Re: czemu nie można cały czas być szczęśliwym?

1. Data: 2004-04-20 21:17:11

Temat: Re: czemu nie można cały czas być szczęśliwym?
Od: "shadowofdarknes" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Natalia napisała :

> a może ktoś potrafi? ;)

wątpie

> czy smutek jest nam do czegoś potrzebny?
> jakie byłoby życie bez niego? ;))

Tak smutek jest potrzebny i odgrywa ważną rolę w naszym życiu. Dzięki niemu
możemy odróżnić stany w jakim się znajdujemy.
Czym było by szczęście gdyby nie smutek ? Było by normą, czymś zwyczajnym
było by to coś co by nam nie sprawiało aż takiej radości....

> tak sobie rozmyślam bo mi się ksiązki do poduszki czytać nie chce

Mi też sie nie chce ;)

1. Data: 2004-04-20 21:47:17

Od: "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

"shadowofdarknes" <s...@w...pl> wrote in message

> Mi też sie nie chce ;)

I cale zycie ci sie nie chcialo, co widac po twoim poziomie i po twoich
postach
Wez zacznij lepiej odrabiac zadanie ze srodowiska
--

Bluzgacz

GG: 5015
http://www.poznan4u.com.pl/pyrypy/images/pic69029.jp
eg

1. Data: 2004-04-20 22:01:26

Od: "shadowofdarknes" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" :

> I cale zycie ci sie nie chcialo, co widac po twoim poziomie i po twoich
> postach

To prawda że nie chce mi sie czytać zbyt dużo. Poprostu jestem samoukiem i
czytam niezbędne minimum.

> Wez zacznij lepiej odrabiac zadanie ze srodowiska
> --
Właśnie to robię !
Pani kazała nam zrobić coś dla dobra ludzkości. Moja koleżanka zbiera
puszki, mój kumpel leci na demonstracje anty globalistów, a ja postanowiłem
resocjalizować takie mendy jak Ty :)

1. Data: 2004-04-21 17:22:25

Od: "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

> puszki, mój kumpel leci na demonstracje anty globalistów, a ja
postanowiłem
> resocjalizować takie mendy jak Ty :)

To idz najpierw resocjalizuj swoich starych...

1. Data: 2004-04-21 18:10:51

Od: "shadowofdarknes" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" :
> "shadowofdarknes" :

> postanowiłem
>
> To idz najpierw resocjalizuj swoich starych...

Moi rodzice to porządni ludzie.

Naciskasz na żałosność postów, ale teraz pokazałeś to ewidentnie że sam sie
nie stosujesz do tego. Mówienie o rodzicach swojego rozmówcy jest właśnie
żałosne.

1. Data: 2004-04-21 18:49:53

Od: "kaska" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> "shadowofdarknes" <s...@w...pl> wrote in message

> postanowiłem
>
> To idz najpierw resocjalizuj swoich starych...

o jaaaazu hahahahaahha
dzis wygrales nagrode za najdebilniejsza odpowiedz dnia, nie tygodnia, albo
nawet miesiaca, hahahaha

gruba kaska
--
gg.1850569

http://f2.pg.photos.yahoo.com/mopek21

koniec i bomba a kto czytal ten traba

1. Data: 2004-04-21 20:03:16

Od: "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

"kaska" <m...@y...com> wrote in message

> o jaaaazu hahahahaahha
> dzis wygrales nagrode za najdebilniejsza odpowiedz dnia, nie tygodnia,
albo
> nawet miesiaca, hahahaha
>
> gruba kaska

Podeslij mi kilka swoich madrych odpowiedzi, zebym znalazl inspiracje - w
koncu tyle madrosci tutaj przekazalas ze Encyklopedia Brittanica miala by
kompleksy............
A te lepsze teksty zaznacz TLUSTYM drukiem

1. Data: 2004-04-21 22:46:35

Od: "kaska" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> koncu tyle madrosci tutaj przekazalas ze Encyklopedia Brittanica miala by

a na jaka cholere? wtedy twoje posty przestanal byc smieszne i ja przestane sie
z nich smiac, a ja tego baaaardzo potrzebuje.

> A te lepsze teksty zaznacz TLUSTYM drukiem

nawet gdybym to zrobila watpie czy bys zrozumial

Re: CHAT - propozycja
Re: WITAM W ZASADZIE :)
Re: CHAT - propozycja
Re: CHAT - propozycja