co zrobić z yuką?

11. Data: 2002-04-22 20:35:44

Temat: Re: co zrobić z yuką?
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prowokacja? Do czego drogi Panie Jerzy miałabym jakoby prowokować
> szanownego Pana G???

Nie chcę wyprzedzać wydarzeń, jesli pozwolisz poczekajmy trochę.
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Remember that ignorance is expensive. Own a good set of encyclopedia."
http://www.wiw.pl/biblioteka/encyklopedia/

12. Data: 2002-04-22 20:35:55

Od: "lusi" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja od dotknięcia żaby nie umieram ale od NIESPODZIEWANEGO DOTKNIĘCIA ŻABKI
przechodzą przeze mnie dreszcze...
Pozdrowienia dla małżonki - niech kocha bez wyjątku wszystkie zwierzęta.
Lusi
PS Nie chcę oceniać po wyglądzie ale może żabki nic nie myślą???
Użytkownik Michal Misiurewicz <n...@n...nospam> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:H6_w8.191$F...@n...slurp.net...

13. Data: 2002-04-22 20:52:53

Od: "lusi" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aż się Pan Grzegorz przebudzi? Powinnam się bać o przebieg wydarzeń?
Mam nadzieję, że aż tak źle nie będzie...
Lusi
Użytkownik Jerzy <0...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aa1s6p$qmg$...@s...icm.edu.pl...

14. Data: 2002-04-23 05:56:13

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lusi" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> pobudzić do życia podlawszy "kobitę" odrobinkę) po omacku dotknęłam żabę,
> która tam wpadła TO dopiero było obrzydliwe!
I szansę przegapiłaś! Królewicz to był. Tylko pocałować trzeba było :-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz

15. Data: 2002-04-23 07:00:20

Od: "lusi" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W takim razie brykam do ogrodu i poluję na kolejnego. Mam ich całe mnóstwo.
Może zostanę królewną?
;-)))
Pozdrawiam
Lusi
Użytkownik Janusz Czapski <j...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aa2so2$lj$...@n...tpi.pl...

16. Data: 2002-04-23 08:43:07

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W takim razie brykam do ogrodu i poluję na kolejnego. Mam ich całe
mnóstwo.
> Może zostanę królewną?

O! I to jest dobry pomysł! :-))
Pozdrawiam :-)
Janusz

17. Data: 2002-04-23 09:05:17

Od: "lusi" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Istnieje tylko niebezpieczeństwo, że jakbym została królewną to byłabym
sama w zamku bez żadnych ludzi i roślinek.... Więc trwam przy aspiracjach
zostania dobrym ogrodnikim choć to tak daleko..
;-)
Pozdrawiam
Lusi
A wystarczyłby mały całus małej żabce...
Użytkownik Janusz Czapski <j...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aa36h1$j6l$...@n...tpi.pl...

18. Data: 2002-04-23 13:29:48

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No, ale tym razem osiagnalem swoj cel. Panna Lusi siegnela po literature.
Teraz juz zacznie czytac o ogrodach i pozostanie ich milosniczka. Za pare
miesiecy sama stwierdzi, ze sa niepowazne pytania ;-)
Pozdrawiam
Powazny i nieprowokujacy (tym razem)
Grzegorz

19. Data: 2002-04-23 13:30:57

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja nie spie tylko pracuje w ogrodzie ;-)
I przegladam ostatni Kwietnik.
Pozdrawiam
Grzegorz

> Aż się Pan Grzegorz przebudzi? Powinnam się bać o przebieg wydarzeń?
> Mam nadzieję, że aż tak źle nie będzie...
> [...]

Szczepienie drzew...
stara dziurawa jablon - CO ROBIC
kurs na ogrodnika...
Jak pozbyć się mrówek?