cukierek krowka

1. Data: 2003-04-18 17:29:32

Temat: cukierek krowka
Od: "babka in klozeto ^^" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy moze ktos z grupowiczow wie ile kalorii ma batonik "mordoklejka"
wyprodukowany przez "polska krowke"??jest to batonik sprzedawany w zwyklym
spozywczym,ktory jest jak wielki cukierek "krowka" sprzedawany na wage.ten
baton wazy 50g.czy moze ktos sie orientuje ile moze miec kalorii?bo wiele
szczescia przynosi,a zjedzony raz na jakis czas chyba nie zaszkodzi mojej
wadze... :P

^^ made by ~babka in klozeto~ ^^
^^wszystkie prawa zastrzelone^^

2. Data: 2003-04-18 21:14:14

Temat: Re: cukierek krowka
Od: "^Lan" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "babka in klozeto ^^" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> szczescia przynosi,a zjedzony raz na jakis czas chyba nie zaszkodzi mojej

Hej,
Kiedys w sklepie widzialam taki batonik i z tego co pamietam mial ok 200-250
kcal

Pozdrawiam
^Lan

3. Data: 2003-04-19 07:20:13

Od: "babka in klozeto ^^" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

uu to duzo...za duzo... :(

4. Data: 2003-04-20 12:23:51

Od: "^Lan" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> uu to duzo...za duzo... :(

Tez tak pomyslalam jak chcialam ja sobie kupic :)

^Lan

5. Data: 2003-04-20 22:34:26

Od: "Manio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

200-250kcal ale w sztuce czy w 100g bo moim zdaniem 100g ma troszke wiecej
350-450kcal nie wiem dokladnie

6. Data: 2003-04-21 09:19:28

Temat: Odp: cukierek krowka
Od: "Hesia" <h...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Manio <m...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b7v79d$sd8$...@i...gazeta.pl...
> 200-250kcal ale w sztuce czy w 100g bo moim zdaniem 100g ma troszke
wiecej
> 350-450kcal nie wiem dokladnie

no pewnie ze musi miec wiecej... toc to sam cukier !
ja tyz lubiem krowki ! z maczkiem, ze slonecznikiem, a z sezamem to juz
wogole:)
pozdrawiam
Hesia

7. Data: 2003-04-21 09:59:57

Od: "Kama-sama" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hesia" <h...@p...pl> napisał w wiadomości

> no pewnie ze musi miec wiecej... toc to sam cukier !
> ja tyz lubiem krowki ! z maczkiem, ze slonecznikiem, a z sezamem to juz
> [...]
jeeej, nie piszcie o krowkach bo mi smaka narobicie, a ja się MM trzymam jak
nigdy jeszcze ;)

pozdrówka
Kama

8. Data: 2003-04-21 13:57:57

Od: "^Lan" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Manio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> 200-250kcal ale w sztuce czy w 100g bo moim zdaniem 100g ma troszke
wiecej
> 350-450kcal nie wiem dokladnie

Nie czytasz dokladnie moj drogi.Kolezanka pytala sie o kcal na sztuke

^Lan

9. Data: 2003-04-24 20:49:16

Od: "Hesia" <h...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie czytasz dokladnie moj drogi.Kolezanka pytala sie o kcal na sztuke
>
> ^Lan

toc chyba przeliczyc latwizna ;)
Hesiula

MM rezygnacja
Spalanie tluszczu
dietka sportowcow
przydatne
rosołek w kostce bez glutaminianu sodu, czy taki jest?