Re: co zrobic, gdy boli kolano?

From: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: co zrobic, gdy boli kolano?
Date: Thu, 27 Mar 2003 16:26:34 +0100

Użytkownik "rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
news:b5u3hf$i7e$1@foka.acn.pl...

> rozumiem twoje pytanie:) ale ja tak nienawidze lekarzy, ze omijam ich
> szerokim lukiem. a raczej ide dopiero, jak musze.

No sorki, ale jakiego rodzaju pomocy oczekiwałaś i od kogo pisząc na grupę
medyczną? Jeśli od ludzi z podobnymi doświadczeniami, to muszę Cię zmarwić.
To jest bardzo indywidualna sprawa, u jednego jest to coś banalnego, u
drugiego niekoniecznie.
Np. moją koleżankę bolało kolano, potem cała noga i okazało się, że to
mięsak kościopochodny. Wrzuć w wyszukiwarkę, tylko się za bardzo nie
przestrasz.......

Mój św. pamięci Tato też nie pałał miłością do lekarzy, nie powiem, że
nienawidził, ale podobnie jak Ty omijał ich szerokim łukiem i chodził, gdy
już naprawdę musiał.
Jak już poszedł, to okazało się, że na pomoc jest już za późno..........

Nie jest moją intencją straszenie, ale naprawdę nie rozumiem takiego
podejścia. To może pójdź do bioenergoterapeuty?

Ewa