co zjesc gdy boli zoladek?...

21. Data: 2003-08-06 12:59:07

Temat: Re: nowa grupa pl.misc.dieta.optymalna
Od: "Wojciech Gołąbowski" <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*"
> Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> dyskusyjnych

> A czemu nie? 8)
> Nawet odpuściłabym Ci wszystkie Twoje grzeczy i grzeszki... ;))

> 138 + 4 (opozycja)... ;)

Niestety, nawet z czarymjankiem i Janem W grupa nie przejdzie z powodu
podstawowego - wspomnianego przez Krystynę: brak dużej ilości postingów nt.
DO na grupie "matce", czyli _tu_.

Wojtek
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl

22. Data: 2003-08-06 13:27:35

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Gołąbowski" <w...@g...art.pl> napisał w
wiadomości news:bgqu2b$bb2$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
>
> Niestety, nawet z czarymjankiem i Janem W grupa nie przejdzie z powodu
> podstawowego - wspomnianego przez Krystynę: brak dużej ilości postingów

: ) No to Yo! Trzymaj się! ... ; )
Żebyś potem nie miała do mnie pretensji, lojalnie uprzedzam o inwazji na
tematy optymalne : )
I to nie jest złośliwość - TO KONIECZNOŚĆ wynikająca z zasad usenetu
tworzenia nowych podgrup.

P.S. Kurcze, znowu się tłumaczę, zupełnie jak ten, któremu ukradziono rower,
czyli "zamieszanemu w kradzież roweru"... ;)

23. Data: 2003-08-06 13:38:56

Temat: Odp: nowa grupa pl.misc.dieta.optymalna
Od: "Chaciur" <gchat@na wirtualnej polsce.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
napisał:bgqu2b$bb2$...@n...news.tpi.pl...

> Niestety, nawet z czarymjankiem i Janem W grupa nie przejdzie z powodu
> podstawowego - wspomnianego przez Krystynę: brak dużej ilości postingów nt.
> DO na grupie "matce", czyli _tu_.

Wg mnie to nie ma znaczenia, przekonajcie władze usenetu,
że istnieje działająca grupa poza usenetem i się sypie z technicznych
powodów.
Obostrzenia w zakładaniu nowych grup są moim zdaniem spowodowane
tym, że nikt nie chce mnożyć niepotrzebnych bytów.
Ta grupa jest potrzebna co widać na plocmanie.
Tutaj postów o DO jest na tyle dużo, że już teraz wielu narzeka,
myślę, że pominąwszy etap zmasowanego ataku na pmd możecie
śmiało starać się o nową grupę. Przecież chyba
prawo ma służyć ludziom a nie odwrotnie.
Myślę że nie natraficie na czyjś złośliwy opór w głosowaniu,
gdyż jest ono w interesie optymalnych ;)

pozdrawiam Chaciur

24. Data: 2003-08-06 13:52:45

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chaciur" <gchat@na wirtualnej polsce.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> prawo ma służyć ludziom a nie odwrotnie.
> Myślę że nie natraficie na czyjś złośliwy opór w głosowaniu,
> gdyż jest ono w interesie optymalnych ;)

Masz rację, tak być powinno, ale czy taka ewentualność jest gdzieś w
zasadach usenetu opisana?
Czy znowu my OPTYMALE także i w tej nietypowej sytuacji stworzymy precedens
(tym razem w useniecie), jak tworzymy zresztą w wielu innych dziedzinach
życia spolecznego?
Stuprocentowe dziwolągi... ;)))

Pozdrawiam
Krystyna

P.S. Widziałeś się na liście? Czy nie wnosisz zastrzeżeń? : )

25. Data: 2003-08-06 15:06:10

Temat: Re: co zjesc gdy boli zoladek?...
Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> napisał w
wiadomości
t003.jasien.net...

> A przy okazji - czy bylas z tym u lekarza, czy leczysz sie na wlasna reke?
> Uwazaj, takie nerwobole moga sie skonczyc nadzerka albo nawet wrzodami
> zoladka lub dwunastnicy. Wiem cos o tym =[

karolinko, myslisz, ze gastrolog bedzie odpowiednim lekarzem. pytalam o to
schorzenie kilku internistow, ale mnie olali:(

26. Data: 2003-08-06 17:56:26

Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

In news:bgr5h2$4r6$1@foka.acn.pl,
rena <r...@a...pl> typed:

> karolinko, myslisz, ze gastrolog bedzie odpowiednim lekarzem. pytalam
> o to schorzenie kilku internistow, ale mnie olali:(

Ja bylam u gastrologa jak tylko sie te napady bolu zaczely (mialam 10 lat) -
wtedy jeszcze nie trzeba bylo miec skierowania. Ale nie daj sie olewac - ja
mimo tego, ze bylam caly czas leczona i tak dostalam nadzerki, inaczej
pewnie mialabym teraz wrzody zoladka =| Powiedz, ze chcesz skierowanie na
gastroskopie i koniec, ostatnio zauwazylam u lekarzy niepokojaca tendencje -
nie chca wystawiac skierowan do specjalistow, bo im mniej skierowan dadza,
tym wiecej pieniedzy zostanie im w kieszeni. Dlatego nie pros a zadaj
(rzondaj) - koniecznie! I kaz sobie zrobic badanie na obecnosc Helicobacter
pylori, to bakteria, ktora czesto jest powodem choroby wrzodowej lub
zapalenia zoladka, co tez objawia sie takimi napadami bolu.

Pozdrawiam,
Karola, ktora tyle choruje, ze moglaby uczyc lekarzy "co i jak" ;]

27. Data: 2003-08-06 19:28:40

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> napisał w
wiadomości
t003.jasien.net...

> [...]
> nie chca wystawiac skierowan do specjalistow, bo im mniej skierowan dadza,
> tym wiecej pieniedzy zostanie im w kieszeni. Dlatego nie pros a zadaj

karolinko-ja juz dawno pozbylam sie zludzen i lecze sie tylko prywatnie.
panstwowa sluzbe zdrowia zostawilam sobie tylko na nagle przypadki-na
pogotowiu.na szczescie b.rzadko choruje, wiec nie pojde przez to z
torbami...dzieki za wskazowki dot. leczenia i badan!

28. Data: 2003-08-07 06:55:00

Od: "Chaciur" <gchat@na wirtualnej polsce.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krystyna*Opty* <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bgr17h$p04$...@n...onet.pl...

> Masz rację, tak być powinno, ale czy taka ewentualność jest gdzieś w
> zasadach usenetu opisana?

Nie wiem, to było tylko moje zdanie na ten temat.
Usenet tworzą ludzie i mam nadzieje
na ich dobrą wolę, tak czy owak trochę pracy Was
czeka.
Jeśli to nie przejdzie to zacznijcie zaznaczać tutaj
wszystkie posty w temacie przez np. [DO],
niezainteresowani sobie odfiltrują a od razu będzie
widać ile tego jest.

> P.S. Widziałeś się na liście? Czy nie wnosisz zastrzeżeń? : )

Dziękuje czuję się zaszczycony.

pozdrawiam Chaciur

29. Data: 2003-08-07 13:42:39

Od: "Wojciech Gołąbowski" <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chaciur"
> Użytkownik Wojciech Gołąbowski
>
> Wg mnie to nie ma znaczenia, przekonajcie władze usenetu,
> że istnieje działająca grupa poza usenetem i się sypie z technicznych
> powodów.

Świetny argument do... rozśmieszenia pnng. I do niczego więcej, niestety...

Wojtek

30. Data: 2003-08-07 15:08:15

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

istnieje działająca grupa poza usenetem i się sypie z technicznych
powodów.

Chaciur heheheeh to jest jeden z lepszych dowcipów jakie słyszałem podczas
upałów ;)

jeśli optymalnych jest od miliona do 2 ml a z internetu korzystają 134
osoby to albo internet jest niedocenionym środkiem służącym agitacji
optyidei albo optymalni w całej swojej masie są upośledzeni
ekonomicznie,technicznie lub intelektualnie
wg średniej powinno być od 100 000 do 200 000 optyinternautów a jest tylko
134 :)

no jest jeszcze taka możliwość ,ze po przebudowie szlaków metabolicznych
nastąpiła również przebudowa szlaków komunikacyjnych i my trzoda ,bydło
hodowlane jestem daleko w tyle za optymalnymi którzy dzięki diecie
tłuszczowej są o 1-2 szczeble wyżej od nas w procesie ewolucji

Ocencie, czy dobrze kombinuje :)
156 i 49-50 kg
Czy wiecie jak sie nazywa ..
dieta eliminacyjna (alergia)