co tobie

11. Data: 2008-02-09 20:35:05

Temat: Re: co tobie
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message
news:fokugh$6p2$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Panslavista" napisał

> Mnie każetsia, szto Wy oczień monotiematiczno dumajetie.
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

He..he, akurat to inny temat...

12. Data: 2008-02-09 20:35:49

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message

> Mądry umie głupiemu ustąpić wtedy, kiedy trzeba - nie zawsze mądrością
jest
> dać się zabić.
> Głupi nie umie ustępować - i to jest najpewniejsze kryterium głupoty.

Tak, tak np. Reduta Ordona...

13. Data: 2008-02-09 20:47:27

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 9 Feb 2008 21:35:49 +0100, Panslavista napisał(a):

> "Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message

> własnością,

> jest
>
> Tak, tak np. Reduta Ordona...

W kwestiach obronno-patriotycznych mają zastosowanie zupełnie inne kryteria
- jeszcze nie widziałam ani nie słyszałam o żadnym głupim-patriocie...

14. Data: 2008-02-09 20:48:23

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 9 Feb 2008 21:35:05 +0100, Panslavista napisał(a):

> "Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> He..he, akurat to inny temat...

No i wyszło na to, że to Aicha jest mono :-D

15. Data: 2008-02-09 21:10:09

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> No i wyszło na to, że to Aicha jest mono :-D

Drugi głośnik o podobnej częstotliwości poszukiwany cały czas :)

--
Pozdrawiam - Aicha (rezonans mile widziany;))

16. Data: 2008-02-09 21:11:57

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 9 Feb 2008 22:10:09 +0100, Aicha napisał(a):

> Drugi głośnik o podobnej częstotliwości poszukiwany cały czas :)

No, zgodnie z moją teorią liczb omawianą właśnie z p. Robakksem, to taki
glośnik dla Ciebie niewątpliwie gdzieś istnieje, problem tylko, jak zbadać
mu tę częstotoliwość, aby móc porównać dwie wartości - no i tu się zgina
dziób pingwina, niestety, czyli cóż, pozostaje liczyć na szczęśliwy
przypadek ;-)

17. Data: 2008-02-09 21:37:14

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> Drugi głośnik o podobnej częstotliwości poszukiwany cały czas :)
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha (rezonans mile widziany;))

Pasywny, bez cewki wzbudzającej.

18. Data: 2008-02-09 22:26:33

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Pasywny,

Nawet nie wiesz, jak blisko prawdy jesteś ;)

> bez cewki wzbudzającej.

Ale jak to tak bez magnetyzmu? Da się? ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

19. Data: 2008-02-09 22:31:00

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wartości - no i tu się zgina dziób pingwina, niestety, czyli cóż,
> pozostaje liczyć na szczęśliwy przypadek ;-)

Przypadek już zaistniał. Teraz tylko należałoby go zmultiplikować.
Ewentualnie tunel czasoprzestrzenny mu sprezentować, a taka zdolna to
ja jeszcze nie jestem :)

--
Pozdrawiam - Aicha

20. Data: 2008-02-09 22:34:06

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 9 Feb 2008 23:31:00 +0100, Aicha napisał(a):

> Przypadek już zaistniał. Teraz tylko należałoby go zmultiplikować.
> Ewentualnie tunel czasoprzestrzenny mu sprezentować, a taka zdolna to
> ja jeszcze nie jestem :)

Co do tunelu czasoprzestrzennego to masz rację, trudno tak komuś awansem,
na wyrost, tunelowo...
Pssst - Ty nie wspominaj o żadnym tunelu, bo się tu zaraz wiadome Nożyce
odezwą ;-P

szkoły
Słowach każdorazowo wypowiadanych przez kapłana.
wspolpraca przy portalu
[og] Ankieta o powodzeniu w małżeństwie
Czy Panslawista działa na zlecenie organizacji żydowskich ?