[crosspost] topienie Marzanny

11. Data: 2007-03-21 12:51:48

Temat: Re: [crosspost] topienie Marzanny
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gdaMa" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
news:etr3gp$gtd$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Pewnego wiosennego dnia, *Qrczak* wyszczebiotał(a):

> Ty się kurde nie śmiej - Marek cały rok czekał na powitanie wiosny z
> topieniem Marzanny na czele (w przedszkolu co roku mieli wielką wyprawę
> nad
> rzekę :) )
> I co ja mu dzisiaj powiem - że RoMENcik zabronił?

No ja bym tak powiedziała. W końcu to prawda, a dzieci trzeba uczyć żyć w
prawdzie i z prawdą, nawet jeśli ona okrutna jest.

Qra, co się nie śmieje, zwłaszcza, że 1. maja też chcą odwołać

12. Data: 2007-03-21 12:57:54

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Qra, co się nie śmieje, zwłaszcza, że 1. maja też chcą odwołać

Znaczy co, maj się będzie zaczynał od drugiego?

Agnieszka zadumana nad kalendarzem ;-)

13. Data: 2007-03-21 13:02:03

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...pl> napisał w wiadomości

> Znaczy co, maj się będzie zaczynał od drugiego?

Nie, od 30 kwietnia ;-)

> Agnieszka zadumana nad kalendarzem ;-)

Ja to tam lubię ten długi majowy weekend...

Qra, leniwa pracownik

14. Data: 2007-03-21 13:07:11

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...pl> napisał w wiadomości

> Nie, od 30 kwietnia ;-)

Aha, a to spoko :-)

> Ja to tam lubię ten długi majowy weekend...

Ja też, z powodów sentymentalno-romantyczno-osobisto-rocznicowych, a co ;-)

Agnieszka

15. Data: 2007-03-21 13:21:45

Od: "PN" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak<q...@g...pl>

[...]
> Qra, co się nie śmieje, zwłaszcza, że 1. maja też chcą odwołać

Za to chcą zagospodarować dzieciom niektóre soboty.
08.html

PN

16. Data: 2007-03-21 13:33:44

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PN" <s...@l...po> napisał w wiadomości
> Qrczak<q...@g...pl>
>
> [...]
>
> Za to chcą zagospodarować dzieciom niektóre soboty.
08.html

A poza tym wszyscy zdrowi :-(

Qra

17. Data: 2007-03-21 13:40:05

Od: "Bilbo" <b...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka wrote:

> Aha, a to spoko :-)

Hm... a mi się wydawało, że zamierzają zrobić trzy trzecie maje :)

Lech
--
okienko na świat :)
www.idn.org.pl/users/lesz

18. Data: 2007-03-21 13:41:54

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "PN" <s...@l...po> napisał w wiadomości

08.html

> A poza tym wszyscy zdrowi :-(

Etam, moje starsze by się ucieszyło. W tę sobotę konkurs, w następną
konkurs. Przynajmniej by miał satysfakcję, że inni też muszą rano wstać i
iść do szkoły ;-)

Agnieszka, a pomysł to wiadomo, nie ma co komentować...

19. Data: 2007-03-21 13:46:31

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bilbo" <b...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> Hm... a mi się wydawało, że zamierzają zrobić trzy trzecie maje :)

A co chcą znów od 3. maja? Jak tę konstytucję uchwalali, to jeszcze nikt na
wschód od Buga o kumunizmie nie słyszał ;-(

Qra, chyba że ja czegoś nie wiem

20. Data: 2007-03-21 13:53:19

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co chcą znów od 3. maja? Jak tę konstytucję uchwalali, to jeszcze nikt
> na wschód od Buga o kumunizmie nie słyszał ;-(

No ale _zrobić_ a nie skasować, głęboki oddech i meliska i już wszystko ok
;-)

Agnieszka łagodząca

Gimnazjum w szczecinie
pomocy-religia-rysunek