co wyciagaja lekarze z pup i innyxh otworów pacjentów

1. Data: 2005-03-03 09:07:19

Temat: co wyciagaja lekarze z pup i innyxh otworów pacjentów
Od: "piotr" <p...@t...org> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie. Znacie jakieś ciekawe przkłady? Czytałem już o kaczce
plastikowej, żelaźniaku....

2. Data: 2005-03-03 09:12:32

Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> szukaj wiadomości tego autora

piotr wrote:
> Jak w temacie. Znacie jakieś ciekawe przkłady? Czytałem już o kaczce
> plastikowej, żelaźniaku....

gdzieś było o księdzu z wibrozabawką

zyga

3. Data: 2005-03-03 14:36:22

Od: "sq1euo" <s...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
<z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
a.com> napisał w
wiadomości news:d06kf4$5dc$1@atlantis.news.tpi.pl...

> gdzieś było o księdzu z wibrozabawką

W "nie",czy w "faktach i mitach" ??

--
Jarek (SQ1EUO)
s...@s...pam.szczecin.pl

4. Data: 2005-03-03 16:20:47

Od: "BlackMoon" <c...@...dislike.spam.please.remove.it.from.my.email.address.dyktator.com> szukaj wiadomości tego autora

Ksiądz też człowiek... a co z tego, że lubi wibratory...

5. Data: 2005-03-03 21:23:08

Od: "mayorbien" <b...@f...hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co prawda cewka moczowa to nie odbyt ale temat pokrewny :-) Otóż znam
przypadki wyciągania z kobiecej cewki moczowej spinki do włosów i długopisa.
Panie sobe chciały zrobić dobrze :-)

6. Data: 2005-03-03 22:47:01

Od: "RobertMi" <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ksiądz też człowiek... a co z tego, że lubi wibratory...

A "Nie" tez gazeta... a co z tego, ze szmatlawa...

Robert Milewski

7. Data: 2005-03-04 09:24:59

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mayorbien" wrote
> Co prawda cewka moczowa to nie odbyt ale temat pokrewny :-) Otóż znam
> przypadki wyciągania z kobiecej cewki moczowej spinki do włosów i
długopisa.
> Panie sobe chciały zrobić dobrze :-)

W cewce moczowej?!

Małgośka

8. Data: 2005-03-04 13:00:00

Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

kiedyś krążyły po sieci zdjęcia jak facetowi z dupy wyciągnęli jabłko i słoik
(taki jak po dżemie hehehehe)

pzdr greo

9. Data: 2005-03-04 14:14:20

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kolorowa" <v...@a...pl> napisał w wiadomości
> W cewce moczowej?!

To taki nowy hardcore ;)

Albo chłopcu się pomyliła cewka z pochwą.

pozdrawiam

Monika

10. Data: 2005-03-04 17:25:02

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"idiom" wrote

> To taki nowy hardcore ;)
>
> Albo chłopcu się pomyliła cewka z pochwą.

Właściwie po zastanowieniu dochodzę do wniosku, że skoro istnieje seks
analny, to czemu nie miałby istnieć seks cewkowy;)

Małgośka

PROSZĘ O POMOC
Rzadki zarost a mydło z testosteronem (?) ;)
klopotliwe kropelki
pryszcze na plecach - jaka przyczyna, jak zwalczyć na zawsze ?
ciągłe picie... i zarost...