cukrzyca - czy na pewno???

11. Data: 2004-08-15 09:08:53

Temat: Re: cukrzyca - czy na pewno???
Od: Łukasz Pawliński <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Aug 2004 04:58:40 +0200, Aksak napisał(a):

> Kolego studencie: odpowiedzialbys normalnie a nie zaciemniasz. Piszesz posty
> zeby pokazac jaki jestes madry czy zeby pomoc?

Szczerze mówiąc celowo piszę w pewnych sprawach mało jasno, aby nikt nie
chiciał oprzeć się na mojej diagnozie i zrezygnować z wizyty u lekarza.
A gdy przeczyta coś skomplikowanego to może jednak zdecyduje się na wizytę.

Bałbym się powiedzieć via internet że wynik jest idealny, nie robiąc badań
laboratoryjnych i nie badając danej osoby.

Łukasz Pawliński (student)

12. Data: 2004-08-15 09:26:15

Od: "Magnezja" <K...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za odpowiedzi:-), a do lekarza i tak idę ;-).

Pozdrawiam, Mag.

13. Data: 2004-08-15 09:39:31

Od: "Magnezja" <K...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

14. Data: 2014-01-10 09:11:11

Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry!
Po pierwsze, bardzo przepraszam za niepokojenie, ale sprawa jest dla mnie
bardzo ważna. Jeśli uznają Państwo ten wpis za spam, proszę go
zignorować lub usunąć. Chciałabym serdecznie poprosić o wypełnienie
krótkiej ankiety. Na wstępie chciałabym też zaznaczyć, że nie
prowadzę akcji marketingowej. Przeprowadzam badanie, w którym
szczególnie cenne są dla opinie osób z cukrzycą oraz rodziców takich
osób. Badanie trwa niecałe 10 minut, jest anonimowe, a jego wyniki będą
opracowywane zbiorczo, bez możliwości identyfikacji osób
wypełniających.

Zapraszam do udziału w badaniu, proszę kliknąć na link:

LINK: https://cawi.epanel.pl/e5f61905095a02a7da15ea7f0d1f5
dbc.pg

Dziękuję za Państwa udział i poświęcony czas!

proteza naczyniowa
Urosal - na co i jak dlugo?
wyniki badania krwi -prosze, wytlumaczcie cos
boli
[PORTAL] Forum Ginekologiczne