[crosspost] topienie Marzanny

31. Data: 2007-03-21 19:44:17

Temat: Re: [crosspost] topienie Marzanny
Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miranka" <a...@m...pl> napisał w wiadomości
news:ets1gr$2j9$1@inews.gazeta.pl...

> "Elżbieta" <w...@o...peel> wrote in message

> Ja nie muszę odbrabiać. Przynajmniej tyle pożytku.
> Ale co? W środę 2 maja idziecie do szkoły? Na jeden dzień?
> To jest porąbane całkowicie. Nie wyobrażam sobie studentów na zajęciach
> ani
> 2 ani 4 maja. W szkołach też nie będzie lepiej, czyli mamy ogólnopolskie
> marnowanie czasu pracy w pełnym majestacie prawa.
> Kończę już ten temat, bo zaraz wykipię.

Eeee... 2 maja to odgórnie jest wolny w szkołach. A 30 kwietnia lub 4 maja
do wyboru do odpracowania.

Agnieszka

32. Data: 2007-03-21 21:57:15

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 21 Mar 2007 20:36:58 +0100, miranka napisał(a):

> Ja nie muszę odbrabiać. Przynajmniej tyle pożytku.
> Ale co? W środę 2 maja idziecie do szkoły? Na jeden dzień?

Upsss, pomyłka. Odrabiamy 2 i 4.
--
Elżbieta

33. Data: 2007-03-21 22:10:36

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka" <a...@z...net> wrote in message

> Eeee... 2 maja to odgórnie jest wolny w szkołach. A 30 kwietnia lub 4 maja
> do wyboru do odpracowania.

Poważnie? Może wiesz, gdzie to jest napisane? Nie pamiętam, co wychowawczyni
mówiła na zebraniu o 2 maja. Pamiętam tylko o odrabianiu 4 maja. Za to w
internecie wyczytałam, że 2 maja NIE jest dniem ustawowo wolnym od pracy.
Moja uczelnia 2 maja pracuje:(((((
Anka

34. Data: 2007-03-22 06:29:53

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> internecie wyczytałam, że 2 maja NIE jest dniem ustawowo wolnym od pracy.

Nie wiem jak uczelnie. Szkoły mają wolne i można to gdzieś na stronach MEN
przeczytać (jak znajdę to podrzucę linka, ale to z pracy). I nie ustawowo,
tylko z nadania ministra jako dodatkowy dzień wolny ;-)

Agnieszka

35. Data: 2007-03-22 07:14:41

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message

> Jaki długi majowy weekend????
> Ja mam ekstrawolne 30 kwietnia, a moje dziecko 4 maja. Żebyśmy mogli razem
> wyjechać na 4 dni, jedno z nas musi iść na wagary.
> Nie rozumiem, dlaczego chociaż w budżetówce [tu nawet pokrewne
> ministerstwa - MENiS i MEN] nie można tych wolnych dni ustalić odgórnie i
> tym samym terminie.
> U Was też tak jest, że Wy macie inne dni wolne niż Wasze (szkolne) dzieci?

Też tak jest, ale ja się nie przejmuję i piszę córce zwolnienie z tych
wagarów.

Qra, niepedagogicznie

36. Data: 2007-03-22 08:23:01

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...net> napisał w wiadomości
> [...]
> przeczytać (jak znajdę to podrzucę linka, ale to z pracy). I nie ustawowo,
> tylko z nadania ministra jako dodatkowy dzień wolny ;-)

Link ze strony ministerstwa:
http://www.men.gov.pl/oswiata/istotne/kal_06-07.php

2 maja wolny, a 30 kwietnia i 4 maja można odpracować (chyba można
odpracować oba a nie jeden do wyboru, bo coś mi się wydaje, że moje
dzieciaki mają cały tydzień wolny).
A co do uczelni, to zdaje się, że rektorzy mają pewną autonomię w tym
zakresie i tylko od rektora zależy czy zrobi wolne (i na jakich zasadach)
czy nie. Ale to tylko moje gdybanie.

Agnieszka

37. Data: 2007-03-22 08:26:03

Temat: Re: [[OT] zwolnienia
Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Też tak jest, ale ja się nie przejmuję i piszę córce zwolnienie z tych
> wagarów.

To się samo przez się rozumie.

Tylko, że ja nie uważam, żeby to było niepedagogiczne. Jeśli podasz
prawdziwy powód nieobecności dziecka w szkole (wspólny wyjazd na przykład),
to nie widzę w tym nic złego.
Ja tylko jak ognia unikam wypisywania zmyślonych zwolnień, kiedy mojemu
dziecku po prostu się NIE CHCE iść do szkoły. Mówię wtedy, że może nie iść,
ale na własny rachunek. Jeszcze nigdy z tej opcji nie skorzystał, bo po
przeanalizowaniu sytuacji dochodził do wniosku, że szkoda mu tych iluś tam
punktów z zachowania za nieusprawiedliwione nieobecności.
A to, że mu się nie chce czasem iść do szkoły, bardzo dobrze rozumiem. Nie
dlatego, że się czegoś tam nie nauczył, tylko dlatego, że zapowiada się
dłuuuuugi, nuuuuudny dzień niiiiiiic- nie-robienia. Bywają takie i wiem, że
wolałby ten czas zupełnie inaczej (chyba jednak mądrzej) zagospodarować.
No, ale on to już jest stary koń i musi myśleć sam za siebie:)
Anka

38. Data: 2007-03-22 10:17:06

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wiosennego dnia, *Agnieszka* wyszczebiotał(a):
> 2 maja wolny, a 30 kwietnia i 4 maja można odpracować (chyba można
> odpracować oba a nie jeden do wyboru, bo coś mi się wydaje, że moje
> dzieciaki mają cały tydzień wolny).

Marek odrobił już 30 kwietnia a 14 kwietnia odrobi 4 maja - 2 maja wolny

--
Pozdrawiam *gdaMa* (Magda)

39. Data: 2007-03-22 10:18:40

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka" <a...@z...pl> wrote in message

> Link ze strony ministerstwa:
> http://www.men.gov.pl/oswiata/istotne/kal_06-07.php

Dzięki, już wszystko wiem.
Anka

40. Data: 2007-03-22 10:20:19

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No i sprawdziło się :(
Marzanny nie utopili... wiosna zimy nie przegoniła...
Rano padał śnieg :(

Obiecałam Markowi, że zrobimy Marzannę i w sobotę przegonimy zimę zgodnie z
tradycją :)

--
Pozdrawiam *gdaMa* (Magda)

Gimnazjum w szczecinie