co z ta slużbą "zdrowia"???

31. Data: 2005-10-13 11:57:40

Temat: Re: co z ta slużbą "zdrowia"???
Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 13 Oct 2005 13:16:32 +0200, Hesia bulgocze:

> to samo!
> zanim wyslali mnei do gastrologa dali mi skierowanie na gastroskopie !

W niektórych ośrodkach gastroskopię robią gastrolodzy, w innych
chirurdzy, a w jeszcze innych i jedni i drudzy. Widocznie w tym konkretnym
przypadku była to działka chirurgiczna, więc lekarz ogólny nie zleca
badań chirurgicznych - może co najwyżej dać skierowanie do chirurga a
ten zaleca co dalej.

--
ika - umop apisdn

32. Data: 2005-10-13 12:38:38

Od: "Mietek" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest elokwentny, nieźle się prezentuje (teraz schudł), potrafi rozmawiać
> ze
> wszystkimi. Niestety...g* z tego mamy (ale i tak dobrze, że był i jeszcze
> jest), bo taki prezydent to faktycznie g* może :D Prezydent to może tylko
> zawetować lub podpisać ustawę i robić dobre wrażenie.
> Który z tych co się teraz pchają na fotel prezydencki ma jakąś prezencję,
> dar wysławiania się ? Moim zdaniem żaden.
>

> --
> Kaja

nie. Prezydent ma także prawo wnoszenia pod obrady Swjmu ustaw. aA to bardzo
dużo.
tak, to może lepiej wybierzmy jakiegoś przystojnego aktora, prezentera (płeć
obojętna)
\Wbrew pozorom prezydent w Polsce może bardzo wiele.
Tylko, że Kwachowi się nie chciało.
Taki aparatczyk, który od zawsze był elokwentnym "działaczem"
Zawsze będę pamietał jego obiecanki o "mieszkaniach dla młodych małżeństw"

33. Data: 2005-10-13 22:12:06

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 13 Oct 2005 14:38:38 +0200, *Mietek*
<news:dilkgq$8kh$2@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

> [...]
> Taki aparatczyk, który od zawsze był elokwentnym "działaczem"
> Zawsze będę pamietał jego obiecanki o "mieszkaniach dla młodych małżeństw"

Nie dziwię Ci się w takim przypadku.

Osobiście to ja bym ich wszystkich powybijała (posłów i senatorów też) ,
żeby już żaden z *nich* nie pchał się do żłoba.
Nam - Polsce potrzebny jest całkiem NOWY RZĄD. Tym wszystkim staruchom podać
pavulon i Polska stanie się bogatsza, bo zyska pieniążki które oni biora i
będą brali aż do śmierci. Te staruchy uważaja się za młodych, a w Naszej
Polsce nie ma pracy dla ludzi po 35-tym roku życia!!!
Boże spuść bombę :-(

--
Kaja

34. Data: 2005-10-13 22:44:41

Temat: Re: [OT] wybory
Od: pslovik1 <"pslovik1[maupa]GO.smieci.killer.2.pl"> szukaj wiadomości tego autora

Kaja napisał(a):
> GĹ?osujcie sobie z tym Mikke wzajemnie. Raz on na Ciebie, raz Ty na niego.
> W jakiejĹ? przyjemnej kabince do gĹ?osowania.
> Powodzenia agitatorze!

Mylisz sie Kaja. nie jestem zadnym agitatorem. Nie glosowalem na
Korwina, nie glosowalem wogole w 1 turze, bo to jest pewne, ze bedzie
droga tura. Jak nie zauwazylas, to zwroc uwage na to, w jakiej formie
byl napisany moj post i co za emoticonka byla na konca niego.

Pozdrawiam

Piotr "SlaVa" S.

35. Data: 2005-10-13 23:13:16

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 14 Oct 2005 00:44:41 +0200, *pslovik1*
<news:402d4$434ee359$540a7d5a$3990@news.chello.pl> napisał(a):

> [...]
> droga tura. Jak nie zauwazylas, to zwroc uwage na to, w jakiej formie
> byl napisany moj post i co za emoticonka byla na konca niego.

Też nie poszłam głosować i w drugiej turze tym bardziej nie pójdę.

Byłam na przedostatnich wyborach (też 2 tury) w komisji wyborczej (jako
przewodnicząca), to już nie wypadało mi wtedy niezagłosować.

--
Kaja

36. Data: 2005-10-13 23:25:30

Od: pslovik1 <"pslovik1[maupa]GO.smieci.killer.2.pl"> szukaj wiadomości tego autora

Kaja napisał(a):
> Fri, 14 Oct 2005 00:44:41 +0200, *pslovik1*
> <news:402d4$434ee359$540a7d5a$3990@news.chello.pl> napisaĹ?(a):

> TeĹź nie poszĹ?am gĹ?osowaÄ? i w drugiej turze tym bardziej nie pĂłjdÄ?.
>
> ByĹ?am na przedostatnich wyborach (teĹź 2 tury) w komisji wyborczej (jako
> przewodniczÄ?ca), to juĹź nie wypadaĹ?o mi wtedy niezagĹ?osowaÄ?.

E tam, wypada nie wypada.
Ja na drugą turę idę, najwyżej będę narzekał na tych co wybrali innego
:) A Ty nie waz się narzekać na zły wybór, bo w ogóle nie idziesz, więc
nie masz prawa do tego, żeby narzekać ;)

Pozdrawiam

Piotr "SlaVa" S.

37. Data: 2005-10-14 09:14:13

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 14 Oct 2005 01:25:30 +0200, pslovik1 bulgocze:

> A Ty nie waz się narzekać na zły wybór, bo w ogóle nie idziesz, więc
> nie masz prawa do tego, żeby narzekać ;)

Rozwalają mnie te teksty, a widzę je codziennie *wszędzie*!
"Ci, co nie głosują, nie mają prawa narzekać" - a co to za prawo jest?
Obywatelskie prawo zawarte w konstytucji. A kto wbrew zakazowi narzeka,
chociaż nie głosował w wyborach, podlega karze pozbawienia wolności od
6 miesięcy do 3 lat. Sic!
Co za pie*dolenie ;/

--
ika - umop apisdn

38. Data: 2005-10-14 20:54:04

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

<news:a6456$434eecea$540a7d5a$5256@news.chello.pl> napisał(a):

> [...]
> :) A Ty nie waz się narzekać na zły wybór, bo w ogóle nie idziesz, więc
> nie masz prawa do tego, żeby narzekać ;)

Mam prawo narzekać, bo nie ma odpowiednich kandydatów do wyboru.

--
Kaja

duze lzawienie
jelita,żołądek?
"dobre" laboratorium w Szczecinie
oznaczanie hormonów tarczycy -czy koniecznie rano?
Okulista: czekać na wizytę, czy lecieć wcześniej?