa, to ciecie
jej nie zaszkodzi.

Pozdrawiam,
Bpjea

identyfikacja