co zrobic ??

1. Data: 2003-11-12 07:39:57

Temat: co zrobic ??
Od: darek <chq@nie_spamuj.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!!!
Dla większości z Was problem pewnie jest banalny, ale nie
dla mnie. Otóż rozstałem sie z moją dziewczyną po 5.5
latach. Oboje doprowadziliśmy do tego, że chcieliśmy
się rozstać i oboje podjęliśmy taką decyzję, pomimo tego
że bardzo się kochaliśmy. Ponieważ atmosfera pomiędzy
nami była bardzo gęsta przed rozstaniem, dlatego
oboje przyjęliśmy je z ulgą. Minęły 4 miesiące od
rozstania, a ja czuję się coraz gorzej. Osoba ta
była mi bardzo bliska, bardzo ją kocham, dlatego
trudno jest mi pogodzić się z rozstaniem, chociaż
sam do niego dążyłem. Czuję ogromny smutek i rozpacz.
Moi koledzy i rodzina bardzo mi pomagają, mam swoje zainteresowania
i pasje, ale cały czas mam uczucie bezsensu tego wszystkiego
co robię. Nie potrafię żyć z nią, ale też nie potrafię
żyć bez niej. Jak sobie poradzić z utratą tak bliskiej osoby ??

Pozdrawiam
Darek

1. Data: 2003-11-12 08:16:48

Temat: Re: co zrobic ??
Od: "Edyta" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "darek" <chq@nie_spamuj.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> co robię. Nie potrafię żyć z nią, ale też nie potrafię
> żyć bez niej. Jak sobie poradzić z utratą tak bliskiej osoby ??

Musisz się znowu w kimś
zakochać
I wtedy twoje życie znowu nabierze
barw.
Edyta

1. Data: 2003-11-12 08:18:38

Od: darek <chq@nie_spamuj.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Edyta napisał, On 2003-11-12 09:16:

> Musisz się znowu w kimś
> zakochać
> I wtedy twoje życie znowu nabierze
> barw.
> Edyta

Żeby to było takie proste...
Pozdrawiam
Darek

1. Data: 2003-11-12 08:23:25

Od: "Joachim D. Nawrot" <j...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Edyta [z adresu e-mail e...@i...pl] napisał(a):

: Musisz się znowu w kimś
: zakochać
: I wtedy twoje życie znowu nabierze
: barw.

to jest wlasnie przyklad posta, o ktorym wspominalem gdzies tam
wczesniej... :/

--
pozdrawiam, :: e-mail: 213[ucho]hot[kropka]pl
Joachim D. Nawrot :: tel: 691580241

1. Data: 2003-11-12 08:39:30

Od: "Edyta" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Żeby to było takie proste...
> Pozdrawiam
> Darek

Wiem, że to nie jest proste...
Ale uwierz mi wiem co mówię
To jest najskuteczniejsza metoda
Kiedyś byłam w podobnej sytuacji
Edyta

1. Data: 2003-11-12 08:41:41

Od: darek <chq@nie_spamuj.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Edyta napisał, On 2003-11-12 09:39:

> Wiem, że to nie jest proste...
> Ale uwierz mi wiem co mówię
> To jest najskuteczniejsza metoda
> Kiedyś byłam w podobnej sytuacji
> Edyta

Tylko żeby się zakochać to trzeba tego
chcieć, a ja wcale tego nie chce i nie
potrzebuję.

Pozdrawiam
Darek

1. Data: 2003-11-12 08:47:26

Od: "Edyta" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko żeby się zakochać to trzeba tego
> chcieć, a ja wcale tego nie chce i nie
> potrzebuję.
>
> Pozdrawiam
> Darek

Zobaczysz ... przyjdzie kiedyś
taki dzień.. taka godzina...
Trafisz na tą osobę..
Widocznie " tak miało byś"
nie była Ci "pisana" skoro nie
jesteście razem..
A czas jest najlepszym lekarstwem.
Edyta

1. Data: 2003-11-12 08:53:27

Od: darek <chq@nie_spamuj.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Edyta napisał, On 2003-11-12 09:47:

> Zobaczysz ... przyjdzie kiedyś
> taki dzień.. taka godzina...
> Trafisz na tą osobę..
> Widocznie " tak miało byś"
> nie była Ci "pisana" skoro nie
> jesteście razem..
> A czas jest najlepszym lekarstwem.
> Edyta

Po pierwsze nie wierze w przeznaczenie.
Po drugie wiem, że czas jest dobrym lekarstwem.
Bardziej mi chodzi o to jak sobie radzić z tym
wszystkim, po utracie osoby bardzo bliskiej ??
Kiedy wogóle nie ma się na to ochoty.
Jak sobie radzić z bólem jaki sie czuje ??

Pozdrawiam
Darek

1. Data: 2003-11-12 09:01:51

Od: "Edyta" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po pierwsze nie bardzo wierze w takie
> rzeczy jak przeznaczenie. Po drugie wiem,
> że czas jest najlepszym lekarstwem. Chodzi
> mi o to jak sobie radzić z bólem po utracie
> osoby bardzo bliskiej ??
>
> Pozdrawiam
> Darek

Ja, kiedyś....robiłam tak:
Spotykałam się z przyjaciółmi,
Chodziłam na imprezy,
Wolny czas spędzałam w gronie znajomych,
Starałam się być cały czas czymś zajęta...
Nigdy, przenigdy nie siedziałam sama w domu
a jak już musiałam brałam telefon i dzwoniłam
do koleżanek....
I przeszło...po 2 miesiącach poznałam
wspaniałego faceta...znowu się zakochałam..
I do tej pory jestem szczęśliwa...
Mi ta metoda bardzo pomogła, ale nie tylko
mi...Wiele osób które znam zrywało z kimś
po 4 , 5 , 6 latach...
Mijały miłości z młodzieńczych lat..
i potem trafiali na tą właściwą, która kończyła się
zazwyczaj ślubem....
Edyta

1. Data: 2003-11-12 09:37:19

Od: "Greg" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"darek" w wiadomości news:27092-1068622821@213.17.192.132 napisal(a):

> Czuję ogromny smutek i rozpacz.

A co czuje ona? Czy ona wie co czujesz Ty?

Greg
Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl/
Z psychologia jedyne co mam wspolnego to to, ze jestem czlowiekiem.

Sprawdzaj biorytmy przez SMS - wygrywaj doladowanie telefonow GSM
Tak z nudy.
odpowiedz mile widziana
co nas przez zycie prowadzi?
Kto to jest Przyjaciel ?