co zmieniliibyście w swoim ogrodzie?

11. Data: 2008-02-16 14:54:20

Temat: Re: co zmieniliiby?cie w swoim ogrodzie?
Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> więc może jednak się nigdzie nie przeniosę w końcu. Ale ten mój piach to
> bym chętnie zmieniła w czarnoziem - o, to by mnie w zupełności zadowoliło

I czarnoziem źle uprawiany degraduje się.

12. Data: 2008-02-17 00:14:43

Temat: Re: co zmieniliibyście w swoim ogrodzie?
Od: "Leszek Serdyński" <l...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:47b633fa$0$4973$4c368faf@roadrunner.com...

> Albo sobie robisz jaja, albo z przyczyn dla mnie niezrozumiałych
> wierzysz obłąkańcom, którzy wypisują bajeczki w internecie.

Akurat nie czytam żadnych bajeczek. Po prostu oglądałem to wszystko na żywo
"od deski do deski" bo moja córka w tym czasie była 300 metrów od WTC.
Oprócz tego obejrzałem wszystkie jakie były na Discovery programy
wyjaśniające zawalenie się tych budowli. Oficjalne wyjaśnienia były po
prostu kpinami ze zdrowego rozsądku, jak np. wyjasnienie co się stało ze
statecznikiem samolotu, który niby uderzył w Pentagon. Facet mówi:
"znaleźliśmy go pół metra pod trawnikiem" :) A na zdjeciu trawnik bez sladów
uszkodzenia i dziura w ścianie.

Pozdrawiam
Leszek

13. Data: 2008-02-17 08:34:03

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Akurat nie czytam żadnych bajeczek.

Putin rok przed zamachem ostrzegał kołka, że będą rozwalone wieże
i nic z tego ostrzeżenia nie wynikło.
Mirzan

14. Data: 2008-02-17 18:25:23

Od: "Monika" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Natomiast taka ślicznie plastyczna,rudo-sina glina nie degraduje się ni
cholery ;-)
I mam jej hektar,częśc od wierzchu,a częśc podstępnie się czająca ok.10cm
pod maskującym piasko-iłem.
W czasie suszy mam glebę o twardości betonu-a po deszczu nie wysychające
bagno.
Stanowczo-zmieniałabym glebę!

Pozdr
Ariel

15. Data: 2008-02-19 19:57:31

Od: "Kajetana Kinga" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TMK" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Zakładając ze wszyscy jesteśmy młodzi, silni i pełni zapału...:)
> Co zmienilibyście w swoim ogrodzie mogąc zaplanować go od początku?
> Jakieś specjalne miejsca lub specjalizacja w roślinach? czasem się właśnie
> mówi, ze "gdybym 20 lat temu wiedział", lub "gdyby wtedy były takie
> możliwości".No i mowi się też ze dopiero trzeci dom buduje się dla
> siebie:).Jak jest z ogrodem?
Nie brałabym firmy ogrodniczej do wyplewienia i zatrawienia ugoru, jak rok
temu, tylko zrobiłabym to sama :))

> tama
Kaja

Pąki na piwoniach