czajnik w marchewkowe ciapki

1. Data: 2011-07-17 20:46:51

Temat: czajnik w marchewkowe ciapki
Od: kuchenka <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety obieranie marchewki niedaleko czajnika skonczylo sie nie
najlepiej. Czajnik zostal upackany w marchewkowe ciapki. Pewnie gdyby od
razu go wyczyszcic nie byloby problemu, ale marchwekowa dywersja
pozostala dlugo niezauwazona.

Rezultat sliczny bialo zielony czajnik ma wredne marchewkowe ciapki.
Proby mycia plynem do naczyn, cifem, oliwka z oliwek, sola i szarym
mydlem spowodowaly jedynie, ze plamy zbielaly, ale nie znikly. Sol chyba
byla zreszta najgorszym pomyslem, bo plastik zmatowial. :(

Macie moze jeszcze jakis pomysl, czym to odczyscic.

Inna sprawa, ze chyba nienajlepiej swiadczy to o producencie, ze daje
taki slaby plastik (czajnik zelmera). Czy inne firmy daja lepszy
plastik? Przerazeniem napawa mnie nabycie sokowirowki, jesli takie plamy
zostaja....

2. Data: 2011-07-17 21:04:26

Temat: Re: czajnik w marchewkowe ciapki
Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kuchenka" <k...@o...pl> napisał

> Przerazeniem napawa mnie nabycie sokowirowki, jesli takie plamy
> zostaja....

Co przerażającego jest w sokowirówce zabarwionej warzywami?

3. Data: 2011-07-17 21:28:26

Od: kuchenka <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-17 23:04, Alek pisze:
> Użytkownik "kuchenka" <k...@o...pl> napisał

> Co przerażającego jest w sokowirówce zabarwionej warzywami?

chcialbys chodzic w koszuli zabarawionej warzywami?

niby nic, ale jednak kazdy woli jak jest czysto!

4. Data: 2011-07-18 05:22:18

Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kuchenka" <k...@o...pl> napisał

> chcialbys chodzic w koszuli zabarawionej warzywami?

Sokowirówka to narzędzie a nie odzież czy dekoracja.
Rozumiem, że zabarwiona sokowirówka może się nie podobać, ale żeby
budzić przerażenie? Patelnie czy blachy do pieczenia to pewnie
wyrzucasz po jednym użyciu, bo albo coś się przysadzi i nie da się
zmyć albo pojawiają się ślady szorowania. Koszmar! Przerażenie!!
Trauma!!!

5. Data: 2011-07-18 05:31:00

Od: kuchenka <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-18 07:22, Alek pisze:
> [...]
> po jednym użyciu, bo albo coś się przysadzi i nie da się zmyć albo
> pojawiają się ślady szorowania. Koszmar! Przerażenie!! Trauma!!!

Albo mam takie, ktore latwo wymyc! Polecam zamiast zwyklych metalowych
ceramiczne, wszystkie zabrudzenia latwo schodza.

A co sokowirowki, to moze Ci sie podobac badz nie, ale tworzywo z
ktorego jest wykonana powinno byc latwo zmywalne.

Wracajac do meritum, ktos cos doradzi?

6. Data: 2011-07-21 21:40:33

Temat: Re: czajnik w marchewkowe cipki
Od: "belzebubion" <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora