cos rzucajace na kolana na imeninowe przyjecie

1. Data: 2003-09-02 16:40:33

Temat: cos rzucajace na kolana na imeninowe przyjecie
Od: "Beata P." <b...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

szukam i szukam, troche znalazlam ale chce jeszcze :-)
jakis ciekawy, porazajacy przepis na imieninowe party ale.....coby sie duzo
nie narobic i niezbyt drogie
moze macie jakies pomysly
za wszystkie przepisy podeslane juz teraz pieknie dziekuje
Beata

1. Data: 2003-09-02 17:12:22

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 2 Sep 2003 18:40:33 +0200, Waćpanna lub Waćpan Beata P., w
wiadomości <bj2h9k$e3d$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

slodkie czy konkret?
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
Partia Przeciwników Wątróbki a do tego Czarodziejka ;)

1. Data: 2003-09-02 17:59:40

Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Beata P. <b...@s...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bj2h9k$e3d$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
> nie narobic i niezbyt drogie
> moze macie jakies pomysly
> za wszystkie przepisy podeslane juz teraz pieknie dziekuje

znajdz piersi kurczaka, namocz na noc w jogurcie naturalnym doprawionym
curry i sola....pokroj po nocy w kawalki...otworz puszke
ananasa....wysusz....na dlugie szpadki nadziej kawalek kurczaka....kawalek
ananasa nastepny kawalek kurczaka....posyp papryka.....
obsmaz na oliwie i wrzuc na troche (na czas zbierania sie gosci) do
piekarnika....
Zrob sos....musztardowo miodowy z dochlapka soku anansowego....

Wez szerokie dlugie szklanki, powkladaj po kilka szaszlykow patyczkami do
gory, polej delikatnie z gory sosem musztardowym......(podaj go tez obok w
miseczce)
udekoruj galazka natki jak w wazonie....
i sa twoi!!!!

agataw

1. Data: 2003-09-02 19:19:30

Od: "Beata P." <b...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

> slodkie czy konkret?

konkret

1. Data: 2003-09-02 19:28:07

Od: "Beata P." <b...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> miseczce)
> udekoruj galazka natki jak w wazonie....

wow Agatko jestes boska :-))))) to jest genialne, masz moze jeszcze cos
rownie latwego i efektownego???

1. Data: 2003-09-02 21:08:52

Temat: Re: cos rzucajace na kolana na imeninowe przyjecie (P)
Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Beata P. <b...@s...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bj2r3t$rmh$...@n...news.tpi.pl...

> wow Agatko jestes boska :-))))) to jest genialne, masz moze jeszcze cos
> rownie latwego i efektownego???

......na przystawke znajdz kilka kolorowych salat.....(cykorie
rowniez.....). Porwij je w zgrabne kawalki, znajdz czerwone
grapefriuty....obierz ze skory, wytnij takie segmenty z miazszu....odsacz
rozsadnie.
Zrob cytrynowo - pieprzny sos winegret.
Przed przyjsciem gosci zapanieruj podwojnie(jajko, bulka, jajko, bulka)
camemberta (jeden krazek pokroj na 6 kawalkow - trojkatow) i trzymajw
lodowce.
Przygotuj w garnku gleboki olej....a w lodowce schlodz sery.....
Przygotuj dwa plaskie obiadowe talerze....gdy goscie zaczna
przychodzic...wyslij meza na zagadanie...zawolaj przyjaciolke....Rozgrzejcie
olej....W misie tuz przed podaniem wymieszaj delikatnie roznokolorowe salaty
z sosem i sola. Rozlozcie na talerzach...jak gniazdo i w rozgrzanym oleju,
poukladajcie kawalki grapefruita....losowo.... zezloccie
camemberta....Odsaczcie szybko na papierze i posadzcie "pisklaki" w
gniezdzie z salaty.....Pieprz na czubek i lecimy
(uwaga.nie za duzo camembertow na salacie....niech to fajnie wyglada,
grapefruit zlamie smak...ale nie jest obowiazkowy...nada tez koloru)

Potraktuj to jako alternatywe dla jakiejs banalnej salatki :)

powodzenia :))))

agataw

1. Data: 2003-09-02 21:10:45

Od: "Izabela Sowula" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> polej delikatnie z gory sosem musztardowym......(podaj go tez obok w
> miseczce)
A czy moglabys podac proporcje tego sosu?
Dzieki
Iza

1. Data: 2003-09-03 05:23:38

Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Izabela Sowula <i...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bj310l$h36$...@i...gazeta.pl...
> A czy moglabys podac proporcje tego sosu?
> Dzieki
> Iza

...nie da rady...na oko.....trzeba samemu dobrac "smak"....

dobra musztarda.....2 lyzki (moja ulubiona a la dijon)
miod......lyzka
sok z ananasa (nieobowiazkowy)....lyzka
oliwa z oliwek...na koniec...wmieszana wtrzepana w rozsadnej ilosci...na
smak i konsystencje....
(powiekszyc.....bo to to za malo....)

agata

1. Data: 2003-09-03 09:03:44

Od: "bella" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> szukam i szukam, troche znalazlam ale chce jeszcze :-)
> jakis ciekawy, porazajacy przepis na imieninowe party ale.....coby sie
duzo
> nie narobic i niezbyt drogie

Nie wiem czy to jest rzucajace na kolana
ale fajne :)

w foremkach na male babeczki pieke slone ciasto z roznymi dodatkami zalane
sosem jajecznym (podobnie jak tarte)
do tego pasuje
- barszczyk czerwony
- zupka chrzanowa (podobna do bialego barszczu)

zawsze cos innego niz paluszki

pozatym mozna to jesc bez niczego np. z ketchupem ( jak mala pizze)

a farsz? dowolny
- tunczyk
-cebulka
-szynka
-ser
-pomidorki
-papryka
w zaleznosci od gustu i smaku

pozdrawiam
b.

1. Data: 2003-09-03 17:04:12

Od: "Beata P." <b...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

> w foremkach na male babeczki pieke slone ciasto z roznymi dodatkami zalane
> sosem jajecznym (podobnie jak tarte)

fajne :-) a mozesz podac blizej co to znaczy slone ciasto zalane sosem
jajecznym bo ja jestem totalne antytalencie kulinarne???
a tak podrzuce mamie ciasto do zrobienia a sama juz nafaszeruje babki :-)

> a farsz? dowolny
> - tunczyk
> -cebulka
> -szynka
> -ser
> -pomidorki
> -papryka
> w zaleznosci od gustu i smaku

Trujące jedzenie z grilla
Kluski ziemniaczane z "dziurawego" garnka
ser zolty?
Mięso zjadło złoto?
skad gumy do butelek?