crack do PCStitch 6.4 poszukiwany

1. Data: 2002-05-23 07:25:41

Temat: crack do PCStitch 6.4 poszukiwany
Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam juz dosc wersji 5.7.1, bo co chwila wyskakauja jakies bledy, nie chca mi
sie otwierac pliki sciagane z serwerka Mongi. slyszalam, ze jest juz crack
do wersji 6.4. jak ktos ma, to blagam.....
maja (Rzeszow)

1. Data: 2002-05-23 07:52:51

Temat: Re: crack do PCStitch 6.4 poszukiwany
Od: "grzesiek" <g...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"maja" <m...@c...pl> wrote in message
> [...]
> sie otwierac pliki sciagane z serwerka Mongi. slyszalam, ze jest juz crack
> do wersji 6.4. jak ktos ma, to blagam.....

wlasnie znalazlem, ale nie wiem czy wrzucic go na serwer do moniki bo nie
wiem czy moge. chodzi mi o to ze monika nie ma tam innych crack'ow (no chyba
ze nie zauwazylem), wiec moze nie powinienem wrzucac?

hej monika jak sadzisz?

pozdrawiam grzesiek
lublin/krakow/gorlice

1. Data: 2002-05-23 08:43:17

Od: "Grazyna Szkudlinska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przylaczam sie do prosby i o kracka pieknie prosze

Grazyna

1. Data: 2002-05-23 09:08:50

Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "grzesiek" <g...@o...poczta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
chyba
> ze nie zauwazylem), wiec moze nie powinienem wrzucac?

Bezpieczniej będzie wysłać na priv, a w takim razie, ja też jestem chętna i
z góry bardzo dziekuję.
O ile wiem, na serwerku nie ma żadnych crack'ów i lepiej, żeby ich tam nie
było :-)
A jak ktos w potrzebie, to mu sie podeśle

--
Krysia ( Gliwice )
e-mail: k...@p...onet.pl

1. Data: 2002-05-23 09:17:20

Od: "Magda" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

To ja też poproszę.

--
Magda (Wrocław)
m...@h...com

1. Data: 2002-05-23 09:22:41

Od: "grzesiek" <g...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

[CIACH]

"> A jak ktos w potrzebie, to mu sie podeśle

> --
> Krysia ( Gliwice )

no to zaczalem rozsylac,jak ktos chce to niech pisze bo znam tylko za dwie
osoby z grupy

pozdrawiam grzesiek
lublin/krakow/gorlice

PS: nie probowalem tego crack'a wiec jak ktos sprawdzi czy dziala to niech
da znac na grupe, bo jakby nie dzialal to poszukam innego

1. Data: 2002-05-23 09:25:57

Od: "mruwa" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik grzesiek <g...@o...poczta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:acicc8$cov$...@g...uci.agh.edu.pl...
> [CIACH]
>

> "> A jak ktos w potrzebie, to mu sie podeśle

> no to zaczalem rozsylac,jak ktos chce to niech pisze bo znam tylko za dwie
> osoby z grupy

Ja też podesłałam... więc będzie w dwóch egzemplarzach..:)

pozdrówka...

mruwa...

1. Data: 2002-05-23 09:30:44

Od: "Agus" <g...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"grzesiek" <g...@o...poczta.pl> napisał:

> no to zaczalem rozsylac,jak ktos chce to niech pisze bo znam tylko za dwie
> osoby z grupy

No to ja poprosze pieknie o tego cracka...a tak z czystej ciekawosci, to Ty
tutaj jestes z zamilowania swojego, czy kogos innego?:) (nawet mi sie
zrymowalo;)

> pozdrawiam grzesiek
> lublin/krakow/gorlice

Ja rowniez pozdrawiam serdecznie
Aga (Bielsk Podlaski)

1. Data: 2002-05-23 09:43:51

Temat: Odp: crack do PCStitch 6.4 poszukiwany
Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

To ja też poprosze.
Serdecznie pozdrawiam Ela0626
(Warszawa)

1. Data: 2002-05-23 09:48:25

Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik maja <m...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aci5nt$ljg$...@n...tpi.pl...
> mam juz dosc wersji 5.7.1, bo co chwila wyskakauja jakies bledy, nie chca
mi
> sie otwierac pliki sciagane z serwerka [ciach]

przypominam, ze niektore pliki, o rozszerzeniu PAT , ktore nie chca sie
otwierac w zadnej wersji PC Stitcha (wyskakuja jakies wredne komunikaty o
bledach) czasem otwieraja sie w programie Pattern Maker Viewer - jest na
serwerku w dziale oprpgramowanie

--
Ilona (Krakow) GG 4480101
mailto: p...@i...prv.pl

spotkanie z Mistrzem
spotkanie wrocławskie
Strona
WIELKA RADOSC- PLOTECZKI - albo od razu nie czytajcie tego. DLUGIE
Poznan - juz po spotkaniu (dlugie)