coś szybko, łatwo i na stypę

1. Data: 2005-10-06 12:41:46

Temat: coś szybko, łatwo i na stypę
Od: "..." <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Poszukuję czegoś jak w temacie. Macie jakieś propozycje? Za wszystkie z góry
bardzo dziękuję.
Pozdrawiam,
nina

2. Data: 2005-10-06 12:58:52

Temat: Re: coś szybko, łatwo i na stypę
Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poszukuję czegoś jak w temacie. Macie jakieś propozycje? Za wszystkie z
> góry
> bardzo dziękuję.
> Pozdrawiam,
> nina
Kanapki. Zresztą na stypie najczęściej jest tak, że większość osób (kobiet
zwłaszcza) stara się czymś zająć jednak, więc z pomocnikami pójdzie szybko.
Mogą być półmiski wędlin i serów, napoje standardowe i proste - herbata,
kawa, zimne, nie wiem czy preferujesz coś mocniejszego czy nie, ale jeśli
tak to ludziom wystarczą raczej drinki typu wódka z colą, bo nie jest to
okazja do jedzenia, bardziej poczęstunek po pogrzebie i spotkanie po tym
wydarzeniu.
Na ciepło to może być bigos albo leczo z pajdą chleba.

--
KingAM

'just one year of love is better than a lifetime alone'
[Freddie Mercury]

3. Data: 2005-10-06 13:04:28

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam!
> Poszukuję czegoś jak w temacie. Macie jakieś propozycje? Za wszystkie z
> góry bardzo dziękuję.
> Pozdrawiam,
> nina

Witaj,
Ja robiłam piersi kurczaka zapieczone w zupie cebulowej. Do tego był ryż.
Ewentualnie jakaś surówka.
Mięso upiekłam wcześniej i po powrocie tylko podgrzałam.

Barbara

4. Data: 2005-10-06 14:16:19

Od: "turecky " <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

.. <i...@o...pl> napisał(a):

> Witam!
> Poszukuję czegoś jak w temacie. Macie jakieś propozycje? Za wszystkie z góry
> [...]
Stypa = sporo osób (20-30), na ogół dużo ludzi starszych, wracamy z pogrzebu i
chcemy szybko podać jedzenie, jest sporo ludzi którzy chętnie włączą się w
podawanie i serwowanie (to ważne!); już jesień, chłody więc raczej na ciepło;
starsi więc raczej klasycznie i uważamy, czego nasze babcie już jeść nie mogą;
musi być przygotowane wcześniej i tylko do odgrzania.
*rosół makaronem albo barszcz + kołduny kupne (w trójmieście polecam z
restauracji "Pod Strzechą") albo pomidorowa z ryżem
*pieczeń wieprzowa, wołowa; zrazy zbite;
*surówka
(kartofle można obrać wcześniej)

*kawa, herbata, ciasto

5. Data: 2005-10-06 16:54:20

Temat: Re: coś szybko, łatwo i na styp
Od: "maf" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

"..." <i...@o...pl> wrote in message news:di362h$hhv$1@news2.onet...
> Witam!
> Poszukuję czegoś jak w temacie. Macie jakieś propozycje? Za wszystkie z
> [...]
Witam
Mnie stypa w knajpie kosztowala 800 zl, chyba do 30 osob. Byl obiad /3
rodzaje mies na polmiskach, surowki, ziemniaki, jakis barszcz/ i
podwieczorek.
Bylem tez na stypie, gdzie podawano konkretnie dla goscia talerz / schabowy
z ziemniakami i surowka/ + podwieczorek - ciasta na polmiskach.
Inna stypa to jakby spotkanie rodzinne /rodzina z roznych stron kraju/ ktore
przeciagnelo sie do poznych godzin nocnych, wiec byla tez kolacja.
Stype najlepiej zrobic w knajpie, o nic nie musisz sie martwic /masz chyba
inne zmartwienie/.
Pozdrawiam
MarekF

6. Data: 2005-10-07 06:17:00

Od: "Another" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "..." <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Poszukuję czegoś jak w temacie. Macie jakieś propozycje? Za wszystkie z
> [...]
Ja na stypę 25 osobową nagotowałem po prostu fasolkę po bretońsku w dużym
garnku, kupiłem ciasto w cukierni, do tego kawa, herbata, jakiś kieliszek i
było ok (jak na stypę oczywiście).

Another

7. Data: 2005-10-09 07:49:51

Od: "..." <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję za wszystkie propozycje. Stanęło ostatecznie na obiedzie w
restauracji, później zaś mały poczęstunek w domu.
Pozdrawiam,
nina

przepisy
Sos Alfredo