cyklofrenia i schizofrenia

31. Data: 2015-09-18 06:55:42

Temat: Re: cyklofrenia i schizofrenia
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
news:3550ac37-febd-4e94-9f64-6f02c1eb2bae@googlegrou
ps.com...
Chiron

Użytkownik "Naja" <s...@g...com> napisał w wiadomości
news:55fb22a7$0$8366$65785112@news.neostrada.pl...
- pokaż cytowany tekst -
Próbuję na forum...na razie nikt nie odpisał. Noszę to w sobie- bo nie daje
mi spokoju...tylko nie pytaj znów, dlaczego- nie wiem. Po prostu- szukam
odpowiedzi. Odpowiedzią psychiatry są leki. Leki, które...zabijają duszę
człowieka.

--

Są inne przyczyny niż podaje obecnie nauka, nauka się zakałapućkała i
wszystko zgania na geny, a nie jest to prawda. W taki sposób ograniczą się

=============

Tak też myslę. Pytanie jest: CO konkretnie powoduje taką chorobę? Czy na to
składają się może (chociaż w niektórych wypadkach) jakieś potężne traumy z
dzieciństwa? Jeśli- to jakie?

--

Chiron

32. Data: 2015-09-18 07:23:54

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]

> na to składają się może (chociaż w niektórych wypadkach) jakieś
> potężne traumy z dzieciństwa? Jeśli- to jakie?

A może byś tak jeszcze raz rozważył moją tezę.
Może, dla tak wzniosłego calu jaki sobie postawiłeś, warto...?

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotr.friko.pl/

33. Data: 2015-09-18 07:51:00

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar" <L...@w...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

> A może byś tak jeszcze raz rozważył moją tezę.
> Może, dla tak wzniosłego calu jaki sobie postawiłeś, warto...?

Nie kupuję tego towaru:-)
Jesteś zbytnio zafiksowany na jednym jedynym aspekcie, który czasem może
wystąpić- żeby zobaczyć, że to baaardzo mały wycinek, dotyczący być może
pewnej grupy ludzi. IMO- Ty wcale nie chcesz tego widzieć.

--

Chiron

34. Data: 2015-09-18 08:08:29

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-17 o 22:35, Chiron pisze:

> [...]
> daje mi spokoju...tylko nie pytaj znów, dlaczego- nie wiem. Po prostu-
> szukam odpowiedzi. Odpowiedzią psychiatry są leki. Leki,

cudowny człowiek !

--
pamtataj pamtarej . . .

35. Data: 2015-09-18 08:53:50

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-17 o 22:09, Chiron pisze:

> [...]
a.pl...

> Tym razem- nie moją

Ale już wiadomo, w jakim kierunku obecnie się kształcisz.

Ewa

36. Data: 2015-09-18 09:22:59

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "LeoTar" <L...@w...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

> Nie kupuję tego towaru:-)

Humaniście, za którego się podajesz, "nic co ludzkie nie powinno być
obce". Nie powinieneś odrzucać żadnej możliwości wyjaśnienia przyczyn
ludzkiej niedoli.

> Jesteś zbytnio zafiksowany na jednym jedynym aspekcie, który czasem może
> wystąpić - żeby zobaczyć, że to baaardzo mały wycinek, dotyczący być
> może pewnej grupy ludzi. IMO - Ty wcale nie chcesz tego widzieć.

Ten "aspekt" - jak to ująłeś - może okazać się ziarnkiem, z którego
wyrośnie "drzewo Prawdy i Wiedzy". Dlaczegóż by więc nie spróbować
rozważyć wszystkich za i przeciw wysiania tego ziarna. Wszak ziarno
dotychczas wysiewane rodzi patologie psychiczne, biologiczne i społeczne
a także wywiera rujnujący wpływ na nasze środowisko naturalne.
Czy jesteś pewien, że zaburzenia psychiczne nie są zalążkiem zaburzeń
pojawiających się w Przyrodzie na zasadzie "efektu motyla"?

Więcej otwartości w myśleniu Chironie.:-)

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.friko.pl/

37. Data: 2015-09-18 09:27:38

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

W dniu 2015-09-17 o 21:04, Ghost pisze:

> Użytkownik "Naja" napisał w wiadomości grup
a.pl...

>Nie wiadomo, ale diagnozę już mamy.

No tak, kto się bardziej przysłuży na tego bęc. Czekam na zwój wydarzeń.

38. Data: 2015-09-18 09:33:05

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.09.2015 o 09:22, LeoTar pisze:
> [...]
> rozważyć wszystkich za i przeciw wysiania tego ziarna. Wszak ziarno
> dotychczas wysiewane rodzi patologie psychiczne, biologiczne i społeczne

Twierdzisz że zaburzenia psychiczne biorą się u tych osób, których
rodzice nie bzykali?

39. Data: 2015-09-18 09:38:44

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony pisze:

> Twierdzisz że zaburzenia psychiczne biorą się u tych osób, których
> rodzice nie bzykali?

Wykazujesz podobne niezrozumienie, które początkowo wykazywał glob.
Podczas inicjacji seksualnej to nie rodzice mają bzykać dziecko lecz to
dziecko ma zaspokoić swoje wszystkie potrzeby na rodzicu.

Jeżeli rodzic zaspokaja swoje potrzeby na dziecku to jest to kazirodztwo
natomiast gdy pierwszy swój akt seksualny dziecko odbywa na rodzicu to
jest to inicjacja seksualna, która zaspokaja wszystkie potrzeby dziecka
związane z "pierwszym razem" w sferze tak delikatnej i wywierającej
przeogromny wpływ na całe życie człowieka jaką jest seks. Przede
wszystkim zaspokaja potrzebę otrzymania Wiedzy z rąk rodzica, który jest
dla Dziecka Bogiem i Stwórcą. W tym akcie Dziecko staje się równe swemu
Bogu, Rodzicowi.

40. Data: 2015-09-18 09:39:11

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

[...]

Z wielu badań nad przemocą w rodzinie, okazało się że dzieci przemocowej rodziny
częściej chorują na schizofrenie. Dlatego że przemocowy ojciec, chce aby dziecko było
jak on chce, podporządkowane bez własnego życia. Czyli ma żyć nie swoim życiem, ale
życiem według reguł z zewnątrz narzuconych. I masz obłudne rozdarcie w takim domu, bo
dziecko non stop unika tego co jest jego wnętrzem na rzecz ślepego udawania kogoś
innego, bo jest zmuszone realizować osobowość którą nie jest.
To działa na zasadzie oderwania od własnej osobowości a wszepiania innej, jaką rodzic
uznał w własnym mniemaniu za właściwą, karami, poniżaniem, zmuszając do wyparcia
kształtującą się dziecka osobowość.
Odpowiednie środowisko, pełne obłudy, narzucające arbitralne reguły, spychające
realizacje własnego JA, spowoduje schizofrenie, bo geny są elastyczne i dostosowują
się do środowiska, a następnie naukowcy widzą tylko końcówką procesu obecnie, a nie
przyczyny.

Katolicko-Islamskie piekiełko, czyli jak ludzkość wkracza ponownie w ciemne wieki.
Feministki w habitach
Brian Melvin opowiada o piekle
Ciekawa reklama
Matryjarchat religijny