co tobie

21. Data: 2008-02-09 23:18:04

Temat: Re: co tobie
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message
news:fol9gj$ld0$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Nawet nie wiesz, jak blisko prawdy jesteś ;)

> Ale jak to tak bez magnetyzmu? Da się? ;)
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Skoro znasz się na głośnikach...
Ja jestem takim, ale aktywnym i jak to bywa w życiu - mam własne rezonanse,
które byłyby tłumione przez ciebie, a twoje przeze mnie..

22. Data: 2008-02-09 23:22:20

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message

> Co do tunelu czasoprzestrzennego to masz rację, trudno tak komuś awansem,
> na wyrost, tunelowo...
> Pssst - Ty nie wspominaj o żadnym tunelu, bo się tu zaraz wiadome Nożyce
> odezwą ;-P

Jakie tam tunele w akustyce, chyba dla singla, na odwrócenie fazy, taki tam
bass-reflex...

No chyba, że myślisz o takich najmniejszych, co to z jednej na drugą...

23. Data: 2008-02-09 23:27:40

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Skoro znasz się na głośnikach...

Nie znam się, choć może wypadałoby, biorąc pod uwagę gdzie pracuję.
Ale podstawy jestem w stanie sobie przyswoić, czego nie można
powiedzieć o tunelach czasoprzestrzennych - kobiecy brak wyobraźni
przestrzennej zdecydowanie nie pomaga... idę szukać dwuwymiarowej gumy
do naciągania i robienia czarnych dziur :)

> Ja jestem takim, ale aktywnym i jak to bywa w życiu - mam własne
> rezonanse, które byłyby tłumione przez ciebie, a twoje przeze mnie..

Zawsze można się rozstawić pod kątem rozwartym :)

--
Pozdrawiam - Aicha

24. Data: 2008-02-09 23:37:41

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 10 Feb 2008 00:27:40 +0100, Aicha napisał(a):

> [...]
> powiedzieć o tunelach czasoprzestrzennych - kobiecy brak wyobraźni
> przestrzennej zdecydowanie nie pomaga...

Oooo pszepr... jaki KOBIECY???
Ja mam akurat nadmiar wyobraźni przestrzennej, mogę w myślach planować
najśmielsze i najbardziej skomplikowane geometryczne i techniczne
konstrukcje, a np. moje pomiary robione "na oko" zawsze są niemal idealne
;-P

> idę szukać dwuwymiarowej gumy
> do naciągania i robienia czarnych dziur :)

> Zawsze można się rozstawić pod kątem rozwartym :)

No, skojarzenia to Ty umiesz wywołać, czyli dobrze wybrałaś żanr twórczości
:-D

25. Data: 2008-02-09 23:38:28

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 10 Feb 2008 00:22:20 +0100, Panslavista napisał(a):

> [...]
> bass-reflex...
>
> No chyba, że myślisz o takich najmniejszych, co to z jednej na drugą...

O nich właśnie myślę, Nożycu :-)))

26. Data: 2008-02-09 23:52:53

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> [...]
> planować najśmielsze i najbardziej skomplikowane geometryczne i
> techniczne konstrukcje, a np. moje pomiary robione "na oko" zawsze

No widać, że matematyk ;D Ja mapy umiem czytać i w terenie rzadko się
gubię, nawet jak go nie znam, ale z oceną odległość vs prędkość mam
duży problem. Pewnie dlatego jeszcze nie zrobiłam prawa jazdy ;) No i
bryły też trochę nie teges :)

> No, skojarzenia to Ty umiesz wywołać, czyli dobrze wybrałaś żanr
> twórczości :-D

Taki już ze mnie porno-sienkiewicz :DDD

--
Pozdrawiam - Aicha

27. Data: 2008-02-10 03:11:02

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> Zawsze można się rozstawić pod kątem rozwartym :)

One muszą pracować synfazowo w jednej obudowie...

28. Data: 2008-02-10 03:16:51

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> [...]
> do naciągania i robienia czarnych dziur :)

> Zawsze można się rozstawić pod kątem rozwartym :)

Szkoda, że nie mam 20 lat, tego braku doświadczenia, ale i olbrzymiej
intuicji i nieposkromionych wiekiem możliwości.

29. Data: 2008-02-10 09:09:41

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Co do tunelu czasoprzestrzennego to masz rację, trudno tak komuś
> awansem, na wyrost, tunelowo...

Ha! A jednak się udało :) Znalazłam tekst, idealnie pasujący jako
odpowiedź na inny tekst, który dostałam niemal pięć lat temu. Czuję
się, jakbym zagięła czasoprzestrzeń :)

> Pssst - Ty nie wspominaj o żadnym tunelu, bo się tu zaraz wiadome
> Nożyce odezwą ;-P

Mnie się tunele z niczym szczególnym nie kojarzą. Może dlatego, że nie
odczuwam ich niedosytu ;P

--
Pozdrawiam - Aicha

30. Data: 2008-02-10 09:33:07

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mądry umie głupiemu ustąpić wtedy, kiedy trzeba - nie zawsze mądrością
jest
> dać się zabić.
> Głupi nie umie ustępować - i to jest najpewniejsze kryterium głupoty.

Musi wychowanek kobiet lub kobieta - te co najwyżej udają ustępowanie, taki
myk taktyczny...

szkoły
Słowach każdorazowo wypowiadanych przez kapłana.
wspolpraca przy portalu
[og] Ankieta o powodzeniu w małżeństwie
Czy Panslawista działa na zlecenie organizacji żydowskich ?