czekoladowa spódnica

1. Data: 2005-08-29 08:53:12

Temat: czekoladowa spódnica
Od: "Ulya" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkie robótkowiczki. Jakiś czas temu była o niej mowa i było kilka
odważnych Pań, które miały w planie ją rozszyfrować. Może postaramy się
wspólnie "stworzyć" jej schemat - by potem móc ją założyć np. na wieczór
Andrzejkowy? Co Wy na to? Pozdrawiam. Ulya

http://www.peruvianconnection.com/cgi-bin/hazel.cgi?
action=serve&item=s4en/nav_item.htm&B=120&Q=EA00302&
Z=&theme=s4uk&countno=19&cou
nt=22

2. Data: 2005-08-29 08:55:22

Temat: Re: czekoladowa spódnica
Od: "Ulya" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oj, oj. Coś stronka źle się wkleiła.
Spróbujcie tutaj:

http://tinyurl.com/493rb

3. Data: 2005-08-29 10:51:50

Od: "Władysława" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Popracuję nad tym żeby stworzyć schemat, ale to trochę potrwa. Też mi się
podoba.Nie jest trudny. Góra na pewno jest robiona 4słupki 1 x nawijane w
środek 4 słupków poprzedniego rzędu 1 oczko łańcuszka .
Władzia- Kwidzyn

4. Data: 2005-08-29 11:33:00

Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

boshe.. cudo .........
znowu na zgrabne nogi!!!

buuuuuuuuuuu ;(

Justyna

5. Data: 2005-08-29 12:35:19

Od: Pszczółka <r...@a...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piękna, ale ja do szydełka mam jednak dwie lewe rączki!!! Mogę tylko
powzdychac do obrazka.
Pozdrawiam - Pszczółka

6. Data: 2005-08-29 12:41:29

Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Dół też chyba nic specjalnie trudnego - te kwiatki to takie klasyczne różyczki
wkomponowane w siatkę. Dla mnie osobiście najtrudniejsze do odszyfrowania są
kształty tych wstawek kwiatkowych, jakoś ukosem to leci, ale nie widzę jak....
Jak schudnę (czyli raczej nigdy :()to sobie taką zrobię..
Urszula, po południu w pracy :(((((((((((((((((((((((((((

7. Data: 2005-08-29 15:33:51

Od: "Władysława" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak to jest ukos a właściwie jakby odwrócił o 90 stopni to taki ogon z tyłu
by wyszedł a z przodu kwiatuszki.

8. Data: 2005-08-30 10:38:08

Od: kroowka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Władysława wrote:
> Popracuję nad tym żeby stworzyć schemat, ale to trochę potrwa. Też mi się
> podoba.Nie jest trudny. Góra na pewno jest robiona 4słupki 1 x nawijane w
> środek 4 słupków poprzedniego rzędu 1 oczko łańcuszka .

Znalazłam większego kwiatka ze spódniczki :) Może sie przyda.
http://www.kroowka.prv.pl/jpg/kwiatek_wzor.jpg

Pozdrawiam :)
Ola - też zauroczona tą spódnicą
--