cyprys nuktajski pendula

51. Data: 2002-12-19 20:02:10

Temat: Re: cyprys nuktajski pendula. Trochę nie na temat.
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> writes:

> Pewnie, że tak, a nawet zilusrował, myślałam, że zjem ekran.

Ty nawet tak nie pisz, On jak to przeczyta, to przez tydzień dumny z
tych swoich zdjęć będzie :->

Pozdrawiam,
Grzesiek

PS. Pokuty ciąg dalszy:
--
Pytał się jeden Karaim z Puław,
Jaka różnica jest między ,,u'' a ,,w''?

52. Data: 2002-12-19 20:44:48

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> w wiadomości do
grup dyskusyjnych

> Ty nawet tak nie pisz, On jak to przeczyta, to przez tydzień dumny z
> tych swoich zdjęć będzie :->

Ze zdjęć jak ze zdjęć, ale z moich sfotografowanych winogron... dlaczego
nie??? :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

53. Data: 2002-12-19 20:53:51

Temat: Re: cyprys nuktajski pendula. Trochę nie na temat.Zupełne nie na temat...
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message

> Użytkownik Basia Kulesz <b...@p...gliwice.pl> >
> osobiście.
> No nie miejże jakichś bezpodstawnych kompleksów. I z winoroślami sobie
poradzisz. A jeżeli będą
> kłopoty to Cię jakoś wesprzemy!!! :-)
> Rozumiem Twoją przekorę, ale chciałbym Ci życzliwie zwrócić uwagę, że czas
> płynie...

No przecież musi zostać na tej grupie ktoś nie uprawiający winorośli. Bo
kogo byście usiłowali do tego namówić?
A w ogóle to "nieposłuszeństwo obywatelskie", czytaj ośli upór, to moja
specjalność...
Twardo, Basia.

54. Data: 2002-12-20 07:37:49

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:atrr9j$53m$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik Basia Kulesz <b...@i...pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:atqcsi$l1$...@n...tpi.pl...

8...

> I lewizjami, wyraził zainteresowanie

> Pewnie, że tak. Niestety nie potrafię oprzeć się żadnemu kwiatkowi.
> Kaśka
Basiu, jeśli chciałabyś wiedzieć dokładnie jakie, to w styczniu mogę
podesłać tobie spis, muszę go zrobić od nowa, bo ubiegłoroczny pożarł mi
wirus, mam zamiiar zabrać się za to po świętach.
Pozdrawiam, Kaśka

55. Data: 2002-12-20 19:05:15

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in message

> Basiu, jeśli chciałabyś wiedzieć dokładnie jakie, to w styczniu mogę
> podesłać tobie spis, muszę go zrobić od nowa, bo ubiegłoroczny pożarł mi
> wirus, mam zamiiar zabrać się za to po świętach.

Chcesz mnie zestresować? :-)))) Ale oczywiście poczytam z przyjemnością;-)

Pozdrawiam, Basia.

56. Data: 2002-12-30 14:45:20

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Katarzyna Tkaczyk
(..........)
> Tak, z czystej ciekawości,
> chciałaby się
> zapytać czy masz goryczki Gentiana bavarica i Gentianella nana, o ile w
> ogóle uprawia się je w ogrodach.
>
> Kaśka

Gentiana bavarica nie próbowałem uprawiać,
natomiast Gentianella nana radzi sobie całkiem przyzwoicie w ogrodzie.
pozdrawiam Bogusław

57. Data: 2003-01-04 14:55:32

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <a...@o...pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych
napisał:AEELLCFPEPACHFAEFIBEGEFADGAA.abies@ogrod-bot
aniczny.pl...

> Behalf Of Katarzyna Tkaczyk
> (..........)

> Gentiana bavarica nie próbowałem uprawiać,
> natomiast Gentianella nana radzi sobie całkiem przyzwoicie w ogrodzie.

Oj, to ci zazdroszczę
Kaśka

> --
> Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.ogrody

ANALIZA WŁOSÓW - BIOMOL ("Olivia", styczeń 2003, str.94)
w sprawie daglezji oraz WIEDZY
lewizje
Kto rano wstaje...
Witam serdecznie wszystkich grupowiczów