co zamiast Barbie?

11. Data: 2005-12-09 21:54:31

Temat: Re: co zamiast Barbie?
Od: "Katia" <v...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

"pamana" <b...@a...pl> ???????/???????? ? ???????? ?????????:
news:dnct4g$l2l$1@news.dialog.net.pl...

> podejrzewam z etaka panda to gadzet na chwile potem traktowany jak zwykla
> maskotka ,ksiazeczki trzeba bedzie czytac a slodycze no wiadomo
> niekoniecznie ilosci dawane dzieciom jako prezent sa najzdrowsze dla
> dzieci a zakazac w taki dzien trudno :)

Ksiazeczki i tak trzeba czytac :P

Katia

12. Data: 2005-12-09 21:58:16

Od: "Katia" <v...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

"pamana" <b...@a...pl> ???????/???????? ? ???????? ?????????:

> [...]
html

> tak dokladnie to:)
> mala uklada z 54 czesci ,ja dostaje bolu glowy od patrzenia na nie :)
> moja tez nerwus i malo cierpliwa ale puzle jakos ja wciagaja.

Calkiem fajne i "bardzo rozowe" :), w estetyce Barbie, wiec powinny sie
spodobac.
Czy mozna je kupic powszechnie w sklepach?
Bo bede w Polsce dopiero na kilka dni przed swietami.

Katia

13. Data: 2005-12-09 22:22:28

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Calkiem fajne i "bardzo rozowe" :), w estetyce Barbie, wiec powinny sie
> spodobac.
> Czy mozna je kupic powszechnie w sklepach?
> Bo bede w Polsce dopiero na kilka dni przed swietami.

obrazków jest cale mnóstwo i rózowych i mniej rózowych :)
w zasadzie mozna je dostac w kazdym hipermarkecie i sklepach z
zabawkiami, koszt pudelka 54 czesci firmy Trefl to ok 25 zł.
osttsnio trafilismy na wersje podwójna ,w jednm pudelku puzle
trojwymiarowe i normalne z takim samym obrazkiem.
p.

14. Data: 2005-12-10 12:01:48

Od: "LadyP1022" <l...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:dnct4g$l2l$1@news.dialog.net.pl,
niejaki(a): pamana z adresu <b...@a...pl> napisał(a):

> [...]
> czytac a slodycze no wiadomo niekoniecznie ilosci dawane
> dzieciom jako prezent sa najzdrowsze dla dzieci a zakazac

zgadza się, ale przynajmniej będzie to "trafiony" prezent :)))

LadyP i Aducha (07.06.2000)

15. Data: 2005-12-10 13:54:14

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana wrote:

> hihi tak jak moja:)ale ne dostanie takiego szajsu.
> dostanie pieska bobby

Bo piesek bobby to wcale nie szajs...

Pozdrawiam
Tatiana mama posiadaczki takowego
--
Powietrze, światło, odpoczynek uzdrawiają,
lecz największe ukojenie płynie z kochającego serca

16. Data: 2005-12-10 21:20:15

Od: "MadziaW" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pytanie do mam dziewczynek w wieku przedszkolnym - co kupujecie swoim
> pociechom pod choinke?
> Ja wymieklam, jak Marta oswaidczyla, ze w liscie do Mikolaja zamierza
> poprosic o karete i zamek dla Barbie.
> Po pierwsze, nie planujemy wydac na prezent wiecej niz 100-150 zl, a po
> drugie po prostu nie chce jej kupowac czegos tak w moim pojeciu
> beznadziejnego.
> "Dziewczece" zestawy lego tez niestety sa zbyt drogie, zwyklych lego ma juz
> sporo.

Zobacz w Merlinie tam te dziewczęce nie są wcale takie drogie tzn. przynajmniej
nie wszystkie - chyba przed świętami powinni zdąrzyć wysłać.
Ja kupowałam właśnie tam - bo były znacznie tańsze niż w Smyku, czy w
supermarketach.
http://www.merlin.com.pl/frontend/dzial/206,1042

Nie ma co prawda bardzo dużego wyboru, ale jeśli twoja córka nie ma w ogóel
dziewczęcych to może coś dla niej znajdziesz?

Pozdrawiam

Madzia ( Karolina 7,5 i Grześ 5)
_____________
http://www.arnika.waw.pl/ - usługi i oprogramowanie dla firm

17. Data: 2005-12-10 21:35:40

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo piesek bobby to wcale nie szajs...

moze i szajs ale w moim odczuciu inna kategoria szajsu:)
p.

18. Data: 2005-12-10 21:36:43

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:5bdb.000001d4.439b468e@newsgate.onet.pl>
MadziaW <m...@p...onet.pl> pisze:

> Zobacz w Merlinie [...]
> Ja kupowałam właśnie tam - bo były znacznie tańsze niż w Smyku, czy w
> supermarketach.

Poważnie? Ja właśnie sprawdziłam ceny niektórych zestawów (także Lego dla
chłopców) i ceny są identyczne, a niektóre wręcz wyższe, niż w marketach
trójmiejskich. Dodając do tego koszt przesyłki wychodzi z tego mało
atrakcyjna kwota.

--
PozdrawiaM

19. Data: 2005-12-11 13:51:09

Od: "MadziaW" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chłopców) i ceny są identyczne, a niektóre wręcz wyższe, niż w marketach
> trójmiejskich. Dodając do tego koszt przesyłki wychodzi z tego mało

Ja porównywałam na samym poczatku grudnia w Warszawskich.
Nie wiem może teraz są jakies promocje?
No nic, lepiej nie będę sprawdzać teraz ;)
Wcześniej tu wychodziło mi taniej.

Madzia (Karolina 7,5 i Grześ 5)

20. Data: 2005-12-12 08:18:33

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katia" <v...@U...pl> napisał
| Pytanie do mam dziewczynek w wieku przedszkolnym - co kupujecie swoim
| pociechom pod choinke?

to o co napisze do Mikołaja :) ( + szachy )

| Ja wymieklam, jak Marta oswaidczyla, ze w liscie do Mikolaja zamierza
| poprosic o karete i zamek dla Barbie.

Tak, a moje dziecię chce zestaw Magia Pegaza - i dostanie ( ale w ratach ).
Nie wiem czemu ma służyć to doedukowanie na siłę. Święta są po to żeby się
cieszyć z tego co wymarzone a nie dostawać koleją tandetna grę którą mama
może kupić w zwykły dzień albo można ją dostać na urodziny.

I żeby nie było - moja córka ma chyba z 8 lalek Barbie (+ jedną Witch )- ale
ona się nimi bawi. Po jaki huk kupować pluszaka który za dwa dni pójdzie w
kąt ? ( Mam 2 kosze takich "cudownych" prezentów ). A praktycznych prezentów
się jeszcze w życiu nadostaje.

--
Kasia + prawie 5 letnia Weronika
http://www.weronika.ckj.edu.pl/