co ze specjalizacjami

1. Data: 2001-11-23 08:26:34

Temat: co ze specjalizacjami
Od: "Marti25" <p...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Szanownych Grupowiczów!

Czy ktoś wie coś w sprawie specjalizacji, czy nowa ustawa farmacetyczna
wypowiedzaiła sie na ten temat? Bo z tego co ja wiem to od 1 kwietnia nie ma
podstaw prawnych żeby specjalizację rozocząć.Jesli wiecie coś na ten temat
proszę o informacje.Pozdrawiam.

Marcin

2. Data: 2001-11-23 20:56:01

Temat: Re: co ze specjalizacjami
Od: Karina Jakubowska <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marti25" <p...@p...wp.pl> napisał / wrote:

> [...]
> podstaw prawnych żeby specjalizację rozocząć.Jesli wiecie coś na ten temat

Spróbuj napisać do Izby Aptekarskiej powinni coś wiedzieć.
n...@p...pl
http://www.nia.org.pl/
Pozdrawiam Karina.

3. Data: 2001-11-30 09:48:34

Od: "Sylvia I." <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

<ciach>

Hi!
Z tego co dowiedziałam się w CDKM wszyscy czekają na nową ustawę i
dopóki nie zostanie uchwalona i podpisana ZE SPECJALIZACJI NICI.
:(

cefamandol, cefetamet - informacje
c 5100 albumow MP3 i AUDIO
mpv