co u kogo na tapecie?

1. Data: 2003-03-21 17:56:02

Temat: co u kogo na tapecie?
Od: x...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam
jestem ciekawa kochane grupowiczki czym aktualnie zajmujecie się. Ja teraz
robię sweterek na drutach i przymierzam sie do szycia spodni (kupiłam materiał
i zrobiłam juz papierowy wykrój)
pozdrawiam
Ewa

1. Data: 2003-03-21 18:12:13

Temat: Re: co u kogo na tapecie?
Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jestem ciekawa kochane grupowiczki czym aktualnie zajmujecie się. Ja teraz
> robię sweterek na drutach i przymierzam sie do szycia spodni (kupiłam
> [...]

Ja kończę obrazek krzyżykowy w odcieniach brązu - pejzaż z łódkami i
jeziorem :)))
Niedługo będzie na mojej stronce

Magda

1. Data: 2003-03-21 18:15:43

Od: "sekutnica" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie 2 kaktus XXX.
Po 3 miesiacach nie dotykania robotek mnie naszlo. I musze skonczyc te
zaczete :)

--
sekutnica EKS, co nie umie gotowac

1. Data: 2003-03-21 18:17:00

Od: b...@s...be (Beata Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Czesc u mnie na tapecie to ''arabian women (small)'' Lanarte jest to
maly obrazek 13 x 18 cm .Niewielkie ale mi sie podoba i mam zamiar
jeszcze przed Swietami uszyc zaslony na okno .

From: <x...@o...pl>

1. Data: 2003-03-21 18:49:35

Od: "Kaja " <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> teraz
> (kupiłam materiał

A ja pare dni temu skonczylam haftowac pagode z drzewkiem bonsai. Miala byc
w odcieniach niebieskiego ale poniewaz niebieski mi sie skonczyl wiec jest w
trzech odcieniach zielonego i tez niezle sobie wyglada. :) Teraz zastanawiam
sie co dalej robic. Chcialabym cos zwiazanego z wielkanoca ale na obrus
jestem za malo wprawiona a na inne jakos brak mi pomyslow jak wykorzystac
wzory.

Dlatego kusi mnie zeby zrobic obrazki do przedpokoju. Tym bardziej, ze mam
juz do nich ramki. ;) Takie cztery granatowe jakie widzialam na stronie
mulina.prv.pl w galerii (zrobione przez Bebetke) ale niestety nigdzie nie
moge znalezc wzoru do nich :(( Moze ktoras z Was ma?
Pozdrawiam
Kaja

1. Data: 2003-03-21 18:55:05

Od: Krystyna <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

x...@o...pl wrote:
> Witam
> jestem ciekawa kochane grupowiczki czym aktualnie zajmujecie się. >
Wlasnie skonczylam kamizelke na drutach i przymierzam sie do swetra bo
moje kochanie nie ma w czym chodzic ;)

hejj
--
=::Krystyna::=
=::p...@i...pl::=

1. Data: 2003-03-21 20:30:41

Od: "AGA-cka" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

A ja próbuję skończyć szydełkową serwetę na ławę- ale jeszcze trochę mi
zostało do końca...

Pozdrawiam
AGA-cka

------------------------
a...@p...fm
GG:2599601
Nowa strona AKG!
www.akg.sparta.net.pl

1. Data: 2003-03-21 20:59:13

Od: "Anna Deręgowska" <a...@k...ae.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oj, dużo tego... Zaczęte krzyżykowe jezioro w górach (liczone), mniej więcej
w połowie dwóch bieżników filetowych (granatowy i beżowy), zaczęte dwie
białe serwetki szydełkowe (ale na razie chyba dla mnie za trudne...) oraz
leżący (czekający na "zmiłowanie") tygrys na czarnym tle, do którego nie mam
kiedy się zabrać;((
Pozdrawiam
Aneczka (Kraków)
GG 155657

1. Data: 2003-03-21 21:06:29

Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> jestem ciekawa kochane grupowiczki czym aktualnie zajmujecie się. Ja teraz
robię sweterek na drutach i przymierzam sie do szycia spodni (kupiłam
> [...]

Pilnie porządkuję schomikowane wzory. Wywlekłam z dna szafy obrus szydełkowy
(kilkaset łączonych kwadratów, mam jedna trzecią) i staram się wrócić do
dawnej wprawy. Pozdrawiam
Jandulka

1. Data: 2003-03-21 21:15:48

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> A ja dłubię frywolitkowy obrus ze strony Eli, skończyłam rodzinę lwów
z "kramu z robótkami", mam już wszystko do tygrysa na czarnym tle, poza czasem,
hmm... Zosia

Nie umiem :)
moja stronka
Wiosna to ja - Dzien Dobry