co wyszyć na tej kanwie

1. Data: 2007-12-02 08:50:00

Temat: co wyszyć na tej kanwie
Od: "Nutilka " <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie .. chce zapytać...
Co mozna wyszyć na takiej kanwie
http://www.fotosik.pl/pok...556396acc8.html
w rzeczywistosci to ona jest jest bardziej żółta, kolor wg nr-u 667 dmc
Nie mam żadnego pomysłu a kanwy mam ok. 0,5 m na 1.40 leży już z pół roku i
tylko miejsce zajmuje/ jak to prezenty potrafia byc czasmi uciązliwe/
Może dziewczyny Wy coś wymyślicie... bardzo proszę

2. Data: 2007-12-02 11:43:37

Temat: Re: co wyszyć na tej kanwie
Od: M&C <c...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nutilka pisze:
> [...]
> tylko miejsce zajmuje/ jak to prezenty potrafia byc czasmi uciązliwe/
> Może dziewczyny Wy coś wymyślicie... bardzo proszę

Się mi nie otwiera :-( Ale jak żółta, to może jaśki z kolorowymi
pisankami na Wielkanoc?

Marzena

--
Robótki Marzeny
http://fanturia.googlepages.com/home

3. Data: 2007-12-02 11:57:03

Od: "Nutilka" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

M&C <c...@C...pl> napisał(a):

> Się mi nie otwiera :-( Ale jak żółta, to może jaśki z kolorowymi
> pisankami na Wielkanoc?
>
> Marzena

Poprawiłam link, może teraz bedzie dzialał:)
poprawiłam link może teraz będzie dziaał:)
[URL=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=10f2d
3556396acc8][IMG]http://
images26.fotosik.pl/120/10f2d3556396acc8m.jpg[/IMG][
/URL]

4. Data: 2007-12-02 11:58:20

Od: "ilka " <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2007-12-02 12:02:25

Od: "ilka " <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ilka <n...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> [URL=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=10f2d
3556396acc8][IMG]http://
> images26.fotosik.pl/120/10f2d3556396acc8m.jpg[/IMG][

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/10f2d3556396acc8
.html

6. Data: 2007-12-02 14:53:47

Od: M&C <c...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

ilka pisze:

> http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/10f2d3556396acc8
.html

Widziałam kiedyś takie jednobarwne wzory, postać kobiety z filiżanką
kawy/ herbaty. W ciemnym brązie - pasowałyby chyba.

Marzena

7. Data: 2007-12-02 15:01:09

Od: "Nutilka" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

M&C <c...@C...pl> napisał(a):

.html

> Widziałam kiedyś takie jednobarwne wzory, postać kobiety z filiżanką
> kawy/ herbaty. W ciemnym brązie - pasowałyby chyba.
>
> Marzena
Podoba mi się Twój pomysł:) ale skąd ściągnąć wzor?Ja nie spotkalam w sieci
nic podobnego:(

8. Data: 2007-12-02 16:30:15

Od: pilea <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Kiedyś poszukiwałam takiej właśnie kanwy do wyszycia tego :http://
www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/11931431a9fcee5e.html
nigdzie nie znalałam i byłam zmuszona do białaj.Wydaje mi się że na
taki obraz będzie idealna.Jest jeszcze jeden z tej seri irys - obydwa
są rewelacyjne.Kanwy starczy ponieważ obraz ma tylko 30 cm szerokości.
Pozdrawiam Anna

9. Data: 2007-12-02 20:53:45

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

co wyszyc na takiej kanwie?!:

.html

kanwa idealna na kwiaty Lanarte, te nowsze. One z zalozenia maja takie maziane
tlo, a tu, samo sie gotowe prosi...
mozna tez cudna Samanthe, tez Lanarke. To taka pani lezaca, w sukni czerwonej,
delikatna i z tlem mazianym...
ukloniska
Ula

10. Data: 2007-12-03 07:39:18

Od: aniazzielonegowzgorza <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Gru, 21:53, k...@o...pl wrote:
> [...]
> tlo, a tu, samo sie gotowe prosi...
> mozna tez cudna Samanthe, tez Lanarke. To taka pani lezaca, w sukni czerwonej,

Nutilka...hejka,myślę,że ładnie będzie wyglądać to POLOWANIE,ale
musisz wziąć najciemniejszy brąz np.DMC 3371 lub DMC 3031 lub DMC
838.Tym ostatnim ja haftowałam swój obraz...
http://picasaweb.google.pl/hanusia1953/ObrazyHaftowa
neKrzyYkami/photo#5114477627270201602

pozdrawiam - Hania

[XXX] cHRISTMAS cARD sHOP mAGAZINE
[XXX] Cross Stitch Crazy Magazine 12/2007
szydełko wzór siatkowy pytanie
(XXX) poduszki - ktos szukal
Wielka prośba aniołki na aplikację