czasami

171. Data: 2011-08-01 23:26:46

Temat: Re: czasami
Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka "

> Ciekawym jest dla mnie fakt, że znaleźliśmy się
> na równoległych odcinkach naszych osobistych
> dróg właśnie w tej chwili - gdy moje rozsypane
> emocje jak kania dżdżu łakną rzetelnej oraz
> precyzyjnej informacji na swój temat.
> I właśnie od Ciebie je otrzymują. :)

Kiedyś tam pewien osobnik żyjący w wyidealizowanym świecie Fromma (człowiek
wyalienowany, kochać naprawdę można tylko kogoś takiego od kogosię nic nie
chce etc. itp) również zainteresował się swoim wnętrzem nazywanym duszą.
Duszę najładniej zdefiniowała mu Emilli Dickinson, a technikalia pewien
cierpiący na chorobę Aspergera biolog :)
Tylko w sekrecie powiem ci że wiedza o emocjach nie zmienia emocji co
najwyżej pomaga w zaakceptowaniu siebie jako zwierzęcia :) Oraz oczywiście
pomaga zrozumieć zezwierzęcenie innych :)

> I niby wiemy... i niby pamiętamy, że nie kto
> inny, a Mamuśka Natura, robi z nami, co chce.

"HUŚTAWKA"
A czy przyroda kolebka, myślała kiedyś dokładnie,
po co jej wielkie mamuty, ani wygląda to ładnie,
ani z nich skóra na buty.
Nie ma co pytać koledzy, robiła i tak jej wyszło,
Nikt nie wymyślał specjalnie, tego w czym żyć nam przyszło.

Uprzedzam o tym lojalnie.

Jeden jest rytm, jeden rytm. Jeden jest węgiel i tlen. Zwykłą losu koleją,
praca, posiłek i sen. Jeden przypada na dzień, świt jeden i jeden zmrok.
Pierwsi się łudzą nadzieją a drudzy równają krok.

Jeden przypada na dzień,
świt jeden i jeden zmrok.
Jedni odchodzą w cień
a drudzy równają krok.

Wie skacz tak zaraz na szyny, jeszcze nie tę grasz stawkę.
W Wesołym Miasteczku dziewczyny, chcą z tobą iść na huśtawkę,
Lepiej Ci będzie z nimi.
Pachnie tak mocno siano, kwiaty się gną od motyli,
Jeździ słonce po niebie, światło ucieka ślad myli.
Miasteczko czeka na ciebie.

Jeden jest rytm, jeden rytm, ważny jest wydech i wdech. Nasyc się równym
oddechem, nasyó się dzisiaj za trzech. Raz tylko dany ci czas, ani on twój
ani czyj, z czasem się wszystko ustoi, żyj na huśtawce, żyj

Raz tylko dany ci czas,
ani on twój ani czyj,
z czasem się wszystko ustoi,
żyj na huśtawce, żyj

Jacek Kleyff
No i oczywiście zbieraj miłe wspomnienia :)

> Wszelako chyba wszystkim nam zdarzają się
> "zawroty głowy" - bez których, to jasne, nie
> byłoby zachowania gatunku.
>
> [ ...ale też tych jakże duszoszczipatielnych
> wierszy, piosenek, czy "słitaśnych" romansideł
> w okładkach z amorkami. No cóż - jest popyt,
> jest podaż.]

:P

> Nie ma to jak domowe dzieło. W tym roku mrozy
> majowe pozbawiły mnie radości stawiania własnej
> orzechówki i wiśniówki - pozwolisz, uraczę się
> aromatem Twojej :)

Moja jest AD 2010 :) na 2011 powinnaś się uzbroić w odrobinę cierpliwości :)

pzdr
olo

172. Data: 2011-08-01 23:35:24

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ERRATA:
jest:

Wie skacz tak

powinno być:

Więc nie skacz

sorr
wiśniówka winna
patrz Tomasz Witkowski "Inteligencja Makiaweliczna"

pzdr
olo

173. Data: 2011-08-02 01:59:51

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

> Myślę, że gdyby było tak, jak mówisz, ludzie
> nie dożywaliby nawet poczęcia swoich dzieci.

a jakze, wielu- nie tak dawno zreszta- nie dozywalo. Dziecinstwo to byl
okres jednej z wiekszych okresow umieralnosci ludzi.

> Bo popełnialiby samobójstwa z byle powodu,
> aby tylko uciec od kolejnego przewidywanego
> cierpienia.

nie trzeba od razu sie zabic, zeby zejsc z tego swiata :)

> Ale, jeśli wolisz, napiszę inaczej: ja
> jestem nadzwyczaj wytrzymałym stworzeniem.
> Najlepszy dowód, że mimo sporej porcji
> doświadczeń osobistych, żyję i mam się
> całkiem dobrze :)
>
> Czego i wszystkim - na pewno nie mniej ode
> mnie utrudzonym - czytelnikom życzę.

ja sie raczej odnioslam do stwierdzenia, bez kontekstu psychicznego. Ale tu
tez by moje zdanie sie nie zmienilo za bardzo. :)

i.

174. Data: 2011-08-02 06:12:06

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> Nie ma to jak domowe dzieło. W tym roku mrozy
> majowe pozbawiły mnie radości stawiania własnej
> orzechówki i wiśniówki - pozwolisz, uraczę się
> aromatem Twojej :)

czy orzechówka jest dobra? tzn. czy to jest słodkie czy raczej jak coś na
lekarstwo?

kiwiko

175. Data: 2011-08-02 08:13:09

Od: "Hanka " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

kiwiko <k...@o...pl> napisał(a):
> Użytkownik "Hanka " <coldplay.pl@gazeta.
> czy orzechówka jest dobra? tzn. czy to jest słodkie czy raczej jak coś na
> lekarstwo?

To zależy, czego dodasz w "procesie
technologicznym" :)
Ja orzechówkę wolę odrobinę bardziej "wytrawną",
w przeciwieństwie do wiśniówki, więc nie daję
zbyt wiele cukru / miodu.
Poniżej podaję link do dobrego przepisu,
wraz z rozmową, wyjaśniającą wiele wątpliwości.

Pozdrawiam :)

http://www.dobrakuchnia.com/content/view/1250/84/

176. Data: 2011-08-02 08:59:18

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zbyt wiele cukru / miodu.
> Poniżej podaję link do dobrego przepisu,
> wraz z rozmową, wyjaśniającą wiele wątpliwości.

dzięki, w tym roku już nie sprawdzę czy mi smakuje
ale jak wszystko będzie dobrze zrobię ją za rok

przy okazji znalazłam przepis na pizzę, więc może długo nie będzie mi
przykro ;)

kiwiko

177. Data: 2011-08-02 16:58:36

Od: "Hanka " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

olo <o...@o...pl> napisał(a):
> Użytkownik "Hanka "
> Potwierdzam. Czytając wypowiadających się powyżej odniosłem odczucia pobytu
> w maglu podczas gorącej dyskusji o brazylijskiej telenoweli :)

Pan wybaczy :)
Czasem jednak lepiej o czymś pogadać
otwarcie, niż udawać, że wszystko
jest ok, gdy nie jest; lub gdy komuś
rozkwitają - jak maki - zapytania znaki.

> Faktycznie 2
> (słownie dwa) razy usiłowałem zainteresowany łatwością wydawania
> arbitralnych prawd życiowych dyskutować z Ikselką, ale jak ładnie gdzieś
> napisała Medea moje niewielkie zasoby empatii uległy wyczerpaniu.

Ixi jest wymagającą rozmówczynią.
Jeśli nie masz w zwyczaju gęsto
przytakiwać; jeśli masz swoje zdanie,
a różni się ono zasadniczo od zdania
Ikselki - no cóż... może być ciężko ;)

> Miło pisze
> mi się z Tobą, chyba mamy, podobne wyposażenie budzące w nas refleksje ;)

Tak to wygląda, również i z mojej strony.

> Również naprawdę prawie się czerwienię komplementowany poprzez
> przesympatyczną kiwiko.

Hehe, kiwiko dobrze wie, jak zdobyć
przychylność, szczególnie mężczyzn :)
Nie wszyscy ją za to / przez to / lubią.
[ Tak mi się zdaje - obym się myliła. ]

> Tylko wzmiankowane powyżej domysły i intrygi
> przerosły może nie tyle moje zdolności do postrzegania ale bardziej
> możliwości do spostrzeżeń tych interpretacji.

Musiałbyś przewertować sporą część lokalnego
archiwum - wtedy łatwiej byłoby Ci dojść,
"osoochoziii " ;)
Ale, szkoda czasu na archiwalia, kiedy na
bieżąco dzieje się tak wiele i tak miło.

> No chyba że o czymś mój Poliszynel mi nie doniósł ;)

Spoko, ogarniasz Sprawy bardzo sensownie :)

178. Data: 2011-08-02 18:54:38

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-02 18:58, Hanka pisze:

> [...]
> Ale, szkoda czasu na archiwalia, kiedy na
> bieżąco dzieje się tak wiele i tak miło.

> Spoko, ogarniasz Sprawy bardzo sensownie :)

Yyyy... Gruchu gruchu?
No tak! Gruchu gruchu!

michał

179. Data: 2011-08-02 19:15:52