cyklofrenia i schizofrenia

21. Data: 2015-09-17 22:09:06

Temat: Re: cyklofrenia i schizofrenia
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:mtf67p$lfi$3@news.icm.edu.pl...
> [...]
a.pl...

> Nie wiadomo, ale diagnozę już mamy.

Tym razem- nie moją

--

Chiron

22. Data: 2015-09-17 22:11:35

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-17 o 22:04, Chiron pisze:

> Użytkownik "Naja" <s...@g...com> napisał w wiadomości

> A jaką Ci to sprawi różnicę? Mnie chodzi o przemyślenia, odczucia-
> ludzi, którzy się z kimś takim zetknęli. Ja miałem dość bliski kontakt z
> osobą, która z powodu swojej choroby cierpiała potworne męki.

...a ty poprzez zdobycie bez[pośredniej] wiedzy chciałbyś jej te męki
... ukrócić/ukoić/ulżyć ?

--
pamtataj pamtarej . . .

23. Data: 2015-09-17 22:14:36

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-17 o 22:09, Chiron pisze:

a.pl...

> Tym razem- nie moją

nie bądź taki skromny - WSPÓLNĄ

--
pamtataj pamtarej . . .

24. Data: 2015-09-17 22:15:28

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-17 o 22:00, Chiron pisze:

> Żartujesz

Projektuję.

Ewa

25. Data: 2015-09-17 22:16:56

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> ...a ty poprzez zdobycie bez[pośredniej] wiedzy chciałbyś jej te męki ...
> ukrócić/ukoić/ulżyć ?

Bardzo dobre pytanie. Naprawdę. Sam nie wiem. Staram się po prostu
zrozumieć. Nie mam odpowiedzi, dlaczego

--

Chiron

26. Data: 2015-09-17 22:21:37

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Projektuję.

OK. A miałaś w realu z kimś takim do czynienia? Znasz choć trochę bliżej
taką osobę?

--

Chiron

27. Data: 2015-09-17 22:29:27

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-17 o 22:16, Chiron pisze:

> Użytkownik "Naja" <s...@g...com> napisał w wiadomości

> Bardzo dobre pytanie. Naprawdę. Sam nie wiem. Staram się po prostu
> zrozumieć. Nie mam odpowiedzi, dlaczego

i powiadasz w necie nie znalazłeś nic co by cię satysfakcjonowało ?
spróbuj może fora dla takich osób, idź do księgarni/biblioteki, do
znajomego psychiatry...

--
pamtataj pamtarej . . .

28. Data: 2015-09-17 22:35:47

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> i powiadasz w necie nie znalazłeś nic co by cię satysfakcjonowało ?
> spróbuj może fora dla takich osób, idź do księgarni/biblioteki, do
> znajomego psychiatry...

Próbuję na forum...na razie nikt nie odpisał. Noszę to w sobie- bo nie daje
mi spokoju...tylko nie pytaj znów, dlaczego- nie wiem. Po prostu- szukam
odpowiedzi. Odpowiedzią psychiatry są leki. Leki, które...zabijają duszę
człowieka.

--

Chiron

29. Data: 2015-09-18 00:03:53

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

Użytkownik "Naja" <s...@g...com> napisał w wiadomości
- pokaż cytowany tekst -
[...]

Są inne przyczyny niż podaje obecnie nauka, nauka się zakałapućkała i wszystko zgania
na geny, a nie jest to prawda. W taki sposób ograniczą się do leczenia lekami. A leki
nie rozwiązuje problemu, tylko sztucznie poziomują chemie mózgu, więc problem nie
rozwiązany, po odłożeniu leków wróci. I to nie żadne teorie spisowe, po prostu nauka
za bardzo zapatrzyła się na geny.

30. Data: 2015-09-18 00:20:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Sep 2015 21:03:05 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

pl...

> Każdy na swoje możliwości, chrum, chrum :-)

Niom.
http://iqkartka.pl/cards/7083.png

Katolicko-Islamskie piekiełko, czyli jak ludzkość wkracza ponownie w ciemne wieki.
Feministki w habitach
Brian Melvin opowiada o piekle
Ciekawa reklama
Matryjarchat religijny