comiesięczne sprawdzanie grupy

21. Data: 2009-01-16 13:42:01

Temat: Re: comiesięczne sprawdzanie grupy
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 16 Jan 2009 04:48:59 -0800 (PST), Panslavista napisał(a):

> [...]
..

> Nie było. Pisz na hotmaila. Ten Gugiel Mógiel wygląda na podrobiony.

OK, napisałam, odpowiedz, bo pilne.

22. Data: 2009-01-16 14:08:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 16 Jan 2009 15:03:46 +0100, Bluzgacz napisał(a):

> Debilstwo musi trollowac, bo chca sie popisac jacy to niby sa zzyci.
> Zamiast poinformowac sie przez komorke albo zasrany komunikator,

Komunikatorów nie uzywamy, bo sa szpiegowane i wpuszczają mi do kompa
szpiegostwo.
Komórek nie używamy, bo mam za mało minut - zaraz by się wyczerpały te
2000, a musze miec do kontaktu z dziećmi :-DDD
Mamy o czym gadać ze sobą, dupku.

? musza sie
> promowac.
> Byle zwrocic na siebie uwage, zalosne kretynstwo.

Nie musimy - i tak jesteśmy obserwowani, jak widac: pilnujesz każdego
posta.

23. Data: 2009-01-16 14:57:01

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Komunikatorów nie uzywamy, bo sa szpiegowane i wpuszczają mi do kompa
> szpiegostwo.

Hehehe! Widze, ze schizofreniczny indoktrynator porzadnie nasral ci w tym
szczatkowym organie, ktory przyjelas nazywac mozgiem.
Jaka ty musisz byc bezdennie tepa i durna, skoro nawet taki lamer jak ja
umie sobie tak skonfigurowac kompa, zeby nie miec zadnych tego rodzaju
problemow.

> Komórek nie używamy, bo mam za mało minut - zaraz by się wyczerpały te
> 2000, a musze miec do kontaktu z dziećmi :-DDD
> Mamy o czym gadać ze sobą, dupku.

No tak, zwlaszcza ty. Pewnie cotygodniowy raport:
1. Jak sie skisila kapucha
2. Jakie nowosci z psp opowiedzialam wiejskiemu ginekologowi
3. Co wyszydelkowalam w przerwie podczas kuchcenia.
4. Dane statystyczne o sytuacji bezrobotnych sprzedajnych online kucht z
menopauza
5. eMarketing, a kryzys - czyli jak prowadzic efektywna sprzedaz samej
siebie on-line w czasie recesji.
Zycie jak w madrycie minimalistko bez ambicji.

> Nie musimy - i tak jesteśmy obserwowani, jak widac: pilnujesz każdego
> posta.

A ty kazdego czytasz, zapierajac sie jednak, ze masz mnie w kfie hehehehe!
--
Bluzgacz

24. Data: 2009-01-16 19:01:36

Od: Diabelson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz pisze:

> [...]
> promowac.
> Byle zwrocic na siebie uwage, zalosne kretynstwo.

to jest kurwa gorsze od tsunami w sraczu, oni się chłopie lansują,
podniecają sami sobą, tym co napiszą, a zjeżdżają pod to co im odpiszą,
eh Belzebubie, ty to widzisz i nie grzmisz

25. Data: 2009-01-25 18:25:47

Od: "darkblue" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "janek muzykant" <j...@c...pl> napisał w wiadomości
..
> czy trole pansravista i gruba berta nadal piszą? czy pansravista nadal
> zalewa grupę jadłospisami jakie chciałby zjeść, ale nie może bo
> przeszkadza mu w tym wyznanie mojżeszowe? Czy nadal UFO porywa mu dzieci?
> Czy nadal mieszka w nieporęcie?

witajcie
dawano nie zagladalem :)
dzis wchodze i widze ze znowu znormalnialo i nie ma juz tych trolli co
pisali o fekaliach. BRAWO ! zostal ten caly panslavista, ale na jednego KF
dziala prawidlowo.
powiedzcie jak udalo sie tamtych wyeliminowac ?
widze ze grupa znowu odzywa i coraz wiecej postow na temat jest.

26. Data: 2009-01-25 18:40:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 Jan 2009 19:25:47 +0100, darkblue napisał(a):

> [...]
> powiedzcie jak udalo sie tamtych wyeliminowac ?
> widze ze grupa znowu odzywa i coraz wiecej postow na temat jest.

Zdaje się, że trollujesz?

Sposoby na podanie sałatki
Restaruracja Indyjska w Gliwicach??? Ew. inna dobra :)
Gdzie i jaki TASAK kupic...
Gofrownica z Lidla.
No własnie, gdzie???