co zrobic z ziemniakow na kolacje

1. Data: 2001-01-27 17:27:54

Temat: co zrobic z ziemniakow na kolacje
Od: "Piotr Grązka" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie takie jak w tytule ale chcialabym zeby nie bylo przy tym duzo
roboty bo mi sie nie chce robic tylko jesc.

1. Data: 2001-01-27 18:20:45

Temat: Re: co zrobic z ziemniakow na kolacje
Od: "Magdalena W." <z...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Grązka wrote in message <94v08n$6i4$1@news.tpi.pl>...
>Mam pytanie takie jak w tytule ale chcialabym zeby nie bylo przy tym
duzo
>roboty bo mi sie nie chce robic tylko jesc.
A surowe, czy juz ugotowane?
Surowe umyc, troche natrzec sola, owinac w folie aluminiowa, wpakowac do
nagrzanego piekarnika. Po 1/2 godziny sprawdzic czy gotowe.
Zjesc z : maselkiem samym, m. z ziolami, m. z czosnkiem
twarozkiem z ziolami, czosnkiem, pieprzem, innymi przyprawami
ze sledziem drobno posiekanym
Oczywiscie ziemniaka trzeba rozpakowac z folii, ale tak nie do konca,
nakroic na krzyz i w to rozciecie wpakowac dodatki.
Ugotowane:
- pokroic w plasterki, podsmazyc na masle, posypac np. tartym serem i
papryka, lub innymi przyprawami
- pokroic w kostke, tak samo postapic z cebula i kiszonymi ogorkami.
Dosc solidnie popieprzyc, wymieszac, polac 1 lyzka dobrej oliwy. U mnie
w domu zjadalo sie ta salatke do parowek z musztarda. Mniam.
Nic wiecej mi do glowy nie przychodzi.

1. Data: 2001-01-27 19:45:26

Od: "Struś" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena W. napisał(a) w wiadomości: <3...@n...astercity.net>...

>A surowe, czy juz ugotowane?
>Surowe umyc, troche natrzec sola, owinac w folie aluminiowa, wpakowac do
>nagrzanego piekarnika. Po 1/2 godziny sprawdzic czy gotowe.

A może przekrojone na pół "zamoczyć" w kminku, jak ziarenka fajnie się
przylepią to złączyć połówki i tak jak wyżej?
Z grilla wychodzą świetnie.

Struś

1. Data: 2001-01-31 12:38:33

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena W. wystukała w wiadomości <3...@n...astercity.net>:

> A surowe, czy juz ugotowane?
> Surowe umyc, troche natrzec sola, owinac w folie aluminiowa, wpakowac do
> nagrzanego piekarnika. Po 1/2 godziny sprawdzic czy gotowe.

Mam rozumieć, że te ziemniaki to klasyczna drobnica?

Piekłam wczoraj, po godzinie z okładem przebiłam się szpadką do szaszłyków przez
ziemniaka bez problemu, więc uznałam, że już. Niestety, sprawdzałam tego
'płaściejszego', okrąglejszy okazał sie być w środku całkiem surowy...

A piekłam takie słusznych rozmiarów, jeden na osobę.

Zastanawiam się teraz, jakim cudem w El Paso przynoszą takiego ziemniaka w góra
kilkanaście minut po zamówieniu... :)

Jo'Asia

--
(\(\ Joanna Słupek (\_/) http://rassun.art.pl /)/)
=(';')= j...@h...pl =(';')= http://www.esensja.pl =(';')=

1. Data: 2001-01-31 13:16:31

Od: GB <g...@n...usa.net> szukaj wiadomości tego autora

Jo'Asia wrote:

> [...]
> ziemniaka bez problemu, więc uznałam, że już. Niestety, sprawdzałam tego
> 'płaściejszego', okrąglejszy okazał sie być w środku całkiem surowy...

Nawet drobnicy nie udało mi się upiec krócej niż w godzinę. A tak w
ogóle to doskonałe są wg przepisu podawanego kiedyś na grupie - lekko
(5-7 min.) obgotowane, omaszczone maselkiem, obtłuczone i upieczone.
Niebo w gębie...
Ostatnio zrobiłam do kuraka pieczonego. Wyobraźcie sobie, że goście
wyżarli ziemniaki prawie nie ruszając kuraka! Ziemniaczki zostały
określone mianem 'pączków w maśle' ;-)))

GB

1. Data: 2001-01-31 17:10:07

Od: "Ania Derejski" <a...@v...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Jo'Asia" <J...@r...art.pl> wrote in

> [...]
>
> A piekłam takie słusznych rozmiarów, jeden na osobę.
>
> Zastanawiam się teraz, jakim cudem w El Paso przynoszą takiego ziemniaka w

Ziemniaki sa rozne, jedene sie gotuje a inne piecze.
Te do gotowania nie nadaja sie do pieczenia w folii.
Prawdopodobnie w El Paso uzywaja tych drugich :))).

pozdrawiam
Ania

> --
> (\(\ Joanna Słupek (\_/) http://rassun.art.pl /)/)
> =(';')= j...@h...pl =(';')= http://www.esensja.pl
=(';')=

~~~~~~(")~(")~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~(")~(")~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~(")~(")~
~~~~~

1. Data: 2001-01-31 18:55:01

Od: "Art (Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 31 Jan 2001 13:38:33 +0100, Jo'Asia <J...@r...art.pl>
wrote:

>Zastanawiam się teraz, jakim cudem w El Paso przynoszą takiego ziemniaka w góra
>kilkanaście minut po zamówieniu... :)
>
>Jo'Asia
Nuke'em ... w mikrofalowce.... ;-)

Art.(Gruby)
"I love work; it fascinates me; I can sit and watch it for hours."

1. Data: 2001-01-31 19:55:40

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Derejski wystukała w wiadomości
<LFXd6.17605$yb.197804@wagner.videotron.net>:

> Ziemniaki sa rozne, jedene sie gotuje a inne piecze.
> Te do gotowania nie nadaja sie do pieczenia w folii.
> Prawdopodobnie w El Paso uzywaja tych drugich :))).

Ja też kupowałam "ziemniaki do pieczenia"... Zresztą nie sądzę, żeby taki
ziemniulec dał się upiec w 15 minut. Ugotować też by sie nie zdążył.

Jo'Asia

--
(\(\ Joanna Słupek (\_/) http://rassun.art.pl /)/)
=(';')= j...@h...pl =(';')= http://www.esensja.pl =(';')=
~~~~~~(")~(")~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~(")~(")~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~(")~(")~~~~~~
Beniowski zabił sześciu kozaków. Jeden z nich umarł, a inni uciekli.

1. Data: 2001-01-31 21:14:53

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Art (Gruby) <j...@p...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b...@4...com..
.
[...]
> Nuke'em ... w mikrofalowce.... ;-)
> Art.(Gruby)
;-)))
Skąd o tym wiesz?
Ale to prawda, niestety.
pozdr. Jerzy
PS
Ale zawsze ten sam gatunek ziemniaka.

1. Data: 2001-02-01 04:28:50

Od: i...@s...com (Jocelyn) szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy" <0...@m...pl> wrote:

>Użytkownik Art (Gruby) <j...@p...net> w wiadomości do grup
> [...]
Mieszkam tu (California) przez pare ladnych lat... moja zona jest
"tubylka" , nawet moja mikrofalowka ma funkcje "ziemniak pieczony"
;-))

Art (Gruby).
"Bo wiara jest jak dupa - trzeba ja miec"

zakup przez sklep internetowy?
Smaczna strona internetu
zaproszenie na lato
Pomocy