Re: czemu nikt nic nie pisze

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: czemu nikt nic nie pisze
From: XL <i...@g...pl>
Date: 04 Nov 2018 16:56:11 GMT

gazebo <g...@j...com> wrote:
> wstydzicie sie, tak kurwa wiedzialem

Tak, Napoleonie!

--
XL

04.11 silvio balconetti
05.11 gazebo
05.11 XL
06.11 gazebo
Odstępuję od zasadniczej tezy mojej teorii wychowawczej.
Pacjent w czerni
Meczet Al-Aksa płonął w tym samym czasie, co katedra Notre Dame
Eksperymenty psychologiczne a narodowość
Notre Dame odchodzi wraz z kulturą łacińską.
Doniesienie o możliwości popełnienia przestępstwa VAT-owskiego przez T-mobile.
Us congress hearing of maan alsaan Money laundry ???? ????????? ????? ??????? ????????? ??? ??????
Wałęsa - największe kłamstwo sierpniowych dni.
Przemoc adminów Sieci, ciąg dalszy historii.
Hoży Ambroży
Wolna Wola a sugestia.
Partnerstwo w epoce przemian.
"Czy jesteś NORMALNY?"
To chyba jakaś pomyłka!
Masz raka - jedź do Rzeszowa
Odstępuję od zasadniczej tezy mojej teorii wychowawczej.
ATTENZIONE ALLA ASSASSINA NAZISTA CINZIA LONGERI DI CRIMINALIE MEDIASET, MAFIASET, NDRANGASET, NAZISTSET. COME PUR DI CRIMINALISSIMA ETERNAL ESSENCE E DI SEGRATE. NATA A LODI IL 31.1.1970. SEMPRE AD ARCORE-HARDCORE A SBOCCHINARE E PRENDER NEL CULO...
Fundamentals of Cost Accounting 3rd Edition by William Lanen (Test Bank)
Pacjent w czerni
Meczet Al-Aksa płonął w tym samym czasie, co katedra Notre Dame
Eksperymenty psychologiczne a narodowość
Notre Dame odchodzi wraz z kulturą łacińską.
Cicha bohaterka ogrodu
Choinka
Doniesienie o możliwości popełnienia przestępstwa VAT-owskiego przez T-mobile.
Bocian. Nasz bocian
Exploring Corporate Strategy Text and Cases 8th Edition by Gerry Johnson (Test Bank)
Us congress hearing of maan alsaan Money laundry ???? ????????? ????? ??????? ????????? ??? ??????