creme fraiche

1. Data: 2002-06-28 12:45:03

Temat: creme fraiche
Od: "Magdunia" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam w domu od cholery obcojezycznych przepisow i wystepuje tam "creme
fraiche". Wiem co to jest, ale jak to przeniesc na warunki polskie????

Magda

1. Data: 2002-06-28 12:50:31

Temat: Re: creme fraiche
Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> Mam w domu od cholery obcojezycznych przepisow i wystepuje tam "creme
> fraiche". Wiem co to jest, ale jak to przeniesc na warunki polskie????

musisz kupić kwaśną śmietanę 30% tłuszczu, albo creme fraiche ;-)
Widziałem w opolskim Realu. Jest.

Waldek

1. Data: 2002-06-28 12:55:12

Od: "Magdunia" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> musisz kupić kwaśną śmietanę 30% tłuszczu, albo creme fraiche ;-)
> Widziałem w opolskim Realu. Jest.

Czyli warszawski real wyglada na instytucja wlasciwa ?? ;-))))
SUPER!!! zycie jest piekne ;-))))))))

Magda

1. Data: 2002-06-28 13:05:28

Od: <n...@m...ch> szukaj wiadomości tego autora

Cr&egrave;me fraîche to jest smietana "swieza", czyli "slodka", a nie kwasna (kwasna
jest "aigre"):)))

pozdrawiam
Kalina

1. Data: 2002-06-28 13:15:33

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> Cr&egrave;me fraîche to jest smietana "swieza", czyli "slodka", a nie kwasna
(kwasna
> jest "aigre"):)))

hmm, jak już pisałem, po francusku to ja tylko jeść potrafię ;-)
To dlaczego creme fraiche jest kwaśne, jak jest słodkie? No nie całkiem
kwaśne, ale kwaskowe?

Może to tak samo, jak z pasta asciuta po włosku, też suche nie jest ;-)

Waldek

1. Data: 2002-06-28 13:21:06

Od: <n...@m...ch> szukaj wiadomości tego autora

> hmm, jak już pisałem, po francusku to ja tylko jeść potrafię ;-)
> To dlaczego creme fraiche jest kwaśne, jak jest słodkie?

A jest???
moze pomylilo ci sie z creme brulee, albo jeszcze czyms innym?

Kalinka

1. Data: 2002-06-28 13:25:57

Od: "Magdunia" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

<n...@m...ch> wrote in message

> kwasna (kwasna

> A jest???
> moze pomylilo ci sie z creme brulee, albo jeszcze czyms innym?
Ale mi mylicie w moim skolatanym lepeczku ;-)))
Ale i creme brulee tez zrtobie, ino .. miseczki kupie ;-))))

Magda

1. Data: 2002-06-28 13:40:46

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 28 Jun 2002 14:45:03 +0200, "Magdunia"
<m...@k...net.pl> wrote:

>Mam w domu od cholery obcojezycznych przepisow i wystepuje tam "creme
>fraiche". Wiem co to jest, ale jak to przeniesc na warunki polskie????
>

>Magda

bardzo gesta, bardzo dobra kwasna smietana. gladka. tylko takiej
uzywam.

Trysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-06-28 15:56:29

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Magdunia" <m...@k...net.pl> schreef in bericht
> [...]
>

> Magda
>
> U nas tylko jest creme freche, i to jest wlasnie gesta, 30% smietana.
Ostatnio nawet posuneli sie do tego ze w nawiasie na opakowaniu nawet jest
napisane /kwasna smietana/. Ale taka kwasna to ona nie jest, jest gesta ze
mozna ja kroic, ale powiedzialabym ze tylko kwaskowata.

******
m-gosia
******

1. Data: 2002-06-28 16:38:50

Od: <L...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Jest to smietana slodka i gesta ,takze mozna j&aring; kric.
Nie warzy sie w gotowaniu
pozdr
AS

pilne, poradźcie